نصب توری مرغی با دسترسی طناب

نصب توری مرغی

در حال حاضر امروزه یکی از دغدغه های اصلی مشتریان جلوگیری از ورود پرندگان مزاحم به داخل حیاط خلوت ساختمان ها یا به نوعی پاسیو خانه شان هست که تنها راه چاره برای جلوگیری از پرندگان نصب توری مرغی است.در بسیاری از مواقع در بعضی از ساختمان ها در قسمت پاسیو یا روشنایی ساختمان پرنده ها به حد بسیار زیادی جمع می شوند و موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان می شوند.

پرنده ها موجب کثیف کاری در محیط پاسیو یا روشنایی ساختمان می شود و در روزای گرم تابستان بوی بد فضله پرندگان بسیار آزار دهنده و اذیت کننده می شود.

اما خوب خوشبختانه راه حل و چاره ای برای حل این مشکل وجود دارد گروه تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل برای حل این مشکل از نصب توری مرغی به دور تا دور پاسیو و روشنایی و بستن تمامی مسیر های ورودی برای پرندگان آزار دهنده را پیشنهاد می دهد و این کارا را بدون نیاز به دارسبت و با طناب به روش راپل انجام می دهد.

همچنین برای از بین بردن آلودگی ها و کثیفی های موجود در سطح نمای پاسیو یا روشنایی نماشویی پاسیو را پیشنهاد می دهد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر دربارهه شستشو پاسیو بر روی کلمه شستشوی نمای پاسیو کلیک نمایید.

نصب تور مرغی|کارابین راپل
نصب توری مرغی

اساس کار در نصب تور مرغی

در نَصب تور مرغی برای نما ابتدا باید میزان طول و عرض مورد نیاز برای نصب تور مرغی محاسبه شده و تهیه شود.اگر نیاز به بافت باشد بافت شود و پس از تهیه و آماده سازی تور مرغی ها از هر دور طرف بسته شده و از بالای نمای ساختمان رو به پایین جهت نصب کردن بر روی نمای ساختمان آویزان شود.

پس از آویزان کردن تور مرغی باید شروع به نصب پیچ رولپلاک همراه با واشر از هر دو طرف شود.البته حتما باید توجه شود که در هنگام نصب پیچ رولپلاک نباید کم کاری شود و پیچ رولپلاک با اندازه های استاندارد و میزان نرمالی نصب گردد تا مسیر آزادی برای ورود پرندگان آزار دهنده به داخل پاسیو یا روشنایی نباشد.

اگر میزان فاصله نصب پیچ رولپلاک به گونه ای باشد که فاصله زیادی با یک دیگر داشته باشد اصولی و استاندارد نیست و پرندگان می توانند به راحتی وارد محیط پاسیو و حیاط خلوت ساختمان شما شوند.

پس حتما به یاد داشته باشید که حتما به این موضوع مهم توجه کنید و از پیچ های گالوانیزه که برای پیچ رولپلاک بسیار کاربردی و مقاوم هستند استفاده کنید.

نصب توری مرغی
نصب تور مرغی با طناب

قیمت نصب تور مرغی

قیمت اجرا و بستن تور مرغی بستگی به متراژ و ابعاد پروژه دارد و در مرحله اول پروژه باید توسط کارشناسان مورد برسی و بازید قرارگیرد سپس قیمت اجرا با توجه به متریال پروژه مشخص شود.

برای نصب توری مرغی دو فاکتور وجود دارد که فاکتور اول دستمزد اجرای پروژه و فاکتور دوم هزینه خرید مصالح و تور می باشد که این مورد بصورت توافقی بین شرکت و کارفرما مشخص می گزد.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. منتظر تماس گرم شما هستم…!

تلفن تماس: ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *