کفسابی و سنگسابی

کفسابی

به طور کلی کفسابی یعنی لایه برداری و صیقل دادن سنگ کف که به وسیله دستگاه کفسابی انجام می شود.در فرآیند اجرای کفسابی و سنگسابی که معمولاً ۸ مرحله یا در شرایط خاص بیشتر می باشد لایه برداری از سطوح کف انجام می شود.
در هر مرحله از سنگسابی معمولاً حدود ۵ میلیمتر یا ۸ میلیمتر از لایه رویی سنگ که دارای جرم می باشد برداشته می‌شود.
مراحل لایه برداری از سنگ در کفسابی همانطور که اشاره شد ۸ دست می باشد که تعداد مراحل صیقل دادن بستگی به جنس کف شما دارد.
در مراحل انجام سنگسابی کف با توجه به جنس لقمه استفاده شده سنگ کف خانه شما به مرور زبر شده و هرچه مراحل بیشتری انجام شود سنگ کف لایه برداری شده نرم تر و شفاف تر خواهد شد.

فواید کفسابی

خدمات کفسابی و سنگسابی دارای فواید بسیاری می باشد که برای کف ساختمان شما بسیار مفید خواهد بود. مثلا یکی از فواید قابل توجهی که درخواست و تقاضای خدمات کف سابی را بسیار بالا برده ایجاد شفافیت و آینه ای شدن سنگ ها می باشد.
در مراحل انجام لایه برداری و سنگ سابی هرگونه پستی و بلندی که در کف ساختمان وجود داشته باشد به طور کل از بین می‌رود و تمامی سطوح یکدست و منظم می شود.
تمامی خط و خش های موجود در سطوح کف از بین می روند و همچنین درز و شکاف هایی که به مرور زمان از بین رفته اند بازسازی و پر میشود.
یکی دیگر از دیگر فواید کفسابی ساختمان از بین رفتن جرم های موجود در کف و همچنین براق درخشنده شدن سنگ های قدیمی و از بین رفته می باشد.

کفسابی در تهران
کف سابی و سنگ سابی ایتالیایی

قیمت کفسابی

به طور کلی عوامل بسیار مختلفی وجود دارد که میتواند در تعیین قیمت کفسابی موثر باشد. عواملی همچون متراژ سطوح مورد نظر یا جنس و نوع سنگ کف ساختمان همچنین نحوه ی اجرای کفسابی و همچنین تعداد ساب اجرا شده برای ساب سنگ که تمامی موارد باید توسط کارشناسان کفسابی و سنگسابی برسی و با توجه به عوامل ذکر شده تعیین قیمت شود.
عوامل مختلف دیگری هم وجود دارد که در تعیین قیمت سنگسابی نقش بسزایی دارند که شامل:

  • میزان خط و خش های کف و…
  • میزان پستی بلند های موجود در سطوح کف و…
  • موقعیت مکان جغرافیایی و شهری ساختمان شما و…

لیست زیر قیمتی حدودی از حداقل و حداکثر قیمت کف سابی و سنگسابی می باشد که قیمت نهایی کار بستگی به کف ساختمان شما دارد.

  • کفسابی سنگ تراورتن از متری ۳۰ الی ۱۰۰ هزار تومان می باشد.
  • سنگسابی سنگ ثلثالی از متری ۳۵ الی ۹۰ هزار تومان می باشد.
  • قیمت کفسابی سنگ مرمر از متری ۳۰ الی ۹۰ هزار تومان می باشد.
  • قیمت کفسابی سنگ دهبید از متری ۳۰ الی ۸۰ هزار تومان می باشد.
  • قیمت کفسابی سنگ سیرجان از متری ۴۰ الی ۱۲۰ هزار تومان می باشد.
  • قیمت سنگسابی سنگ هرسین از متری ۳۰ الی ۹۰ هزار تومان می باشد.
  • قیمت کفسابی سنگ گرانیت از متری ۴۰ الی ۱۸۰ هزار تومان می باشد.
  • قیمت کفسابی موزاییک از متری ۳۰ الی ۹۰ هزار تومان می باشد.
  • ساب نظافتی از متری ۱۰ الی ۶۰ هزار تومان می باشد.
  • فرچه ساب از متری ۲۰ الی ۱۰۰ هزار تومان می باشد.
  • ساب بتن از متری ۳۰ الی ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

حتما توجه داشته باشید که قیمت کفسابی همانند قیمت نماشویی نیازمند برسی و کارشناسی می باشد و بدون بازدید و برسی نمی توان قیمت مشخصی را برای اجرا تعیین کرد.

سنگ سابی در تهران
سنگ سابی و برق انداختن کف

سنگسابی

همان طور که در اول مطالب اشاره شد در حال حاضر سنگسابی جزوه یکی از پر تقاضا ترین شغل ها در واحد صنف نیاز مندی های ساختمان ها می باشد که کاربرد بسیاری را در خدمات ساختمانی دارد.

به طور کلی کف سابی یا سنگ سابی به مجوعه اقدامات و فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از دستگاه های مخصوص ساب سنگ و کفسابی موجب از بین بردن هر گونه آلودگی و جرم های موجود در سطح سنگ که با شستشوی عادی از بین نمی روند می شود.

البته ناگفته نماند که کف سابی کاربرد های بسیار زیاد دیگری را هم دارد. که در ادامه مطالب توضیح کاملی از سایر کاربرد ها و فواید مفید کفسابی خواهیم پرداخت. تصویر زیر نمونه ای از قبل و بعد سنکسابی و کفسابی سنگ در تهران توسط تیم کارابین راپل می باشد.

کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل
نمونه کار کفسابی شرکت کارابین راپل

کفساب

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کفساب کیست و یا اصلا چه کاری انجام می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کفساب به نیروی ماهر و کاربردی که خدمات کف سابی را انجام می دهد گفته می شود.

یک نیرو یا اوستاکار کفساب باید دارای تجربه بسیار بالایی در این زمینه باشد تا بتواند سطوح کف ساختمان شما را با بهترین شکل ممکن ساب بزند.

اگر به دنبال نیروهای کفساب ماهر و کاربردی هستید که حرفه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه باشند شرکت کارابین راپل دارای بهترین نیروی ها کفساب می باشد که حداقل ۲۰ سال تجربه در زمینه خدمات سنگ سابی و کف سابی دارند.

جهت دریافت مشاوره برای اجرای خدمات کفسابی با بهترین اوستاکارهای کفساب در سراسر کشور همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را از ما دریافت نمایید.

تصویر زیر که مشاهده میکنید یک نمونه کار کلی از قبل و بعد سطوح کف ساختمان می باشد که توسط کفساب ها و استادکارهای شرکت کارابین راپل اجرا و انجام شده است.

کفسابی سنگ مرمر
نمونه ای از قبل و بعد کفسابی سنگ

انواع سطوح قابل کف سابی

سطوح بسیاری وجود دارد که در کف ساختمان ها برای زیبایی و جذابیت ساختمان استفاده شده است که اکثریت موارد قابلیت سنگسابی را دارند در این بخش به معرفی سطوح قابل کفسابی خواهیم پرداخت.

  1. کلیه قسمت هایی که سطوح آن از سنگ پوشیده شده است.
  2. سطوحی که کف آن ها از بتن ساخته شده و به نوعی بتنی می باشند.
  3. سطوحی که در آنها از سرامیک یا تک سرام  استفاده شده.
  4. سطوحی که کف آنها از اپوکسی پوشیده شده.
  5. سطوح دارای موزاییک
  6. سطوح که در آنها از سنگ های تیشه ای استفاده شده که معمولا در رمپ ساختمان ها استفاده می شوند.

تمامی سطوحی که ذکر شد قابلیت انجام خدمات کفسابی و سنگسابی را دارا می باشند که روش سنگ سابی هر کدام از آنها و متغییر و وایسته به جنس استفاده شده در کف ساختمان می باشد.

کفشویی چیست؟

حتما تا به حال کلمه کفشویی به گوشتان خورده است و برایتان سوال شده که اصلا کفشویی چیست و چه کاربردی دارد؟ کفشویی یکی از روش های ساده کف سابی می باشد که به نوعی به ساب نظافتی معروف می باشد.

یکی از کم هزینه ترین بخش های خدمات سنگ سابی و کف سابی، شستشوی سنگ های کف ساختمان به صورت کفشویی می باشد که معمولا در سنگ ها و سطوحی کابرد دارد که قبلا خدمات کفسابی بر روی سطوح انجام شده باشد.

کفشویی معمولا بعد از بنایی و یا سنگاری سنگ ها استفاده می شود که موجب از بین رفتن کلیه کثیفی ها و گرد و غبار از سطوح کف ساختمان بشود.قیمت اجرای خدمات کشویی ساختمان بسته به متراژ ساختمان از متری ۱۰ الی ۳۰ تومان می باشد.

کفسابی موزاییک

یکی از سوالات متداولی که اکثریت مشتریان از ما میکنند این است که آِیا سطوح موزاییکی هم قابلیت کفسابی و سنگ سابی دارند و همچنین هزینه کفسابی موزاییک چقدر می باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله.

سطوح موزاییکی هم قابلیت کف سابی و سنگ سابی را دارا می باشد و قیمت اجرای خدمات کف سابی موزاییکی از متری ۱۰ هزار تومان الی ۲۵ هزار تومان می باشد که بستکی به متراژ و همچنین سختی اجرای کار دارد.

موزاییک ها در ساختمان ها استفاده بسیار زیادی دارند و با گذشت زمان به دلیل رفت آمد هایی که بر روی سطوح موزاییکی انجام می شود کلسه سطوح آلوده و کثیف می شود و برای بازسازی مجدد نیازمند خدمات کفسابی و سنگسابی می باشد.

همان طور گفته شد کفسابی موزاییک موجب بازسازی موزاییک ها می شود و به نوعی با اجرای خدمات سنگسابی موزاییک ها نو و یک دست و بدون عیب و ایراد می شود در اجرای فرآیند این خدمات کلیه سطوح یک دست و بدون پستی و بلدی می شود و همچنین کلیه درز ها در مرحله بتونه کاری پر می شود.

کفسابی کارابین راپل
کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل

چه زمانی نیاز به کفسابی داریم؟

شاید حتما تا به حال برایتان این سوال پیش آمده باشد که چه زمانی نیاز به اجرای خدمات کفسابی سنگ های کف ساختمان داریم؟!

پاسخ به این سوال کاملا مشخص است. همان طور که میدانید با گذشت زمان سنگ های کف ساختمان شما به دلیل رفت آمده ها و… کثیف و آلوده می شود که همین امر سبب مات شدن و کدر شدن سنگ های کف ساختمان شما می شود. که در نتیحه برای این که سنگ های کف ساختمان شما همانند روز اول براق و شفاف به نظر برسند باید فرآِیند براق کردن سنگ های کف ساختمان با استفاده از خدمات سنگسابی توسط متخصصین این حرفه انجام شود.

به طور کلی زمان مشخصی برای اجرای خدمات کفسابی وجود ندارد و سنگ های کف ساختمان شما هر زمان که احساس نیاز کنید قابل اجرای برای کفسابی می باشد.

اما بهتر است این عمل قبل از اینکه سنگ های کف ساختمان شما از بین روند انجام شود تا آسیب کمتری به سنگ های کف ساختمان شما وارد شود زیرا با گذشت زمان در اثر کثیف ماندن سنگ ها جرم ها به خورد سنگ نفوذ میکنند.

پس بهترین انتخاب این است که قبل از نفوذ جرم ها به خورد سنگ های کف ساختمان خدمات سنگسابی در ساختمان شما اجرا شود. معمولا پیشنهاد میشود یکی دو الی سه سال یک بار خدمات کفسابی بر روی سنگ ها انجام شود.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

کفسابی سنگ گرانیت

سنگ های گرانیت یکی از سنگ های بسیار بسیار باکیفیت و پر استفاده ای می باشد که تقریبا در اکثریت ساختمان ها این سنگ جذاب به چشمات خورده است.

سنگ گرانیت به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که دارد امروزه در اکثریت ساختمان ها بخصوص در ساختمان های اداری تجاری و سایر مراکز دیگر… مورد استفاده قرار گرفته است که همین استفاده بسیار بالا از این سنگ موجب شده تقاضای کفسابی سنگ گرانیت بسیار بالا باشد.

سنگسابی سنگ های گرانیت به دلیل خاصیت متفاوتی که دارد نسبت به کف سابی سایر سنگ های دیگر مقداری متفاوت و متغییر می باشد که باید توسط افرادی متخصص و با تجربه انجام شود.

قیمت اجرای کفسابی سنگ های گرانیتی در مرحله اول بسته به کیفیت اجرای کار و تعداد سابی که بر روی سنگ انجام می باشد متفاوت می باشد اما به طور کلی همان طور که در اول مطالب اشاره شد قیمت اجرای کفسابی برای سنگ های گرانیتی با توجه به جنس سنگ و متراژ پروژه از متری ۲۰ الی ۸۰ تومان می باشد.

کفسابی
کفسابی و سنگسابی

آیا کفسابی برای سنگ ها ضرر دارد؟

خیر کفسابی برای سنگ های کف ساختمان هیچ ضرری ندارد و موجب ایجاد جذابیت و زیبایی در سطوح سنگ های کف ساختمان می شود. با اجرای کف سابی کلیه درز و ها و پستی بلندی ها و همچنین خط و خش هایی که به مرور زمان بر روی سطوح سنگ ایجاد شده اند ترمیم می شود.

با انجام خدمات کفسابی بر روی سنگ های کف ساختمان نه تنها هیج ضرری وارد نمی شود بلکه سنگ های کف ساختمان هم ترمیم و نو تر از قبل می شوند.

فرچه ساب چیست؟

فرچه ساب یکی از روش های پرکاربرد و پر استفاده در کفسابی می باشد که در سطوح ضبر کاربرد دارد. فرچه ساب معمولا در سطوحی مانند سطوح سنگ های تیشه ای، موزاییکی، و سطوحی که جنس آنها نرم نمی باشد کاربرد دارد.

فرچه ساب با استفاده از لقمه های فرچه ای که به دستگاه کفسابی بسته می شوند انجام می شود که موجب بلند شدن آلودگی ها و کثیفی ها از روی سطوح می شود. در انجام خدمات فرچه ساب هیچ گونه لایه برداری ای از سنگ انجام نمی شود زیرا فرچه توان صیقل دادن سنگ را ندارد اما به دلیل توان بالایی که دستگاه کفسابی دارد با استفاده از فرچه ها کلیه جرم ها و کثیفی ها از روی سطوح سنگ برداشته می شود.

ساب نظافتی چیست؟

ساب نظافتی یکی از روش های خدمات کفسابی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص کفشویی اجرا می شود. این روش از ساب بدون نیاز به لایه برداری از سطح کفپوش و صیقل دادن کف ساختمان شما انجام می شود.

معمولا این روش در ساختمان های نوساز که نیاز به نظافت دارند اجرا می شود و هزینه چندان بالایی ندارد حدودا قیمت ساب نظافتی از متری ۲۰ تومان الی متری ۴۰ تومان با توجه به متراژ کف ساختمان شما می شود.

برای این که از قیمت اجرای این خدمات در کف ساختمان خود خبر دار باشید می توانید با ما تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات لازم درباره پروژه یا ساختمان خود قیمت نهایی را به همراه پیش فاکتور از ما دریافت کنید.

کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل
کفسابی در تهران

کفسابی بتن

کفسابی بتن یکی از خدمات تخصصی و سرسخت در مجموعه روش های کفسابی می باشد که برای اجرا نیازمند تجربه و تخصص بسیار بالایی می باشد.

خدمات کفسابی بتن یا کفپوش بتنی با استفاده از لقمه های مخصوص الماسی صیقل داده شده و لایه بردای می شود. سطوح بتنی از انجایی که سطح بسیار مقاوم و سرسختی دارند باید با استفاده از لقمه های الماس لایه بردای شود که این کار، توسط هر شخصی قابل اجرا نیست.

شرکت ما خدمات کفسابی بتن را با استفاده از بهترین الماس هاس موجود لایه بردای کرده و صیقل می دهد. در صورتی که نیازمند خدمات کفسابی بتن هستید همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را در خصوص کفسابی بتن از ما دریافت نمایید.

قیمت کفسابی پارکینگ

امروزه اجرای خدمات کفسابی پارکینگ ساختمان ها یکی از پر تقاضا ترین بخش هایی می باشد که اکثریت مشتریان نیازمند به خدمات سنگسابی از ما تقاضای اجرای جرم زادیی و شفاف سازی سنگ ها را دارند.

همان طور که میدانید سنگ های کف پارکینگ ها با گذشت زمان و افزایش رفت و آمد ها بر روی سطوح سنگ های کف پارکینگ موجب آلوده شدن سنگ ها می شود که اگر آن کثیفی ها و جرم ها از روی سطوح سنگ شستشو نشوند به مرور موجب خرابی سنگ ها شده  و به خورد سنگ های کف پارکینگ نفود میکنند. از این رو تنها راه از بین بردن جرم ها و الودگی ها از روی سطوح سنگ های کف،اجرای خدمات سنگسابی و کفسابی پارکینگ می باشند که موجب یک دست شدن سنگ ها و از بین رفتن کل جرم ها می شود.

قیمت کفسابی پارکینگ همانند کف سابی سایر سنگ های دیگر بوده و نرخ دقیق و مشخصی ندارد و تنها راه ممکن جهت مشخص شدن قیمت کفسابی سنگ های کف پارکینگ ها بازید و برسی سنگ ها توسط کارشناسان خدمات کف سابی و سنگ سابی می باشد تا با توجه به فاکتور های مهم در تعیین قیمت میزان هزینه مورد نیاز جهت سنگسابی پارکینگ خانه شما مشخص شود.

کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل
کفسابی سنگ مرمر

کفسابی و سنگسابی راه پله

خدمات کفسابی و سنگسابی پله و راه پله یک امری ضروری در هر ساختمانیست. از آنجایی که پله ها و راه پله های ساختمان ها شامل پر رفت آمد ترین قسمت های هر ساختمانی می باشند باید هر چند وقت یک بار خدمات کفسابی و سنگسابی بر روی این سطوح انجام شود.

زیرا این عمل هم موجب افزایش زیبایی و شفافیت پله ها و راه پله های کف ساختمان شما می شود و هم موجب ترمیم و احیای مجدد سطوح شده و از کثیفی بیش از سطوح، و نفوذ جرم ها به خورد سنگ های پله و راه پله جلوگیری میکند.

اجرای خدمات کفسابی و سنگسابی راه پله و پله کار هر کسی نیست زیرا این بخش از ساختمان بسیار کوچیک بوده و با استفاده از دستگاه های مخصوص خود انجام می شود و اگر شخص اجرا کننده کار تخصصی در استفاده از این دستگاه نداشته باشد موجب خراب کردن سنگ های راه پله شما می شود.

سنگسابی بتن

خدمات سنگسابی بتن یکی از سخت ترین نوع ساب در بین انواع سطوح قابل سنگسابی می باشد. سطوح بتنی همان طور که می‌دانید جنس بسیار مقاوم و مستحکمی دارند و بسیار دیر تر از سنگ ها لایه برداری می شوند.

برای سنگسابی بتن از الماس های فلزی که تاثثیر چند برابری نسبت به لقمه های سنگی دارند استفاده می شود. لقمه های فلزی یا همان لقمه الماس کف سابی دارای شماره های مختلفی می باشد که هر کدام از شماره مختص مدل های مختلفی از بتن ها می باشد.

اگر سطوح بتنی ساختمان شما نیاز به سنگسابی دارد قبل از هر چیزی پروژه شما توسط تکنسین های کف سابی و سنگسابی بتن برسی شود و سپس پس از برسی های اولیه کارشناسی های لازم را از سطح کف انجام دهد و در نهایت مناسب ترین روش را به همراه هزینه اجرای پروژه خدمات شما ارائه دهد.

خدمات سنگسابی بتن یک خدمات کاملا تخصصی می باشد و اجرای ساب این نوع سطوح را هر کسی نمی تواند انجام دهند؛ این خدمات معمولا توسط شرکت های کاربلد و ماهری که دارای کفساب های بسیار قدیمی می باشند بهتر است انجام شود تا سطوح بتنی کف ساختمان شما به بهترین شکل ممکن صیقل داده شده و لایه برداری شود.

در صورتی که برای اجرای خدمات سنگسابی بتن نیاز به مشاوره دارید جهت دریافت مشاوره از ما همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه بازدید حضوری از محل پروژه در خصوص سنگسابی بتن خدمت شما ارائه کنیم.

کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل
کفسابی لوکس

کفسابی ساختمان به چه صورت انجام می شود؟

شاید برایتان سوال باشد که کفسابی ساختمان به چه صورت انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نحوه اجرای کفسابی ساختمان بستگی به کف ساختمان شما دارد.

قبل از هر چیزی سنگ های کف ساختمان شما باید توسط مشاورین و کارشناسان شرکت ما برسی شود و سپس پس از برسی های اولیه انجام شده روش هایی که در ساختمان ها قابل اجرا می باشند برای شما مشخص شود.

پس از این که روش های قابل اجرا مشخص شده نمونه کارهای اجرا شده توسط شرکت ما برای شما ارائه داده می شود و شما با انتخاب روش مورد نظر و همچنین با در نظر گرفتن بودجه خود نحوه اجرای این خدمات را برای ما اعلام کرده و در نهایت پروژه شما اجرا می‌کنیم.

امروزه روش های بسیار مختلفی برای کفسابی ساختمان وجود دارد؛ به طور کلی برخی از روش های قابل اجرا برای سنگسابی ساختمان به شرح زیر می باشد:

  • اجرای ساب ایتالیایی
  • اجرای ساب اپوکسی یا همان اپوکسی ساب
  • اجرای زرین ساب
  • اجرای بتن ساب
  • اجرای ساب نظافتی
  • اجرای فرچه ساب یا همان سیم فرچه ساب
  • اجرای ساب نانو
  • اجرای ساب معمولی و…

روش هایی که ذکر کردیم از جمله روش های کفسابی ساختمان می باشد که توسط کفساب های شرکت ما برای شما مشتریان عزیز قابل اجرا می شود که در ادامه درباره هر کدام از روش های ذکر شده توضیح کاملی خواهیم نوشت.

در صورتی که برای اجرای خدمات کف سابی ساختمان نیاز به مشاوره دارید همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید تا با برسی های لازم از پروژه شما به صورت حضوری و آنلاین روش اجرای پروژه را برای ساختمان شما مشخص کرده و شما را راهنمایی کنیم.

مشاورین و کارشناسان شرکت ما برای ارائه مشاوره همه روزه به صورت ۲۴/۷ آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم رو به همراه قیمت اجرای پروژه از ما دریافت کنید.

کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل
کفسابی ارزان

ساب ایتالیایی

همان طور که در پاراگراف قبلی به انواع روش های اجرای خدمات کف سابی و سنگسابی اشاره کردیم روش ساب ایتالیایی یا همان کفسابی ایتالیایی یکی از روش های اجرای خدمات ساب سنگ بود.

ساب ایتالیی یکی از بهترین و مرسوم ترین روش های خدمات ترمیم و احیای مجدد سنگ های کف ساختمان می باشد. این خدمات با استفاده از دستگاه کف‌سابی اجرا شده و در این روش سنگ های کف ساختمان شما حدودا ۸ مرحله لایه برداری شده و صیقل داده می شود.

ساب ایتالیایی یکی از روش های بسیار محبوب بین کفساب ها می باشد و در بین استادکاران خدمات ساب سنگ این روش حکم آچار فرانسه را دارد و در هر جنس سنگی قابل اجرا می باشد.

ساب ایتالیایی موجب شفاف سازی و آییینه ای شدن سنگ های کف ساختمان شما می شود و در زمان اجرای این روش طبق سایر روش های دیگری که برای ساب سنگ وجود دارد پستی بلندی ها از سطح کف ساختمان شما برداشته شده و یک سطح صاف و یکدستی به وجود می آِید.

نکته ای که در خصوص ساب ایتالیایی وجود دارد این است که حتما باید توسط نیروهای ماهر که تخصص بالایی در این زمینه دارند انجام شود و در صورت اشتباه انجام شدن این روش ممکن است به سطح سنگ فرش کف ساختمان شما آسیب جدی ای وارد شود.

قیمت خدمات کفسابی برای ساب ایتالیایی برای ساختمان های با متراژ بالای ۱۰۰ متری از حداقل متری ۴۰ تومان و حداکثر متری ۱۲۰ تومان اجرا می شود.

اگر برای ساب ایتالیایی نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا سنگ های کف ساختمان شما را برسی کنیم و بهترین روش را برای سنگ های کف ساختمان شما پیشنهاد کنیم.

کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل
قیمت کفسابی و سنگسابی

سنگسابی سرامیک

خدمات سنگسابی سرامیک مقداری متفاوت تر از سایر سطوح می باشد. زیرا سطوح موزاییک به دلیل لعابی که در سطح آن وجود دارد از قابلیت لایه بردای و صیقل دادن با سنگ برخوردار نیست و در صورتی که این عمل بر روی سطوح آن اجرا سرامیک ها کاملا از بین می رود.

به طور کلی سنگسابی سرامیک بصورت ساب نظافتی اجرا می شود؛ در این روش از کار سطوح سرامیک کف ساختمان شما با استفاده فرچه ای در زیر دستگاه وجود دارد شستشو می شود و در نتیجه کلیه جرم ها، آلودگی ها و کثیفی ها را از سطح کف پاکسازی می‌کند.

هزینه سنگسابی سرامیک بسپار پایین تر از کفسابی سنگ می باشد، زیرا در خدمات کفسابی سنگ کلی لایه برداری از سطح کف انجام می شود اما در سنگسابی سرامیک هیچ گونه لایه برداری از سطح کف برداشته نشده و فقط سطوح کف شستشو داده می شوند.

در سنگسابی سرامیک تنها چیزی که بر روی سطوح به وجود می آید تمیزی و جرم گیری از کف است اما در کفسابی سنگ، کلیه سنگ های کف ساختمان با هم همسطح شده شده و تراز می شود.

در صورتی که سطح سرامیک کف ساختمان شما بسیار کثیف شده می توانید خدمات پاکسازی و جرم زدایی از سطح کف سرامیک خانه خود را به شرکت ما بسپارید.

تصویر که مشاهده می کنید یکی از نمونه کارهای سنگسابی سرامیک اجرا شده توسط کفساب های شرکت کارابین راپل می باشد که تفاوت قبل و بعد از اجرا و سفیدی سرامیک ها پس از اجرا کاملا مشخص است.

کفسابی و سنگسابی | کارابین راپل
خدمات سنگسابی سرامیک

خدمات سنگسابی

خدمات سنگسابی دقیقا مشابه با خدمات کفسابی اجرا می شود و هم تفاوتی با یکدیگر ندارند. خدمات سنگسابی در حال حاضر یکی از خدمات الزامی برای هر ساختمانی می باشد.

زیرا این خدمات تاثییر مستقیمی در جهت افزایش زیبایی ساختمان شما می گذارد و طول عمر سنگ های کف ساختمان شما را افزایش می هد.

خدمات سنگسابی بهتر است در بازه های زمانی مختلف مانند هر چند سال یک بار در هر ساختمانی انجام شود تا موجب ترمیم و احیای دوباره سنگ های کف شود و در نتیجه هم زیبایی را به کف ساختمان شما به ارمغان بیاورد و هم طول عمر سنگ ها افزایش پیدا کند.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که خدمات کفسابی دارد این است که اگر بر روی سنگ های کف ساختمان شما انجام شود به دلیل هم تراز کردن سنگ ها دیگر مشکل شل شدگی یا لقی سنگ در خانه شما به وجود نمی آِید و همچنین رفت آمد در خانه بسیار آسان تر و راحت از قبل می شود.

سخن نهایی

خدمات کفسابی در ساختمان بسیار مهم می باشد. پشنهاد میکنیم این خدمات را به یک شرکت معتبر و کاربلد همانند شرکت ما بسپارید تا سنگ های کف ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن کفسابی و سنگسابی کنند.

این خدمات تاثثیر مستقیم در افزایش زیبایی ساختمان شما دارد و اگر توسط افرادی که کاربلد و ماهر هستند انجام شود قطعا کیفیت کار بالا میرود و در نتیجه باعث نهایت زیبایی از کف ساختمان شما می شود.

شرکت ما در حال حاضر دارای ۲۰ نیروی کفساب فعال و ماهر می‌باشد که تمامی آنها دارای حداقل ۱۵ الی ۲۲۰ سال تجربه می باشند.

ما برای اجرای این خدمات توسط شرکت خود تضمین کیفیت داریم و به شما کارفرمایان عزیز تضمین می‌دهیم که به بهترین شکل ممکن ساختمان شما را کفسابی کنیم.

قابل توجه مشتریان گرامی تیم تخصصی کارابین راپل خدمات کفسابی و سنگسابی، شستشوی نما، نقاشی نما و پیچ و رولپلاک نما را در تمامی نقاط کشور از جمله: تهران مشهد تبریز مازندران اصفهان و سایر شهر های دیگر همانند کفسابی در تبریز را انجام می دهد.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

20 پاسخ

  1. سلام وقت به خیر خسته نباشید…
    کفسابی رمپ های پارکینک هم انجام میدین یا خیر؟
    رمپ های پارکینگ ما به دلیل رفت امد زیاد ماشین سیاه سیاه شده و جنس سنگ هایی که نیاز به کفسابی دارن تیشه هست…
    ایا با اجرای کفسابی این سیاهی ها و جرم ها از بین میرن یا خیر

    1. سلام وقت شما ام به خیر جناب لطفی…
      لطفا یک عکس از رمپ های پارکینگ برامون ارسال کنید تا بهترین روش برای تمیز کردن سنگ های رمپ پارکینگ رو به همراه قیمت براتون مشخص کنیم…
      رمپ های کف ساختمان اگر به صورت شیب دار یا ناهموار باشند امکان اجرای کفسابی وجود نداره اما با استفاده از دستگاه نماشویی تمومی جرم هارو میشه از بین برد.

    1. سلام و عرض ادب خانم محمدی هزینه اجرای خدمات کفسابی بستگی نوع و جنس سنگ داره.جهت دریافت استعلام قیمت کفسابی و دریافت مشاوره از ما از طریق واتساپ عکس سنگ کف ساختمان خود را برای ما ارسال کنید تا قیمت نهایی توسط کارشناسان شرکت خدمات شما اعلام شه.

  2. سلام سنگ های کف ساختمان ما سوراخ سوراخ شده و در بعضی از نواحی سنگ لکه های سیاهی بزرگی به وجود آماده میخواسم بدونم با اجرای خدمات کفسابی و سنگسابی بر روی سطوح موارد ذکر شده ترمیم و درست میشن یا خیر…؟

    1. با سلام وقت به خیر قیمت کفسابی ایتالیایی با توجه متراژ کف و همچنین تعداد ساب اجرا شده برای سنگ کف دارد جهت دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت کارابین راپل تماس حاصل فرمایید.

    1. سلام کلیه ساختمان های مربوط به کوزو در پرند توسط شرکت ما کفسابی شده اند.

  3. سپاسگذارم از شما بابت کیفیت کار انجام شده بسیار عالی بود.
    خداوقت میگم به همتون به خصوص مدیر پروژه اقای اکبری که بسیار خوش قول و خوش اخلاق هستن.

    1. با سلام وقت به خیر جناب ایمانیان انجام وظیفه بوده. بسیار خوشحالیم که مورد رضایت شما بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *