ساخت و نگهداری نمای ساختمان

ساخت و نگهداری نمای ساختمان

در این نوشته قرار است به نقد و برسی ساخت و نگهداری نمای ساختمان بپردازیم و اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در این زمینه برای شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

ساخت نمای ساختمان

امروزه در سطح شهر ساختمان های مختلفی را مشاده می کنید. که نمای آنها از طرح های بسیار زیبا و چشمگیری طراحی و ساخته شده اند. اما نکات مهمی که باید درباره ساخت نمای ساختمان به آنها توجه کنید بسیار مهم می باشند و شما باید در ساخت نمای ساختمان خود به این توجه کنید.در این مقاله قصد داریم درباره ساخت و نگهداری نمای ساختمان توضیحاتی را برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم تا در ساخت نمای ساختمان خود به این نکات توجه کنید و از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری کنید و هزینه های خود را کاهش دهید.

ساخت و نگهداری نمای ساختمان
ساخت و نگهداری نمای ساختمان

نکاتی مهم در سنگ کاری نما

اولین و مهم ترین چیزی که در سنگ کاری و ساخت نمای ساختمان باید به آن توجه ویژه ای کنید نحوه ی اجرای سنگ کاری نما توسط اجرا کننده کار یعنی(سنگ کار)می باشد.

سنگ کار نما باید ملات و سیمان خوبی را درست کند کند تا سنگ های شما چسبندگی بهتری پیدا کند. و تمامی سطوح پشت سنگ را با ملات به خوبی پر کند.

امروزه شاهد اندکی افراد هستیم که در اجرای سنگ کاری نما کار خود را به درستی انجام نمیدهند و پشت سطوح نمای ساختمان را با نلاخه و سیمان خشکه همراه با ملات پر میکنند که این عمل باعث عدم چسبندگی درست سنگ های نمای ساختمان شما می شود و با گذشت زمان سنگ های نمای ساختمان شما بر اثر وزش باد های ناگهانی از نما ریزش کنند و این بسیار خطرناک می باشد.

نکات مهمی که شما باید در ساخت و نگهداری نمای ساختمان خود به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از ماسه و سیمان های با کیفیت
  • همکاری با سنگ کاری مطمئن و مورد اعتماد لا توجه به نمونه کار ها
  • اسکوپ کردن کلیه سنگ های نما
  • استفاده از سنگ های با کیفیت در نما
  • نورپردازی مناسب و اصولی

اسکوپ سنگ

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم می باشد و پیشنهاد می شود که حتما از ان استفاده کنید اسکوپ کردم سنگ های نمای ساختمان می باشد.

زیرا اسکوپ سنگ برای جلوگیری از ریزش سنگ از نمای ساختمان بسیار مناسب می باشد. و از وقوع خطرات احتمالی ریزش سنگ نمای ساختمان بسیار جلوگیری می کند.

اگر حفظ ایمنی و زیبایی ساختمانتان برایتان مهم می باشد حتما برای محض اطمینان بیشتر پیشنهاد می شود که سطوح سنگ های نمای ساختمان اسکوپ بشوند. نمای ساختمان هایی که دارای اسکوپ می باشند عمر بیشتری دارند و امینت آنها بیشتر از نمایی هایی می باشد که در آنها از اسکوپ استفاده نشده است.

ساخت و نگهداری نمای ساختمان
ساخت و نگهداری نمای ساختمان

استفاده ار سنگ با کیفیت

سعی کنید از سنگ هایی استفاده کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و قابلیت نماشویی ساختمان به صورت سند بلاست را داشته باشند تا در آینده ای نزدیک اگر کثیف و دارای جرم شد با اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب مانند روز اول ساختمانتان تمیزو درخشنده بشود

سنگ های تیشه ای نمونه ای از سنگ هایی می باشد که هم ماندگاری بسیار بالایی دارد و هم شستشوی آن با بهترین کیفیت انجام می شود و پس از بازسازی نمای ساختمان با شستشو نمای ساختمان شما مانند روز اول تمیزو درخشنده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *