بازسازی نمای ساختمان

بازسازی نمای ساختمان

امروزه در این دنیای مدرن با پیشرفت تکنولوژی روش ها و ابزار های بسیار جدیدی به وجود آمده است که با استفاده از این ابزار آلات و روش ها می توانید با کم ترین هزینه بازسازی نمای ساختمان خود را انجام دهید.

همان طور که میدانید در سطح کشور ساختمان های قدیمی بسیار زیادی وجود دارد که نیاز به باز ساخت و ترمیم دارد و از این رو بازسازی نمای خانه های قدیمی ممکن است هزینه های بسیار زیادی را به بار آورد.

هزینه بازسازی نمای ساختمان

هزینه بازسازی و بازساخت دوباره نمای ساختمان بستگی به روش اجرای بازسازی و همچنین جنس نمای ساختمان دارد. شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل از روش های مختلفی برای انجام بازسازی نما استفاده میکند که بستگی به جنس نمای ساختمان شما دارد که سنگی باشد سیمانی باشد و یا…

همان طور که در بند قبل اشاره شد هزینه انجام باز سازی نما بستگی به جنس نمای ساختمان شما دارد و در مرحله اول باید نمای ساختمان شما باید توسط کارشناسان شرکت ما برسی و بازید شود سپس با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما قبمت دهی شود.

انواع روش های کم هزینه برای بازسازی نما

شرکت ما از روش های بسیار مختلفی برای باز سازی نما استفاده می کند که معمولا این روش ها کم ترین روش برای شما خواهد بود و هر کدام از روش ها با توجه به نمای ساختمان شما مسخص و اجرا میشود که شامل:

  1. نماشویی ساختمان
  2. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
  3. نقاشی نمای ساختمان
  4. نورپردازی نما
  5. سیمان کاری نما
  6. آب بندی نما
  7. تعمییر و تعویض تابلوهای موجود در نما
  8. بستن درز و انقطاع فاصله بین دو ساختمان

۱: نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش هایی می باشد که برای بازسازی و بازساخت نما استفاده می شود. نماشویی موجب از بین رفتن کلیه جرم ها و آلودگی ها از نمای ساختمان شما می شود. و این عمل موجب بهتر دیده شدن نما می شود.

نماشویی در بازسازی نما معمولا در نماهایی آجری شنگی و تیشه ای بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و نمای ساختمان پس از انجام مراحل شستشوی نما کاملا تمیز شده و مانند روز اول بودن جرم و آلودگی می شود.

۲: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

این روش یکی از روش های کاملا اجباری برای اجرای فرآیند ترمیم و بازسازی کردن نمای ساختمان می باشد. در این روش از کار کلیه سنگ های نمای ساختمان با استفاده از پیچ و رولپلاک نما اسکوپ می شود تا از ریزش سنگ های شل از نما جلوگیری شود و کلیه سنگ های نما مستحکم شود.

یکی از فواید این روش این است که در زمان اجرای این کار کلیه سنگ هایی که از نمای ساختمان ریزه کرده اند ترمیم شده و دوباره به نمای ساختمان شما نصب می شود تا سطوح نما کاملا یک دست شود.

۳: نقاشی نما

یکی از روش هایی که در بازسازی نمای سیمانی مورد استفاده قرار میگیرد اجرای نقاشی نمای ساختمان می باشد. این روش معمولا در نماهایی که سیمانی یا سطوح آنها از قبل رنگ شده است بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده نقاشی نما در نماهایی سیمانی بسیار موثر می باشد و به نوعی نمای ساختمان با جرای رنگ آمیزی نمای ساختمان کاملا باز سازی و ترمیم می شود.

۴: نورپردازی نما

همان طور که میدانید نورپردازی در زیباتر جلوه دادن نمای ساختمان نفش بسزایی را دارد. یکی دیگر از مراحل بازسازی نما توسط شرکت ما اجرای نورپدازی نما پس از انجام موارد مورد نیاز برای نمای ساختمان می باشد.

تمامی موارد ذکر شده در بازساخت نمای ساختمان توسط شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل با دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره برای بازسازی نمای ساختمان خود با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم برای اجرای موارد فوق را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *