کفسابی سنگ دهبید

کفسابی سنگ دهبید کارابین راپل

امروزه استفاده از سنگ دهبید در ساختمان سازی رواج پیدا کرده است. ما در اینجا به معرفی سنگ دهبید و مراحل انجام کفسابی سنگ دهبید می پردازیم.

سنگ های ساختمانی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های ظاهری مختلفی دارند. برخی از این سنگ ها نسبت به بقیه استحکام بالاتری دارند و دارای طیف رنگی وسیع تری می باشند.

برخی از این سنگ ها در داخل ساختمان ها و برخی در خارج از ساختمان و برای نمای ساختمان و یا سنگ فرش پیاده رو ها استفاده می شوند.

انواع این سنگ ها دارای قدرت ساب پذیری مختلفی هستند و برخی از سنگ ها نسبت به بقیه لکه ها و آلودگی های بیشتری را جذب می کنند.

سنگ دهبید یکی از سنگ هایی است که آلودگی و آب کمتری را جذب می کند. همچنین سنگ دهبید راحت تر از بسیاری از سنگ ها کفسابی و تمیز می شود.

کفسابی سنگ دهبید
کفسابی سنگ دهبید

معرفی سنگ دهبید

سنگ دهبید یکی از سنگ های زیبا می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است. از این سنگ برای سنگ فرش محیط های داخل ساختمان ها و یا ساخت مجسمه و گلدان استفاده می شود.

در موارد زیادی از سنگ دهبید برای کفپوش محل های پر رفت و آمد مانند لابی هتل ها، راه پله ها، سالن های اداری و تجاری استفاده می شود.

این سنگ براق و بسیار شفاف می باشد و قابلیت ساب خوری بالایی دارد. سطح سنگ دهبید صاف و یکدست می باشد و پستی و بلندی کمی دارد.

قابلیت برش خوری سنگ دهبید نسبت به بسیاری از سنگ ها بالاتر می باشد و می توان آن را در ابعاد و ضخامت های مختلفی برش داد.

معادن زیادی در داخل کشور در زمینه استخراج سنگ دهبید فعال هستند. به همین دلیل سنگ دهبید قیمت بالایی ندارد و سنگ وارداتی محسوب نمی شود. انواع مختلف سنگ دهبید دارای رنگ کرمی روشن تا تیره می باشند.

سنگ دهبید
سنگ دهبید

کفسابی سنگ دهبید

برای کفسابی سنگ دهبید و تمیز کردن آن از خط و خش و هر گونه جرم و آلودگی باید مراحل مختلفی را گذراند.

در مرحله اول باید آلودگی ها و ناهمواری های سنگ دهبید را با استفاده از سنگ های زبر مخصوص این کار که دارای شماره های ۴۶ می باشند، از بین برد.

بعد از جرم گیری سنگ دهبید، ممکن است درز ها و شکاف های سطحی روی آن ایجاد شده باشد. به همین دلیل باید با استفاده از بتونه این خط و خش ها را برطرف کرد.

در سومین مرحله باید جای خط و خش های به جا مانده از مراحل قبل را با استفاده از لقمه سنگ های نرمی با شماره ۶۰ از بین برد. در صورت اینکه این خط و خش ها از روی سنگ دهبید پاک نشدند می توان از لقمه سنگ های نرم تری با شماره های ۱۲۰ نیز استفاده کرد.

بعد از حذف خط و خش ها، نوبت به برق انداختن سنگ دهبید می رسد. این کار باید با استفاده از لقمه سنگ هایی با شماره ۲۲۰ انجام شود.

خیلی از شرکت ها برای براق کردن هر چه بیشتر سنگ دهبید، از لقمه سنگ هایی با شماره های بالاتر نیز استفاده می کنند.

قابل ذکر است که در طی مراحل انجام کفسابی سنگ دهبید باید مواظب بود که این سنگ آسیبی نبیند و مانند روز اول درخشان و تمیز شود.

گفتنی است که بهتر است هر چند وقت یک بار سنگ دهبید تمیز شود. آلودگی های آن از بین برود تا براق به نظر برسد و نیازی به تعویض پیدا نکند.

افرادی که به کفسابی سنگ دهبید مشغول هستند باید ابتدا زبری سنگ و میزان آلودگی های آن را تعیین کنند. این افراد باید در انتخاب لقمه سنگ های مناسب با شماره های مختلف دقت کنند.

سنگسابی و کفسابی سنگ دهبید
سنگسابی و کفسابی سنگ دهبید به صورت تضمینی

هزینه کفسابی سنگ دهبید چقدر می باشد؟

یکی از سوالات پر تکراری که اکثر مشتریان از ما می پرسند این است که هزینه کفسابی سنگ دهبید چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه اجرای کفسابی و سنگسابی سنگ دهبید همانند سایر سنگ های دیگر دارای نرخ مشخصی نمی باشد و باید توسط کارشناسان خدمات کفسابی مورد برسی قرار بگیرد سپس قیمت نهایی خدمت شما مشخص شود.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

عوامل موثر و قابل برسی در هزینه سنگسابی سنگ دهبید

همان طور که در بند قبل اشاره شد هزینه سنگسابی سنگ دهبید همانند کفسابی سنگ گرانیت و کفسابی سنگ مرمر با توجه به فاکتور های مختلفی مشخص میگردد که در این بند از مقاله قصد داریم معرفی عوامل موثر در تعیین قیمت هزینه کفسابی و سنگ سابی سنگ دهبید بپردازیم. به طور که موارد زیر اصلی ترین فاکتور هایی می باشند که در تعیین قیمت هزینه خدمات توسط کارشناسان مورد برسی قرار میگیرد و سپس تعیین قیمت می شود:

  • متراژ سنگ یا محیط مورد نظر برای اجرای خدمات کفسابی و سنگسابی دهبید
  • میزان جرم موجود در سطح سنگ
  • تعداد ساب مورد نیاز برای ترمیم و شفاف سازی سنگ
  • مدت زمان مورد نیاز برای اجرای پروژه
  • میزان هزینه مورد نیاز برای اجرای خدمات با توجه به روش ساب
  • تعداد نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای کفسابی سنگ دهبید.

تمامی موارد معرفی شده فاکتنور هایی می باشند که توسط کارشناسان خدمات کفسابی و سنگسابی مورد برسی قرار میگیرد. به طور که اگر بخواهیم یک قیمت کلی از اجرای خدمات کفسابی سنگ دهبید معرفی کنیم در متراژ های بالای ۱۰۰ متر قیمت اجرای خدمات از متری ۲۰ الی ۱۲۰ هزار تومان می باشد که یکی از اصلی ترین فاکتور ها در تعیین قیمت نهایی تعداد ساب اجرای شده بر روی سنگ می باشد.

کفسابی سنگ دهبید
کفسابی سنگ دهبید

کفسابی سنگ دهبید در تهران

استان تهران یکی از پر تقاضا ترین شهر هایی می باشد که در اکثریت ساختمان ها از اعم از ساختمان های نوساز یا قدیمی نیازمند خدمات کفسابی و سنگسابی می باشد. و از آن جایی که سنگ دهبید یکی از سنگ های پر استفاده و محبوب در صنعت ساختمان سازی می باشد برای اجرای خدمات سنگسابی و کفسابی سنگ دهبید رخواست و تقاضای بسیار بالا می باشد.

شرکت کارابین راپل با بیش از دو دهه تجربه در اجرای خدمات سنگ سابی و کفسابی انواع سنگ های مختلف اماده ارائه خدمت به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور از جمله استان تهران با بهترین قیمت ممکن و کیفیتی کاملا تضمینی می باشد. جهت دریافت مشاوره و اجرای سنگسابی سنگ دهبید در تهران با کارشناسان شرکت کارابین راپل تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم خدمات شما مشتریان عزیز ارائه شود.

انواع روش های کفسابی سنگ دهبید

جهت اجرای سنگسابی و کفسابی سنگ دهبید چندین روش مختلف وجود دارد که هر کدام از روش ها با توجه به انتخاب مشتریان و با پیشنهاد کارشناسان شرکت اجرا می شود.

اجرای خدمات کفسابی سنگ دهبید به صورت کفسابی ایتالیایی، فرچه ساب، ساب نظافتی، اپوکسی ساب، رزین ساب و… مورد اجرا می باشد که هر کدام از روش های معرفی شده دارای شرایط و قیمت های مختلفی می باشند که با توجه به بودجه شما مشتریان عزیز مورد اجرا قرار میگیرند.

سنگ دهبید
کفسابی و سنگسابی سنگ دهبید

نتیجه گیری

گفتنی است مراحل انجام کفسابی سنگ دهبید و یا هر سنگ دیگری را باید به افراد متخصص و کاربلد سپرد. این افراد با استفاده از تجربه خود و بدون اینکه به سنگ دهبید آسیبی وارد کنند آن را کفسابی می کنند. شرکت کارابین راپل می تواند کار کفسابی بسیاری از سنگ ها را برعهده بگیرد.

این شرکت به کفسابی انواع سنگ های گرانیت، تراورتن، مرمریت و نماشویی می پردازد و می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. این شرکت از نیروهای مجرب و حرفه ای و همچنین دستگاه های مخصوصی برای این کار استفاده می کند.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *