تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ

تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ کارابین راپل

همه ی ما با جوهر نمک یا هیدروکلریک اسید آشنایی داریم اما شاید بسیاری از ما از تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ اطلاع نداشته باشیم. جوهر نمک یک اسید بسیار قوی و خورنده است که معمولا از محلول رقیق شده آن در مصارف خانگی برای تمیز کاری سطوح مختلف استفاده می شود.

قابلیت تمیز کنندگی این ماده اسیدی، باعث می شود تا در برخی موارد، افراد به اشتباه از آن برای تمیز کردن سطح سنگ استفاده نمایند. جوهر نمک را به گونه ای می توان دشمن سنگ دانست. به طوری که اگر چند دقیقه بر روی سنگ باقی بماند می تواند آسیب جدی به آن وارد نماید.

چرا که جوهر نمک یک اسید بسیار قوی است و در صورت تماس با سطح سنگ می تواند باعث ایجاد لکه بر روی سطح سنگ شده و به بافت سنگ آسیب وارد نماید. نه تنها جوهر نمک بلکه سایر مواد شیمیایی دیگر نیز که خاصیت اسیدی قوی داشته باشند، می توانند به بافت سنگ آسیب وارد نمایند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ بپردازیم و روش های موثر برای از بین بردن اثر جوهر نمک بر روی سنگ را به شما معرفی نماییم. پس اگر شما هم می خواهید با تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ و روش های از بین بردن لکه جوهر نمک از روی سنگ آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تاثیر جوهر نمک یا اسید
تاثیر جوهر نمک یا اسیدبر روی سنگ های کف ساختمان

چگونه می توان تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ را از بین برد؟

همان گونه که اشاره شد، جوهر نمک یا سایر موادی که دارای خواص اسیدی قوی باشند می توانند به سنگ آسیب وارد نمایند. اما گاهی اوقات، افراد به دلیل بی اطلاعی از اثرات مخرب این مواد، برای تمیز کردن سطح سنگ از آن ها استفاده می نمایند.

به همین دلیل بعد از گذشت مدتی شاهد به وجود آمدن برخی لکه ها بر روی سطح سنگ می شوند. این لکه ها می توانند بر زیبایی سطح سنگ تاثیر گذار باشند و چهره ناخوشایندی برای سنگ ایجاد نمایند. به همین دلیل افرادی که با این مشکل روبرو هستند، همواره به دنبال راه حلی برای خلاص شدن از لکه های جوهر نمک بر روی سنگ می باشند. در ادامه به معرفی بهترین روش برای از بین بردن تاثیر جوهر نمک بر سنگ می پردازیم.

از بین بردن تاثیر اسید از روی سنگ با استفاده از کفسابی

یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن لکه های جوهر نمک از روی سنگ، اجرای خدمات کفسابی و سنگسابی می باشد. با استفاده از کفسابی و سنگسابی یک لایه از سنگ به وسیله دستگاه های مخصوص کفسابی و سنگسابی برداشته می شود.

این امر باعث می شود تا لایه جدیدی بر روی سطح سنگ نمایان شود که فاقد هر گونه خط و خش و لکه می باشد. به همین دلیل است که امروزه، کفسابی و سنگسابی را موثرترین روش برای از بین بردن لکه های ناشی از ریختن جوهر نمک و یا هر ماده اسیدی دیگر بر روی سنگ می دانند.

قیمت کفسابی وسنگسابی برای از بین بردن لکه های جوهر نمک از روی سنگ، به عوامل مختلفی مانند میزان جوهر نمک ریخته شده بر روی سنگ، جنس سنگ و … وابسته است.

تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ
تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ

سخن پایانی :

در این مقاله به بررسی تاثیر جوهر نمک یا اسید بر روی سنگ پرداختیم و بهترین راه از بین بردن لکه های جوهر از روی سنگ را به شما معرفی نمودیم. همان گونه که ذکر شد، کفسابی و سنگسابی بهترین راه برای از بین بردن تاثیرات ناشی از ریختن جوهر نمک بر روی سنگ می باشد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که، بهتر است بلافاصله بعد از مشاهده لکه بر روی سنگ، برای دریافت خدمات کفسابی و سنگسابی اقدام نمایید. زیرا هر چه سریعتر اقدام به این کار نمایید، لکه ها راحت تر و سریع تر پاک می شوند. برای دریافت خدمات کفسابی و سنگسابی باید به شرکت های تخصصی ارائه دهنده این خدمات مراجعه نمایید. چرا که فرآیند کفسابی و سنگسابی، یک فرآیند تخصصی است که نیاز به تجربه زیاد دارد.

 شرکت کارابین راپل با داشتن تیمی متخصص می تواند خدمات کفسابی و سنگسابی و نماشویی را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید همین امروز به سایت کارابین مراجعه نموده و با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت مشاوره برای اجرای خدمات کفسابی با ما تماس بگیرید…

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *