کفسابی سنگ گرانیت

کفسابی سنگ گرانیت کارابین راپل

امروزه کفسابی سنگ گرانیت یکی از پر تقاضا ترین سطوح برای اجرای سنگسابی می باشد. به این دلیل که سنگ گرانیت یکی از محبوب ترین و بهترین سنگ هایی می باشد که در حال حاضر در کف ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته است و جزوه پر استفاده ترین سنگ ها در داخل ساختمان و همچنین نمای بیرونی ساختمان می باشد.

به طور کلی سنگسابی گرانیت به مجموعه اقدامات و کارهایی گفته می شود که آن اقدامات موجب از بین رفتن هر گونه جرم و آلودگی از سطوح سنگ های گرانیتی کف ساختمان بشود.

البته ناگفته نماند که اجرای خدمات کف سابی در سنگ گرانیت موجب از بین رفتن پستی بلندی ها و خط و خش ها هم از سطوح سنگ می شود و تنها جرم ها و آلودگی ها از بین نمی روند.

کفسابی سنگ گرانیت
کفسابی سنگ گرانیت

کفسابی گرانیت چگونه انجام می شود؟

کفسابی سنگ گرانیت همانند سایر سنگ های دیگر به صورت لایه برداری و صیقل دادن و به سنگ انجام می شود و تعداد مراحل لایه برداری و صیقل دادن به سنگ بستگی به جنس و وضعیت فعلی سنگ گرانیت کف ساختمان شما دارد.

در زمان اجرای کفسابی و سنگسابی گرانیت دو روش وجود دارد که این روش ها شامل موارد زیر می شود.

  1. کفسابی به صورت لایه برداری با دستگاه کفسابی تک فاز و سه فاز
  2. کفسابی به صورت فرچه ساب با دستگاه کفسابی سه فاز( در صورت عدم وجود برق سه فاز در ساختمان از دستگاه های کفسابی تک فاز استفاده می شود)

کفسابی سنگ گرانیت موجب براقیت و شفاف سازی سنگ های کف ساختمان می شود و این عمل در زیبا تر کردن سنگ های خانه و کف ساختمان بسیار موثر است

تصویر زیر نمونه ای از قبل و بعد کفسابی اجرا شده در سنگ گرانیت کف ساختمان می باشد.

سنگسابی گرانیت کارابین راپل
کفسابی و سنگسابی گرانیت

سنگسابی برای سنگ گرانیت چه فوایدی دارد؟

سنگ سابی و کفسابی سنگ گرانیت فواید مختلفی دارد. مثلا یکی از فواید بسیار خوب آن این است که کلیه خط و خش ها و و جرم ها از سطوح سنگ های کف ساختمان به طور کل از بین می روند.

و تمامی درز هایی که به مرور زمان به دلیل رفت و امد بالا بر روی سطوح خالی شده اند در زمان اجرای کفسابی با بتونه و رزین های مخصوص سنگ پر می شوند.

همانطور که میدانید در مراحل کف سابی سنگ لایه برداری از سنگ انجام می شود و این عمل موجب از بین رفتن کلیه پستی بلندی ها و ناهمواری از سطح سنگ کف ساختمان می شود.

در کف سابی گرانیت معمولا حدود ۸ الی ۱۶ مرحله لایه برداری از سنگ انجام می شود که تعداد مراحل اجرای لایه برداری بستگی به اساتید کفسابی و همچنین وضعیت فعلی سنگ های کف ساختمان شما دارد.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

سنگ گرانیت (معرفی مزایا و معایت)

سنگ های گرانیت از جنس سنگ های آذرین هستند و همان طور که میدانید بسیار سخت و با دوام می باشند.

سنگ گرانیت نسبت به سایر سنگ های دیگر بیشتری مقاوت و کیفیت را دارد و یکی از فواید خوب انها عمر طولانی این سنگ ها می باشد.

یکی از مزایی که این سنگ ها دارند این است که خاصیت رادیو اکتیو دارد و این نوع از سنگ ها در محل هایی که امکان پرو وجود دارد مانند بیمارستان ها استفاده نمی شود.

سنگ های گرانیت دارای رنگ های مختلفی از جمله: طوسی ، مشکلی ، قرمز و سبز می باشند. که بیشتر رنگ های طوسی و مشکلی در ساختمان ها استفاده می شوند.

سنگ های گرانیتی بیشترین استفاده را در کف پارکینگ ها ، راه پله ها و پله های ساختمان دارند و در اکثریت مراکز و مجتمع های تجاری تفریحی به دلیل نظافت راحت تر از آن استفاده می شود.

یکی از نکاتی که وجود دارد این است که کفسابی سنگ گرانیت به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد بسیار سخت و زمان بر تر از سایر سنگ های دیگر می باشد.

سنگ های گرانیتی معمولا در مراکزی مانند مراکز تجاری و تفریحی، ادارات، مدارس، و مراکز عمومی بسیار جوابگو و مناسب می باشند. زیرا این مدل از سنگ (سنگ های گرانیتی) بسیار دیر تر از سایر سنگ های دیگر آولده و کثیف می شوند.

در مراکز عمومی مانند مراکز تجاری تفریحی که از سنگ گرانیتی برای کف استفاده شده کفسابی به صورت فرچه ساب بهترین پیشنهاد می باشد و اگر طبق اصول و برنامه این خدمات انجام شود سنگ های کف همیشه براق و بدون وجود هر گونه جرم و آلودگی ای ماندگار خواهد بود.

یکی از فواید خوبی که سنگ های گرانیتی دارند این است که هم قابلیت استفاده در بیرون از ساختمان را دارند و هم قابلیت استفاده در داخل ساختمان را دارند و به نوعی سنگ های گرانیتی جزء سنگ های چند کاربره می باشند. سنگ های گرانیتی همانند مقاومت بالایی که در داخل ساختمان دارند در نمای ساختمان ها هم بسیار مقاوم و با استحکام می باشند و نسبت به سایر سنگ های دیگر بسیار دیر تر کثیف می شوند.

از دیگر فواید ها و مزیت های خوب سنگ های گرانیتی شستشوی آسان تر و کم هزینه تر نسبت به سایر سنگ های دیگر می باشد. نماشویی یا شستشوی نمای ساختمان هایی که جنس ها از گرانیت می باشد یکی از کم هزینه ترین سنگ ها می باشد.

سنگسابی سنگ گرانیت
همه چیز درباره سنگ گرانیت

قیمت کفسابی سنگ گرانیت

قیمت کفسابی سنگ گرانیت همانند سایر سطوح دیگر متری بوده و با توجه متراژ کف ساختمان شما و همچنین جنس و وضعیت فعلی سنگ های کف ساختمان شما مشخص می شود.

  • قیمت کفسابی سنگ گرانیت از متری ۱۵ الی ۶۵ هزار تومان می باشد.

جهت دریافت مشاوره برای اجرای سنگسابی سنگ گرانیت با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین روش جهت اجرای کفسابی سنگ گرانیت

طبق تجربه ای که متخصصین کفسابی و سنگسابی شرکت کارابین راپل در این دو دهه خدمت کسب کرده اند بهترین روش برای اجرای کفسابی سنگ گرانیت استفاده از روش کفسابی به صورت فرچه ساب می باشد. فرجه ساب در سطوح گرانیتی بهترین بازدهی را دارد و تمامی جرم های موجود بر روی سطوح سنگ ساختمان را به طور کلی از بین می برد.

کفسابی سنگ گرانیت به صورت فرچه ساب یکی از روش های کم هزینه می باشد و انجام این خدمات در بازه های زمانی مختلف بر روی سطوح سنگ تاثییر بسیار زیادی در تمیز ماندن سنگ های کف ساختمان دارد طبق تجربه به دست آمده بهترین زمان برای شستشوی سنگ های گرانیتی به صورت فرچه ساب سالانه یک بار می باشد که موجب نو ماندن همیشه سنگ های کف ساختمان شما می شود.

کفسابی سنگ گرانیت پارکینگ

امروزه در اکثریت ساختمان ها به دلیل استحکام و مقاوت بسیار بالایی که سنگ های گرانیتی دارند یکی از بیشترین سنگ هایی که در پارکینگ ها یا راه پله های ساختمان ها به چشم می آید سنگ های گرانیتی طوسی مشکی می باشد که، در کف پارکینگ ها به کار گرفته شده اند. از این رو به دلیل پر استفاده بودن این مدل از سنگ(سنگ گرانیت) درخواست و تقاضای اجرای خدمات کفسابی برای سنگ های گرانیتی پارکینگ بسیار افزایش یافته است.

همان طور که می دانید با گذشت زمان و افزایش رفت آمد ها در پارکینگ ها رد لاستیک های خودرو ها و روغن ریزی بعضی از خودرو ها موجب سیاه شدن سنگ ها و گاها موجب تخریب سنگهای گرانیتی از جمله سوراخ شدن سنگ های کف پارکینگ می شود که تنها راه از بین بردن آن جرم ها اجرای خدمات سنگ سابی و کف سابی برای روی سطوح سنگ های گرانیتی پارکینگ می باشد.

سنگسابی و کفسابی سنگ گرانیت
سنگسابی و کفسابی سنگ گرانیت پارکینگ

کفسابی سنگ گرانیتی پارکینگ موجب چه تعقییر می شود؟

زمانی که خدمات کفسابی بر روی سطوح سنگ های گرانیتی پارکینگ ها اجرا شود کلیه جرم ها اعم از سیاهی های روغن ریزی خودرو ها، رد تایر ها و جرم هایی که در طی زمان طولانی مدت به خورد سنگ نفوذ کرده اند از بین بروند. و همین امر موجب شفافیت و ترمیم مجدد سنگ های کف ساختمان می شود.

بهترین روش نظافت سنگ گرانیت پس از اجرای کفسابی

یکی از سوالات متداولی که اکثریت مشتریان پس از ما می پرسند این است که بهترین روش برای نظافت سنگ های گرانیتی پس از اجرای خدمات کفسابی چه روشی می باشد….؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین روش برای شستشو و نظافت سنگ های کف اعم از کف پارکینگ، راه پله و… شستشوی سنگ ها در بازه های زمانی مشخص مانند هر یک هفته یا دو هفته یک بار با استفاده از مواد شوینده ریکا می باشد. و استفاده از هر گونه مواد شوینده اسیدی دیگر بر روی سطوح سنگ های کف پارکینگ و… کاملا ممنوع بوده و برای سنگ ها مضر می باشد.

استفاده از مواد اسیدی در زمان نطافت سنگ های گرانیتی کف موجب سوزاندن سنگ ها شده و به مرور زمان سنگ های کف به طور کل سیاه می شوند و شفافیت خود را از دست می دهند. پس نتیجه میگیریم که بهترین روش برای نظافت سنگ های گرانیتی کف استفاده از مواد شوینده ریکا و آب خالی می باشد.

نتیجه گیری برای سنگسابی گرانیت

با توجه به اطلاعات ارائه شده درباره کفسابی سنگ گرانیت نتیجه میگیریم که سنگ های گرانیت بسیار مقاوم و با کیفیت هستند و اجرای کفسابی برای براقیت و افزایش شفافیت آنها بسیار موثر است. و حتما پیشنهاد می شود که بر روی سنگ های گرانیتی سنگسابی انجام شود.

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید.

تلفن تماس مشاورین شرکت ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون به خیر…
    روی سنگ های کف پارکینگ ما اسید ریخته که منجر به خراب شد و سیاه شدن سنگ شده…
    جنس سنگ های کف ساختمان هم گرانیتی هست
    خواستم بدونم با اجرای کفسابی سنگ های گرانیتی قسمت هایی که اسید ریخته شده درست میشه یا خیر…؟!
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

    1. سلام وقتتون به خیر جناب الماسی…
      متاسفانه اسید موجب خراب شدن سنگ ها میشه اما خوشبختانه با اجرای کفسابی هر نوع سنگی هم که باشه دوباره درست میشه…
      لطفا یک عکس از سنگ های گرانیتی کف ساختمانتون برامون ارسال کنید تا قیمت اجرای کار مشخص بشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *