خطرات ناشی از ریزش سنگ از نمای ساختمان

ریزش سنگ از نمای ساختمان

همان طور که میدانید پس از پذشت زمان سنگ های نمای ساختمان براثر عوامل مختلفی دچار فرسایش شده و به مرور زمان استقامت خود را از دست میدهند در نتیجه سنگ ها از نمای ساختمان ریزش پیدا میکنند و نیازمند اجرای پیچ و رولپلاک نما  می شوند.

امروزه خبرهای بسیار زیادی در مورد سقوط سنگ از نمای ساختمان و خسارت های ناشی از آن می شنویم که موجب نگرانی عابران پیاده و ساکنین ساختمان ها شده است.

ریزش سنگ از نمای ساختمان میتواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. و حتما حتما پیشنهاد می شود قبل از هر رخ دادن هر اتفاق ناخوشایندی از ایجاد خطرات غیر منتظره برای عابران و ساکنین ساختمان جلوگیری شود.

اما راه چاره برای جلوگیری از خطرات ریزش سنگ از نمای ساختمان چیست؟

تنها راه چاره و کم هزینه برای جلوگیری از ریزش سنگ ها از نمای ساختمان اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با دسترسی طناب می باشد.

پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان موجب مستحکم سنگ های نمای ساختمان شما شده و از ریزش سنگ ها جلوگیری میکند.

در پیچ و رولپلاک سنگ نما عوامل مهمی در تحکیم سنگ نما وجود دارد یکی از این عوامل موثر پیچی است که در آن استفاده میگردد معمولا پیچی که در این فعالیت استفاده میگردد به صورت چارسو میباشد از دوسو استفاده نمیگردد زیرا پیچ چهارسو تا انتها بسته میشود و موجب تحکیم سنگ میگردد.
جنس پیچ استفاده شده روکش گالوانیزه میباشد که ضد زنگ بوده و در برابر عواما محیطی مقاوم است.
در فضاهای بیرونی عوامل محیطی سبب زنگ زدگی پیچ میشود باید پیچی انتخاب گردد که روکش داشته باشد اما در مخیط های داخلی برای تحکیم سنگ میتوان از پیچ بدون روکش استفاده کرد.
در نهایت روی پیچ هارا با مواد همرنگ میپوشانند تا هم سطح سنگ نما شود این مواد باید در مقابل عوامل محیطی مقاوم باشد و از بین نرود و زیبایی نما حفظ گردد.

پیچ رولپلاک نما خدماتی است که توسط گروه تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل به شما مشتریان عزیز ارائه میگردد در این روش از کار نیازمند تخصص و حرفه ای خاص هستیم و براساس رعایت یک سری قوانین و اصول کار،روش کار انتخاب میگردد.
هرگونه اشتباه در این کار سبب ترک خوردن و شکستگی سنگ نما شده و در نتیجه موجب ریزش سنگ میشود علاوه بز از بین بردن ظاهر زیبای نمای ساختمان موجب به وجود آمدن خطراتی برای دیگر افراد میشود.
نصب درست سنگ نما و اطمینان از نصب درست و تحکیم سنگ عامل مهمی در جلوگیری از ریزش سنگ میشود.
گروه کارابین راپل به صورت تخصصی و ایمنی این فعالیت را در کمترین زمینه و با هزینه مقدون به صرفه برای شما عزیزان به انجام می رساند.

ریزش سنگ از نمای ساختمان
جلوگیری از ریزش سنگ از نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک

خسارت های ناشی از سقوط سنگ از نمای ساختمانپیچ و رولپلاک نما بر عهده چه کسی می باشد؟

هرگونه خسارت و خطرات به وجود آمده از ریزش سنگ های نمای ساختمان بر عهده مالکین و صاحبان ساختمان می باشد و در صورت به وجود آمدن خسارت مالکین ساختمان ها باید پاسخگو باشند.

زیرا مالکین موظف هستند که در هنگام مواجه شدن با ریزش سنگ نما از نما ساختمان به سرعت اقدام به اجرای مستحکم سازی و  پیچ رولپلاک نمای ساختمان کنند. و اگر سنگ های نما را پیچ و رولپلاک نکنند در غیر این صورت هرگونه خسارت ناشی از آن برعهده مالکین و مدیر ساختمان بوده و باید جریمه مورد نظر را پرداخت کنند..

ریزش سنگ از نمای ساختمان
خطرات ریزش سنگ از نمای ساختمان

سنگ نما چه زمانی نیازمند پیچ و رولپلاک است؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه زمانی سنگ نما نیازمند پیچ رولپلاک می باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همان طور که گفته شد عوامل محیطی مختلفی موجب می شود که به مرور زمان استقامت سنگ از بین برود و ریزش پیدا کند در نتیجه با مشاهده اولین ریزش تکه سنگ از نما باید اقدام به شروع عملیات پیچ رولپلاک سنگ نما شود. تا از وقوع هرگونه خطر و خسارت ناشی از ریزش سنگ جلوگیری شود. جهت دریافت مشاوره برای پیچ کردن سنگ نما  و نماشویی با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *