نحوه نظافت نمای کامپوزیتی

نظافت نمای کامپوزیتی- کارابین راپل

در این نوشته به معرفی بهترین راه حل برای نحوه نظافت نمای کامپوزیتی پرداخته ایم. همان طور که مشاده میکنید در حال حاضر امروزه اکثریت نمای ساختمان ها از کامپوزیت ساخته شده اند که با گذشت زمان به دلیل بارش باران های اسیدی ، گرد و خاک هایی که در طی زمان های مخلف بر روی نمای ساختمان نشسته است منجر به آلودگی و  کثیفی دیده شدن نما شده است.

اما راه چاره برای رهایی از این آلودگی ها و تمیز کردن نمای ساختمان کامپوزیتی چیست و چطور باید به نظافت نمای کامپوزیت بپردازیم؟!

در پاسخ به سوال قبل باید بگوییم که تنها راه برای رهایی از این آلودگی ها اجرای خدمات شستشوی نما می باشد.

زمانی که شستشوی نما بر روی نمای کامپوزیتی انجام می شود به دلیل فشار بالای آب کلیه گرد خاک ها و جرم ها به طور که از روی سطوح نما از بین می روند.

معمولا شستشوی نمای کامپوزیتی در دو مرحله انجام می شود. یعنی در مرحله اول کلیه نما با استفاده از دستگاه فشار قوی واترجت شستشو می شود تا گرد و خاک ها را از بین ببرد و سپس پس از شستن کامپوزیت ها با واترجت کل نما به صورت دستی با استفاده از مواد های شوینده + طی و ابر و اسکاچ پاکسازیو جرم گیری می شود.

تصویز نمونه ای از نظافت نمای کامپوزیتی اجرا شده توسط شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل می باشد.

نظافت نمای کامپوزیت
نمونه ای از نظافت نمای کامپوزیت

چگونه از کثیف شدن نمای کامپوزیت جلوگیری کنیم؟

معمولا یکی از سوالات پر تکراری که اکثریت مشتریان از ما میپرسند این است که چگونه از کثیف شدن نمای کامپوزیتی جلوگیری کنیم…؟!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها راه برای تمیز ماندن نمای کامپوزیتی شستشوی نمای ساختمان می باشد و راه چاره ای دیگری وجود ندارد. زیرا از نشستن گرد و خاک ها بر روی سطوح نما و همچین از بارش ها نمی توان جلوگیری کرد.

پس در نتیجه بهترین راه نظافت نمای کامپوزیتی به صورت مکرر در زمان های معین و مشخص شده میباشد که این عمل موجب تمیز ماندن و نو تر ماندن کامپوزیت های نمای ساختمان شما می شود.

یکی از مواردی که در نظافت نمای کامپوزیتی وجود دارد این است که در صورتی که نمای ساختمان شما در بازه زمانی های مختلف شستشو و نماشویی شود قیمت اجرای این خدمات بسیار کم خواهد شد. زیرا نمای ساختمان شما تمیز است و با کمترین هزینه نظافت نمای کامپوزیتی شما قابل اجرا و انجام است.

ویدئوی زیر نمونه ای نظافت نمای کامپوزیتی توسط کارابین راپل به صورت دستی با استفاده از مواد شوینده + طی  ابر و اسکاج می باشد.

همان طور که مشاهده میکنید کلیه آلودگی ها و جرم ها به طور کل از نمای ساختمان از بین رفته است و به نوعی با این عمل بازسازی نمای ساختمان با اجرای خدمات نماشویی ساختمان انجام شده است.

جهت دریافت مشاوره برای نظافت نمای کامپوزیتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۷-۷۵۱۷۳۳۷       ۰۹۱۰-۶۸۵۸۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *