شفاف کردن سنگ های کف ساختمان

شفاف کردن سنگ های کف ساختمان

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که، قصد شفاف سازی یا براق کردن سنگ های کف ساختمان خود را داشته باشید. اما هیچ اطلاعاتی در این مورد نداشته باشید!
در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه شفاف کردن سنگ های کف ساختمان آشکار سازیم تا شما، اطلاعات دقیقی درباره این تکنیک جمع آوری کنید و تصمیم گیری بهتری در متحول سازی سنگ های کف ساختمان خود داشته باشید.
همان طور که میدانید سنگ های کف ساختمان به مرور زمان به دلیل رفت آمد هایی که انجام می شود آلوده و چرکین می شود. و زمانی که سنگ های کف ساختمان آلوده می شود با گذشت زمان سنگ ها کدر شده و جذابیت خود را از دست می دهند اما راه چاره چیست؟ برای شفاش کردن سنگ های ساختمان چه باید کرد!در پاسخ به این سوال باید بگویم که برای این که سنگ های کف ساختمان شما همانند روز اول شفاش و براق شوند باید خدمات کفسابی و سنگسابی اجرا شود.
خدمات کفسابی به لایه برداری و صیقل دادن سنگ های کف ساختمان می گویند که به طور کل سنگ ها به صورت مرحله به مرحله صیقل داده شده و ذبر می شوند و هر چه تعداد لایه برداری و صیقل بیشتر میشود با توجه به نمره لقمه های دستگاه سنگ ها پرداخت شده و براق می شوند.
در بسیاری از سنگ ها با توجه به کیفیت و جنس خوب سنگ با استفاده از خدمات سنگسابی سنگ های کف ساختمان همانند شیشه و بلوری میشود و میزان براقیت سنگ ها در حد بسیار زیادی براق می شوند.

براق کردن سنگ کف
براق کردن سنگ کف

انواع روش های براق کردن سنگ کف ساختمان

در بند قبل بهترین روش برای براق کردن سنگ های کف ساختمان را برای شما معرفی کریم و در این بخش از متن، قصد داریم انواع روش هایی که میتوان از انها برای شفاش کردن سنگ ها و همچین از مات شدن سنگ ها جلوگیری کرد را برای شما کاربران گرامی معرفی کنیم.
اولین روش برای براق ماندن و جلوگیری کردن از مات شدن سنگ های کف ساختمان شستشوی مکرر و مدام سنگ های کف ساختمان در بازه های زمانی مشخص می باشد که این عمل موجب جلوگیری کردن از نفوذ جرم ها به خورد سنگ های کف ساختمان می شود و زمانی که جرم ها به خورد سنگ ها نفوذ نکنند سنگ ها مانند روز اول تمیز ، شفاف و براق خواهد ماند. پس بهتر است روش معرفی شده در بازه های زمانی مشخص انجام شود.
روش دوم عدم استفاده از مواد شوینده و جرم گیر هایی همچون جوهر نمک، وایتکس، و شوینده های اسیدی می باشد. استفاده از جرم ها و مواد شوینده های اسیدی در برهه اول ممکن از سنگ های کف شما را تمیز کند و جرم ها تا حدی پاکسازی کند. اما موردی که وجود دارد این است که جرم گیر های اسیدی موجب از بین بردن نرمی سنگ و ذبر شدن سنگ ها می شود و به نوعی سنگ ها را سوزانده و از حالت پرداخت شده و شفاف به حالت دیگری تبدیل میکند و به مرور زمان به دلیل ذبر بودن سنگ ها، سنگ های کف ساختمان سیاه و مات می شوند. تنها مواد شوینده ای که برای شستشوی سنگ های کف ساختمان خود میتوانید استفاده کنید مواد شوینده پریل بوده که موجب بلند شدن جرم های روغنی از سطح سنگ های کف میشود و سنگ ها تمیز و شفاف نمایان می شوند.
روش سوم استفاده از دستگاه کفشویی می باشد که بسیار کم هزینه و مفید برای سنگ های کف ساختمان می باشد. کفشویی توسط افرادی که خدمات کفسابی و سنگسابی را اجرا میکنند انجام میشود که میتوانید با تماس گرفتن با کارشناسان و متخصصات کفسابی مشاوره های لازم و استعلام قیمت رو انجام دهید.
معمولا پیشنهاد میشود که در بازه های زمانی سه الی شش ماه یک بار خدمات کفشویی بر روی سطوح سنگ های کف ساختمان انجام شود تا سنگ های کف ساختمان تمیز و بسیار شفاف مانند روز اول بمانند. شرکت کارابین راپل ارائه دهنده خدمات کفسابی و سنگسابی، نماشویی، پیچ و رولپلاک نما و نقاشی نمای ساختمان می باشد. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت برای اجرای خدمات کفسابی و کفشویی با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *