نماشویی ساختمان در کرج

نماشویی ساختمان در کرج

نماشویی ساختمان در کرج و البرز در حال حاضر یکی از پر تقاضا ترین شغل ها در صنف خدمات ساختمانی می باشد که در بازسازی و زیبا سازی نمای ساختمان بسیار کار آمد و موثر می باشد.

همان طور که در بند قبل اشاره شده نماشویی موجب زیباسازی و به نوعی بازسازی نمای ساختمان شما می شود زیرا شستشوی نما موجب از بین رفتن، چرک آب ها و جرم ها از نمای ساختمان شما می شود. دلایل از بین رفتن آلودگی ها شستشو با دستگاه های  فشار قوی (۳۲۰ بار) می باشد. که موجب لایه برداری و بلند شدن جرم هایی که طی سالیان اخیر بر اثر آلودگی هایی همچون گرد و غبار و دوده ها در سطح نمای ساختمان نشسته شده برداشته شود.

Facade washing in Karaj
نماشویی ساختمان در کرج به صورت راپل و با دسترسی طناب

نحوه نماشویی در کرج

نحوه نماشویی ساختمان در کرج به صورت راپل کاری و کبا دسترسی طناب می باشد. همان طور که می دانید شستشوی نما در کرج با دسترسی طناب یکی از امن ترین و کم هزینه ترین روش هایی می باشد که نسبت به داربست یا کلایمر برتری بسیاری دارد.

اگر قصد نماشویی در کرج و سایر مناطق استان البرز را دارید استفاده از روش راپل کاری و با دسترسی طناب بهترین انتخاب و کم هزینه ترین روش برای شستشو نما می باشد. زیرا راپل کاری هم ایمن و مطمئن می باشد و هم هزینه اضافه ای در قبال نصب داربست یا کلایمر نخواهید پرداخت. گروه تخخصی ازتفاع کاران کارابین راپل خدمات نماشویی در کرج را با بهترین قیمت ممکن و بالا ترین کیفیت انجام می دهند. جهت دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان تیم ها تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس کارشناسان

۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

قیمت نماشویی در کرج

قیمت نماشویی در کرج نیازمند برسی و کارشناسی برای نمای ساختمان به جهت مشخص نمودن میزان قیمت نماشویی ساختمان می باشد. در مرحله اول نمای ساختمان شما باید برسی و بازید شود سپس میزان نرخ شستشوی نما با توجه به متراژ نمای ساختمان شما و همچنین وضعیت آلودگی نما مشخص شود.

یکی دیگر از معیار های مهمی که برای تعیین نرخ موثر می باشد توجه به روش شستشو نما در کرج می باشد. مثلا بر فرض مثال در بعضی از نماها فرآیند شستشو با توجه به جنس نمای ساختمان نیازمند نماشویی با سیلیس و یا سند بلاست می باشد. و در بعضی از نما ها فرایند شستشو فقط به صورت واترجت می باشد. پس با این حساب قطعا روش شستشو در تعیین قیمت نماشویی در کرج موثر و مهم خواهد بود.

قیمت نماشویی در کرج
نماشویی ساختمان سیمانی به صورت واتر جت در کرج

انواع روش های شستشوی نما در کرج

شستشوی یا نماشویی روش های بسیاری دارد که با توجه به جنس نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال برای انجام خدمات نماشویی در کرج روش شستشوی نمای شیشه ای یا کامپوزیتی کاملا با نمایی که جنس آن سنگی یا آجری است متفاوت است. زیرا سختی و نرمی جنس آنها می تفاوت و متغییر می باشد و باید برای هر کدام از جنس نماها روش متفاوت و خاصی را برای فرآیند پاکسازی و شستشوی نمای ساختمان در کرج انجام داد. انواع روش های شستشوی نمای ساختمان در کرج شامل:

نماشویی ساختمان به صورت واتر سند پلاست یا واتر جت

نماشویی نما به صورت دستی یا ابر و تی

نماشویی با استفاده از مواد های مخصوص شستشو نما از جمله دیسکلیر می باشد که پس از برسی نمای ساختمان شما مشخص می شود.

نماشویی ساختمان در کرج
شستشوی دیوار آجری به صورت واترجت

واترجت نمای ساختمان در کرج

ویدئو زیر نمونه ای نماشویی در کرج به صورت واتر جت با دسترسی طناب می باشد که توسط تیم کارابین راپل اجرا شده. کلیه جرم ها و الودگی ها از سطوح سیمانی ساختمان به صورت کامل از بین رفته و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده و بدون هیچ آلودگی ای شده.

نماشویی به صورت واترجت با دستگاه فشار قوی ۳۲۰ باری انجام می شود که هیچ نیاز به استفاده از مواد های نانو نمی باشد البته اگر نمای ساختمان نیاز به استفاده از مواد نما داشته باشد در فرآیند شستشو انجام می شود اما برای نماهای سیمانی نیازی به استفاده نمی باشد.

 

جهت دریافت مشاوره برای نماشویی در کرج با کارشناسان تیم کارابین راپل تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

2 پاسخ

  1. با سلام وقت به خیر قیمت نماشویی در کرج چقدر هست؟ آِیا به غیر از نماشویی خدمات نقاشی نمای ویلا هم انجام میدین…؟

    1. با سلام جهت دریافت استعلام قیمت نماشویی در کرج با کارشناسان تیم کارابین راپل تماس بگیرید تا مشاوره دریافت نمایید. در جهت نقاشی هم بله خدمات نقاشی نمای ویلا هم انجام میدیم جهت دریافت قیمت لطفا عکس نمای ساختمان خود را در واتساپ ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *