نماشویی

نماشویی کارابین راپل

نماشویی ساختمان همان طور که از نامش پیداست به شستشو و نظافت نمای بیرونی ساختمان اشاره دارد. نماشویی ساختمان یکی از خدمات ساختمانی تخصصی می‌باشد که، با استفاده از روش ها و استراتژی‌های بسیار مختلفی اجرا و انجام می‌شود.

به طور کلی خدمات نماشویی ساختمان یک عملیات کاملا ضروری و مورد نیاز برای نمای ساختمان می‌باشد تا، از آسیب رساندن جرم‌ها و آلودگی‌ها به نمای ساختمان جلوگیری شود.

مشاهده فهرست مطالب

نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان امروز یکی از پر تقاضا ترین خدماتی می باشد که در بازسازی و زیباسازی نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نوعی نقش احیا کننده یا همان ترمیم سطوح نمای ساختمان را انجام می‌دهد.

دلایل متخلفی برای نماشویی ساختمان وجود دارد زیرا امروزه به دلیل آلودگی های مختلفی که در فضای جوی هوا و سایر عوامل وجود دارد سطوح نمای ساختمان ها دچار کثیفی شده و زیبایی خود را از دست می دهند.

گروه تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل خدمات نماشویی کردن ساختمان را به وسیله دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست با بهترین کیفیت و قیمت در ارتفاع انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت برای اجرای نماشویی با کارشناسان شرکت کارابین راپل تماس حاصل فرمایید

دراین فعالیت پر تقاضا از دستگاه  واترجت، واتر سندبلاست و به همراه آن از مواد های نانو، جرم گیر و رسوب زدا استفاده می کنند.

در واقع نماشویی ساختمان جهت لایه برداری از سطوح سنگ نمای ساختمان و برای از بین بردن کثیفی ها و جرم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نماشویی ساختمان
قیمت نماشویی ساختمان با طناب

قیمت نماشویی ساختمان 

قیمت نماشویی بستگی به جنس نما و نوع نمای ساختمان دارد. به فرض مثال یکی از عوامل موثر در مشخص شدن قیمت نماشویی ساختمان وضعیت جنس فعلی آن یعنی:

آجری، رومی، سنگی، شیشه ای بودن جنس نما می باشد که و در تمامی ساختمان ها متفاوت و قابل تغییر است.

زیرا پاک کردن هر سطح بستگی به جنس آن نما روش متفاوت خود را داشته و همچنان به نوع آلودگی و میزان آن بستگی دارد.

میزان آلودگی سطح نما یکی دیگر از عواملی می باشد که در قیمت نماشویی بسیار مهم و موثر می باشد. همان طور که میدانید نمایی که بسیار آلوده می باشد نیاز به صرف زمان بیشتر و مصرف مواد بیشتر برای پاکسازی دارد. پس با این حساب هر چه میزان آلودگی نمای ساختمان کمتر باشد قیمت شستشوی نما هم کمتر خواهد شد.
از عوامل موثر دیگر در قیمت اجرای نماشویی ارتفاع و مساحت سطوح است.و براساس مساحت سطح که نیاز به شستشو دارد قیمت نوسان میابد. هرچه ارتفاع ساختمان بلندتر باشد تجهیزات و موادی که در شستشو استفاده میشود افزایش یافته و هزینه تغییر میابد.

همان طور که در اول نوشته اشاره شد شستشوی نمای ساختمان براساس جنس آن نما سختی و روش خود را دارد. به عنوان مثال شستشوی سطوح شیشه ای به دلیل جنس آن بسیار راحت از شستشو نماهای سنگی و آجری می باشد. و شستن اینگونه نماها هزینه بیشتری نسبت به دیگ سطوح را دارد.

حال همان طور که میدانیم در نماشویی ساختمان قیمت ها متفاوت و متغییر می باشند. و هزینه شستشو نما وابسته به عوامل مختلف در نمای ساختمان شما می باشد و به جهت تعیین قیمت نمای ساختمان شما همانند خدمات نقاشی نما باید توسط کارشناسان بازدید و برسی شود و پس از برسی اولیه با توجه به عوامل مختلفی که در نمای ساختمان وجود دارد نرخ نماشویی با طناب را مشخص نمایند. جهت دریافت مشاوره رایگان و برسی نمای ساختمان خود با مشاوریین و کارشناسان کارابین راپل تماس حاصل فرمایید.

نماشویی در پارک فناوری پردیس ساختمان فناپ | شرکت کارابین راپل
نماشویی ساختمان

انواع روش های نماشویی

برای نماشویی ساختمان پنج روش و ابزار مختلف وجود دارد که هر کدام از روش ها بستگی به ساختمان شما دارد و باتوجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما انتخاب و مورد استفاده قرار میگیرد که شامل:

  • نماشویی با طناب
  • نماشویی با داربست
  • نماشویی با کلایمر
  • نماشویی با جرثقیل
  • نماشویی با بالابر هیدرولیکی

با تمامی پنج روش ذکر شده قابلیت نماشویی ساختمان محیا می باشد و شرکت نماشویی کارابین راپل برای تمامی روش ها و ابزار ها استراتژی مخصوص خود را دارد.

یکی از بهترین روس هایی که برای شستشوی نمای ساختمان خود می توانید استفاده کنید استفاده از روش نماشویی با طناب می باشد که در ادامه مطالب توضیحات کاملی درباره کلیه روش ها و همچنین به برسی مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت.

نماشویی ساختمان | کارابین راپل
نماشویی ساختمان در تهران توسط شرکت کارابین راپل

 نماشویی ساختمان با طناب

همان طور که اشاره شد نماشویی نمای ساختمان امروزه یکی از پر تقاضا ترین نیازمندی ها در سراسر کشور می باشد. زیرا امروزه به دلیل آلودگی ها نمای شما دچار کثیفی شده و زیبایی خود را از دست داده است.

شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل خدمات نماشویی با طناب را به وسیله دسترسی طناب و بدون داربست در ارتفاع برای مشتریان خود انجام می دهند.

دراین خدمات پر تقاضا با دستگاه های نماشویی قدرتمند و به همراه مواد جرم گیر و رسوب زدا برای نماشویی استفاده میکنند.

در واقع نماشویی جهت لایه برداری از سطوح ساختمانی و برای از بین بردن کثیفی ها و جرم ها مورد استفاده قرار میگیرد.

حتما توجه کنید که قیمت نماشویی با طناب بسیار کم می باشد زیرا هیچ هزیته ای برای بستن داربست یا کلایمر پرداخته نمی شود.

خدمات مختلف در نماشویی ساختمان

گروه کارابین راپل علاوه برخدمات شستشوی نمای ساختمان کلیه خدمات راپل را به انجام میدسانند.نماشویی با استفاده از راه های مختلف امکان پذیر است در یک روش از نماشویی از داربست استفاده میگردد و در یک روش از طناب استفاده میشود.

در نماشویی با استفاده از داربست زمان اجرای کار بسیار زمان بر بوده و سختی دارد و علاوه بر آن هزینه بر است و انجام این فعالیت با داربست خطرناک تر نسبت به روش راپل است.

در اجرای خدمات نماشویی با دسترسی طناب سرعت اجرا و انجام کار بسیار بیشتر از اجرا با داربست بوده و همچنین از نظر ایمنی امنیت بسیار بالا و مطمعن تر است و هزینه مقرون به صرفه ای دارد.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

راه کارهای مختلف نماشویی ساختمان

امروزه راه کار های بسیاری برای نماشویی ساختمان وجود دارد مانند نماشویی با طناب ،داربست ،کلایمر و در مواردی خاص از بالابر و جرثقیل و….استفاده می شود.

گروه تخصصی شرکت کارابین راپل نماشویی ارزان را با طناب و سایر روش های دیگر را برای شما با توجه به روش دلخواه شما انجام می دهد.

نماشویی ساختمان یا تمیز کردن نما یک کار بسیار وقت گیر و در عین حال بسیار خطرناک می باشد. از این رو ، بسیاری از مشتریان نیاز به نماشویی را نادیده می گیرند.

و زمان در دراز مدت ، در صورت عدم انجام تعمیر و نگهداری نامناسب نمای ساختمان، وضعیت نما بدتر می شود و به نوعی سطوح نمای ساختمان شود توسط جرم هایی نفود کرده تخریب می شود.

تیم تخصصی کارابین راپل نماشویی ساختمان ها را با بهترین کیفیت و دقت با استفاده از مواد های مخصوص شستشوی نمای ساختمان مانند دیسکیلیر و سیلیس انجام می هند.

اگر نمای ساختمان شما مقداری کثیف شده این خدمات را اصلا به تاخیر نندازید و به زودی نماشویی ساختمان را انجام دهید تا نمای ساختمان شما به وسیله جرم ها از بین نرود.

نماشویی ساختمان با طناب
نماشویی نمای ساختمان به روش راپل

خدمات مختلف در نماشویی با طناب

کارابین راپل علاوه برخدمات نماشویی کلیه خدمات راپل کاری را به انجام می رسانند. نماشویی با استفاده از راه های مختلف امکان پذیر است در یک روش از نماشویی از داربست استفاده می گردد و در یک روش از طناب های راپل کاری استفاده میشود.
در نماشویی با استفاده از داربست کار زمان بر بوده و سختی دارد و علاوه بر آن هزینه بر است و انجام این فعالیت با داربست خطرناک تر نسبت به روش راپل است.

نماشویی ساختمان با دسترسی طناب بسیار سرعت بالایی داشته و انجام کار با ایمنی بالا و مطمعن تر است و هزینه مقرون به صرفه ای دارد.

نماشویی با راپل

نماشویی ساختمان با راپل تلفظ اصلی نماشویی با طناب می باشد. در اصل نام اصلی دسترسی با طناب یا طناب کاری، راپل می باشد. در ادامه مطالب به اطلاعات بیشتری درباره قیمت نماشویی با راپل خواهیم پرداخت.

حتما توجه کنید که برای انجام خدمات نماشویی با راپل شخص اجرا کننده حتما باید دارای تجربه بالا در انجام کار باشد. زیرا خدمات نماشویی جزوه مشاغل حساس می باشد و حتما نیازمند تجربه بالا برای انجام کار با بهترین کیفیت ممکن می باشد.

نماشویی ساختمان
نماشویی ساختمان با بهرین قیمت و کیفیت

نرخ نماشویی با توجه به مکان جغرافیایی

یکی دیگر از عواملی که در میزان تعیین نرخ نماشویی تاثیر گذار می باشد مکان جغرافیایی شهری ساختمان شما می باشد. به فرض مثال اگر بخواهیم در این بابت توصیف بهتری داشته باشم میزان قیمت نماشویی در کرج کاملا متفاوت با قیمت شستشوی نما در مشهد و سایر شهر های دیگر می باشد.

البته توجه نمایید که هزینه نماشویی ساختمان فقط در مسیر های طولانی قابل توجه و متغییر می باشد و در مسیر هایی که فاصله کمتری دارند بسیار مهم و اثر گذار در تعرفه نماشویی ساختمان نمی باشد.

مثلا به فرض مثال در انجام خدمات نماشویی ساختمان در تهران یا کرج موقعیت جغرافیایی در میزان تعیین نرخ بسیار اثر گذار و موثر نمی باشند و قیمت نماشویی در غرب تهران یا شمال تهران در یک میزان می باشد.

نماشویی ارزان ساختمان

اگر به دنبال شرکت نماشویی حرفه ای با بهترین کیفیت و قیمت ممکن می باشد شرکت کارابین راپل خدمات نماشویی ارزان را با بهترین کیفیت ممکن و قیمتی کاملا منصفانه و کارشناسی شده به مشتریان گرامی ارائه می کنند.

جهت دریافت مشاوره برای نماشویی ارزان ساختمان خود با کارشناسان تیم ما تماس حاصل فرمایید.

تیم ما به دلیل استفاده از راپل و شستشوی نما با طناب خدمات نماشویی را ارزان انجام میدهند. زیرا در این روش هیچ هزینه ای بابت نصب داربست یا کلایمر نمی پردازید و قطعا بهترین روش و ایمن ترین روش را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب میکنید.

تیم ما فرآیند اجرای نماشویی ارزان را با بهترین کیفیت انجام می دهند و تمامی جرم های قابل پاکسازی را از بین می برند و نمای ساختمان شما را مانند روز اول بسیار تمیبز و درخشنده می کنند.

نماشویی ساختمان با طناب
نماشویی

نماشویی ساختمان کامپوزیتی

نماشویی یا نظافت نمای کامپوزیت امروزه یکی از دغدغه های اصلی صاحبین ملک ها می باشد. نمای کامپوزیتی پس از گذشت زمان به دلیل جذب آلودگی بر خود شفافیت و زیبایی خود را از دست می دهند و به شدت کثیف و جرم آلود دیده می شوند.

برای این که نمای ساختمان کامپوزیتی شما شفافیت و زیبایی خود را از دست ندهد باید در زمان های مشخص مثلا ۶ ماه ۶ ماه به صورت واتر جت و سپس ابر و تی و اسکاج شستشو شود.

گروه کارابین راپل نماشویی ساختمان کامپوزیتی را با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا تضمینی برای مشتریان گرامی انجام می دهند.

نماشویی نمای کامپوزیت به دلیل جذب آلودگی و جرم بالا و سختی بسیار زیاد برای تمیز شدن نیازمند تجربه و حرفه بالایی می باشد. ویدئو زیر نمونه ای از قبل و بعد نماشویی سطوح کامپوزیتی توسط تیم کارابین راپل می باشد.

امروزه ساختمان های بسیار زیادی را در سطح شهر مشاهده می کنید که جنس نمای آنها از کامپوزیت ساخته شده. کامپوزیت در نمای ساختمان ها بسیار جذاب و زیبا نمایان می شود اما طریقه نگه داری و تمیزی آن مقداری سخت می باشد.

زیرا سطوح کامپوزیتی آلودگی ها و جرم ها را زودتر از سطوح دیگر جذب میکند و پس از گذشت زمان به دلیل باراش های اسیدی و وجود گرد و خاک ها در نمای ساختمان سطوح آلوده و چرکین می شود.

برای شستشوی نمای کامپوزیت پیشنهاد میشود که یک برنامه یا زمان بندی مشخصی انتخاب شود و در آن بازه زمانی های مختلف نمای ساختمان نماشویی با طناب شود.

مثلا هر شش ماه یا هر یک سال یک بار باید نمای ساختمان های کامپوزیتی شستشه شود تا آلودگی ها به خورد آن نفود نکند و براقیت کامپوزیت ها از بین نرود.

اگر نمای ساختمان کامپوزیتی شما در بازه های زمانی مختلفی شسشتو شود قیمت نماشوبی ساختمان شما هم کمتر از نمای یک نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی خواهد بود.

نماشویی کامپوزیت | کارابین راپل
نماشویی کامپوزیت

نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی ساختمان در تهران یک خدمات کاملا تخصصی می باشد که باید قبل از اجرای هر کاری از نمای ساختمان شما برسی های اولیه انجام شود؛ سپس از پس کارشناسی های انجام شده از سطح نمای ساختمان شما انواع روش های قابل اجرا برای نظافت نمای ساختمان شما مشخص شود.

خدمات نماشویی ساختمان در تهران امروزه با روش های بسیار مختلفی قابل انجام است. اما نکته مهم این است که این خدمات چگونه و با چه روشی اجرا شود تا پروژه شما به بهترین شکل ممکن جرم زدایی و تمیز شود.

شرکت ما با نام تجاری کارابین راپل یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان در تهران می باشد که تا به حال بیش از هزاران پروژه نظافت نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن و با رضایت کامل مشتریان تحویل داده است.

برخی از معروف ترین پروژه های اجرا شده نماشویی ساختمان در تهران توسط شرکت ما شامل نماشویی ساختمان سیما صدا و سیما، مسجد بلال صدا سیما، برخی از قسمت های برج جهان کودک، شستشوی کلیه مساجد تهران، نماشویی ساختمان پخش رادیو صدا سیما، شستشوی بخشی از مراکز داخلی مجتمع تجاری ایران مال، مجتمع تجاری کوروش مال و مجتمع تجاری رز مال می باشد.

شرکت ما برای اجرای خدمات نماشویی در تهران دارای بیش از ۲۰ نیروی ماهر و فعال در زمینه کار در ارتفاع می باشد و نمای ساختمان شما را در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت بصورت تضمینی انجام می دهد. در صورتی که ساکن استان تهران هستید و برای نمای ساختما خود نیاز به نماشویی دارید قطعا به جای درستی آمده اید.

شرکت ما خدمات نماشویی در تمامی مناطق استان تهران ائم از غرب استان تهران، شرق استان تهران، شمال و جنوب استان تهران و حومه انجام می هد و برای کلیه خدمات اجرا شده توسط پرسنل شرکت خود هم تضمین کیفیت و هم تضمین قیمت می هد.

جهت دریافت مشاوره از ما بابت اجرای خدمات نماشویی ساختمان در تهران همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را به همراه دریافت پش فاکتور قیمت اجرای پروژه + بازدید حضوری از محل پروژه از ما دریافت نمایید.

مشاورین و کارشناسان شرکت ما به جهت ارائه مشاوره در زمینه خدمات نماشویی ساختمان در تهران همه روزه بصورت ۲۴/۷ آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند؛ اگر نیاز به مشاوره برای نماشویی دارید با شماره ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷ تماس حاصل فرمایید.

نماشویی ساختمان در تهران | کارابین راپل
نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی نمای شیشه ای

معمولا امروزه بسیاری از نمای ساختمان ها به خصوص برج های بلند و ساختمان های مرتفع دارای نمای شیشه ای هستند و تقاضای نماشویی نمای شیشه ای بسیار بالا می باشد. زیرا اینگونه نماها بیشتر در معرض دید می باشند و از نظر زیباسازی شهر نقش بسیار موثری دارند.

امروزه به دلیل آلاینده هایی که در جو هوا بر اثر باد و باران و … که وجود دارد موجب به وجود آمدن آلودگی هایی در سطوح نمای ساختمان می شود و زیبایی نمای ساختمان را از بین می برد.

به خصوص در نماهای شیشه ای که زیبایی آنها در درخشش و براقیت آنها است. و تنها راه چاره برای جذابیت نمای ساختمان شما  نماشویی ساختمان با طناب می باشد.

نماشویی از عوامل های اصلی در زیبایی این نماها می باشد. و در نتیجه توصیه میشود که در مدت های متوالی و کوتاه نما شویی نما با طناب و بدون داربست صورت گیرد.

زیرا با انجام این عمل هم نمای ساختمان شما تمیز خواهد ماند و هم قیمت نماشویی شیشه نمای ساختمان شما به دلیل کمتر بودن جرم در سطوح نما کاهش خواهد یافت.

نماشویی ساختمان با راپل | کارابین راپل
نماشویی ساختمان شیشه ای

دلایل نماشویی نمای سنگی

امروزه بسیاری از سطوح نمای ساختمان ها پوشیده از سنگ می‌باشند؛ استفاده از سنگ در سطوح نما بسیار کاربردی بوده و زیبایی خاصی را به نما می‌بخشد. نمای ساختمان‌های سنگی در مقابل سرما و گرما مانند عایق، عمل می‌کنند و مقاومت بسیار بالایی دارند به همین دلیل در نمای ساختمان ها بسیار استفاده می‌شوند.

از آنجایی که سطوح سنگی بسیار محبوب هستند و استفاده بسیاری در ساختمان ها دارند پس از گذشت چند سال از ساخت ساختمان کلیه این سطوح در معرض آلودگی هوا و آلاینده های هوا قرار می‌گیرد و به سرعت دچار کثیفی می‌شوند. و برای این که آلودگی ها و جرم ها به سطوح نما اسیب نرسانند نیاز به شستشو پیدا می‌کنند؛ همچنین جمعیت زیاد در شهر و افزایش رفت آمده ها سبب افزایش آلایندگی و آلودگی می‌گردد و در نتیجه سطوح سنگی نیز در مقابل این کثیفی ها قرار می‌گرید و زیبایی خود را به مرور از دست میدهد.

گروه کارابین راپل با شستشو این نماها با روش های مختلف نماشویی، زیبایی را به نمای ساختمان های سنگی باز می‌گردانند.

نماشویی نمای سنگی با توجه به نوع سنگی که روی سطوح به کار برده شده است متفاوت است و باتوجه به سختی و زبری آن روش شستشو متفاوت است و هرچه سختی و زبری آن بیشتر باشد شستشو آن سخت تر خواهد بود در شستشو آن از دستگاه نماشویی واترجت استفاده می‌گردد؛ و در صورت آلودگی و چربی موجود روی سطوح و سختی آن میتوان از روش های پیشرفته تر و استفاده از مواد جرم گیر و نانو استفاده کرد.

نماشویی نمای سنگی، کارابین راپل
نماشویی نمای سنگی

نماشویی نمای سیمانی

سطوح برخی از نمای ساختمان دارای پوششی از سیمان است که گاهی در برخی نماها زیبایی خاصی به دلیل سبک بودن و رنگ سفید سیمان دارد.

اما با گذشت زمان آلودگی ها و کثیفی ها به سطوح سیمانی نشسته و نمای ساختمان چرکین و مات می شود و زیبایی را از نما میگیرند.

به همین سبب جهت جلوگیری از این امر گروه کارابین راپل در کمترین زمان و با بهترین شیوه نماشویی نمای ساختمان سیمانی را با بهرین کیفیت ممکن به روش نماشویی با طناب توسط ارتفاع کاران و دستگاه نماشویی واترجت بدون نیاز داربست به انجام میرسانند.

البته توجه نمایید که نماشویی نمای سیمانی را با استفاده از داربست هم انجام میدهند اما قیمت نماشویی با طناب بسیار منصافه تر و ارزان تر نسبت به داربست می باشد و همچنین روش راپل کاری در نماشویی کار در ارتفاع از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

قیمت نماشویی در تهران

قیمت نماشویی ساختمان در تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی سریع و پروژه ها نسبت به سایر نقاط کشور کمتر می باشد.

نماشویی در تهران بسیار پر تقاضا و پر طرف دار می باشد. تهران به دلیل آلودگی هایی که در دارد موجب شده تا بر سطح نمای ساختمان ها دوده بنشیند و تنها راه برای از بین بردن دوره ها و گرد و غبار ها به جهت از بین نرفتن سنگ های نمای ساختمان نماشویی ساختمان در تهران می باشد.

قیمت نماشویی در تهران با توجه به جنس نماهای مختلف و وضعیت فعلی نمای ساختمان از متری ۱۰ الی ۵۰ هزار تومان می باشد.

جهت دریافت استعلام قیمت برای اجرای نماشویی و نظافت نمای ساختمان خود در تهران با کارشناسان شرکت کارابین راپل تماس حاصل فرمایید.

نماشویی ساختمان
نماشویی ساختمان

نماشویی نمای کنیتکس

نماشویی نمای کنیتکس امروزه بسیار پر تقاضا شده است زیرا امروزه درصد بسیار بالایی از نمای ساختمان ها با استفاده کنیتکس پوشیده و ساخته شده است که پس از گذشت زمان بسیار کثیف و آلوده می شوند.

شرکت نماشویی کارابین راپل با توجه به تجربه بالایی که در اجرای خدمات نماشویی ساختمان دارد نظافت نمای کنیتکس را با استفاده از روش واترجت به صورت استپ بای استپ با دسترسی طناب بدون نیاز به داربست به بهترین نحوه انجام می دهند.

اگر قصد نماشویی نمای کنیتکسی خود را دارید با مشاورین شرکت کارابین راپل تماس حاصل فرمایید.

نماشویی ساختمان آجری

امروزه در سطح شهر ساختمان های آجری بسیاری دیده می شود که دارای کثیفی و آلودگی بسیاری می باشد. زیرا این ساختمان ها طی سالیان اخیر به دلیل نفود کثیفی ها به خورد آجر ها موجب تخریب آنها شده است.

اما اگر نمای ساختمان شما آجری می باشد اصلا نگران نباشید. زیرا متخصصین شرکت کارابین راپل نماشویی ساختمان آجری را با بهترین مواد ها سند بلاست می کنند.

در اجرای نماشویی نمای ساختمان شما توسط تیم ما تضمین می شود که پس از شستشوی مانند روز اول تمیز و بدون وجود کثیفی در سطوح نما باشد.

قیمت نماشویی ساختمان آجری بستگی به میزان آلودگی آن و متراژ نمای ساختمان شما و همچنین نحوه شستشوی آن دارد. برای دریافت مشاوره برای اجرای شستشو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان برای اجرای کار برخوردار شوید.

ویدئو زیر نمونه ای نماشویی دیوار آجری می باشد که توسط تیم ما در حال اجرا می باشد.

نماشویی چگونه انجام می شود؟

در حال حاضر امروزه نماشویی با راهکارها و تکنیک های مختلفی اجرا می شود که هر کدام از تکنینک های استراتژی های مختلفی برای اجرا دارند و با توجه جنس نمای ساختمان و همچنین وضعیت میزان آلودگی در سطوح نمای ساختمان انتخاب و اجرا می شوند.

به طور کلی از چهار راهکار اساسی برای از بین بردن جرم ها از نمای ساختمان استفاده می شود که شامل موارد زیر می باشند:

  • راهکار اول نماشویی به صورت سند بلاست
  • راهکار دوم نماشویی به صورت واترجت
  • راهکار سوم نماشویی با استفاده از مواد نانو و دیسکیلیر
  • راهکار چهار نماشویی ساختمان با استفاده از مواد شوینده و ابر و طی

نماشویی به صورت واترجت

نماشویی به صورت واترجت یکی از محبوب ترین روش ها برای پاکسازی و نظافت نمای ساختمان می باشد که هیچ محدودیتی در اجرای این روش وجود ندارد و تمامی ساختمان قابل اجرا می باشد. نماشویی با واترجت با استفاده دستگاه صعنتی قدرتمند ۲۲۰ برزی انجام می شود که حالت کارواشی طور دارد و کلیه جرم ها و آلودگی ها را به دلیل فشار بسیار بالای آب از سطوح نمای ساختمان از بین می برد.

نماشویی ساختمان با استفاده دستگاه واترجت معمولا در سطوحی همچون سطوح نماهای سیمانی، شیشه ای ، کامپوزیتی، ترموودی و سنگی بسیار مورد استفاده قرار میگرید.

نماشویی با واترجت | کارابین راپل
نماشویی پاسیو با استفاده از دستگاه واترجت

نماشویی ساختمان به صورت سند بلاست

از روش از پرکاربرد ترین روش ها برای نظافت و پاکسازی نمای ساختمان می باشد. استراتژی نماشویی با سند بلاست مقداری با سایر روش های دیگر متفاوت می باشد و در استفاده از این روش باید دقت ویژه ای شود. زیرا این روش موجب لایه برداری از سطوح نمای ساختمان می شود و در بعضی از سطوح نمای ساختمان ها امکان استفاده از سند بلاست وجود ندارد و اگر استفاده شود منجر به تخریب و آسیب رساندن به نمای ساختمان می شود.

نماشویی به صورت سند بلاست با استفاده از مواد سیلیس اجرا می شود و زمانی که سیلیس با استفاده از فشار بالای آب بر روی سطوح پاچیده می شود کلیه جرم ها و آلودگی ها را به طور کل از بین می برد.

همان طور که در اول بند اشاره شد استفاده از این روش دارای محدودیت می باشد و در سطوحی مانند نماهای آجری، سنگی، تیشه ای، و بتنی کاربرد دارد.

نماشویی با مواد نانو و دیسکیلیر

نماشویی با مواد های نانو و دیسکیلیر معمولا در سطوح ساختمان هایی که نمای آنها سنگی می باشد کاربرد دارد. دیسکیلیر نوعی مواد اسیدی می باشد که زمانی که بر روی سطوح تجویز می شود موجب بلند شدن جرم های چرب و سرسخت نما می شود که در تمیز تر شدن نمای ساختمان تاثییر بسیار زیادی را میگذارد.

دیسکیلیر همان طور که گفته شده در سطوح سنگی کاربرد دارد و در سایر سطوح ثاثیر آنچنان بالایی ندارد و استفاده از این مواد بی اثر است. البته در بعضی سطوح آجری هم کاربرد دارد و در کل بر روی سطوحی که بسیار چرب و الوده می باشند استفاده می شود.

مواد نانوی دیسکیلیر در مرحله اول با استفاده از دستگاه بر روی سطوح به طور کامل تجویز می شود سپس کل نما با استفاده از نماشویی به صورت واتر جت شستشو داده می شود و نتیجه نهایی کار مشخص میشود.

نماشویی پاسیو و حیاط خلوت
نماشویی

نماشویی با مواد شوینده و ابر و طی

این روش معمولا در سطوح نرم کاربرد دارد و بیشتر در سطوحی همچون نماهای شیشه ای ، نماهای کامپوزیتی ، نماهای گرانیتی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد. نحوه اجرای این روش همان طور که از نماش پیداست به صورت دستی اجرا می شود که کلیه سطوح در مرحله اول با استفاده از مواد شوینده نماشویی می شود و در مرحله بعدی مواد شوینده از سطح تما پاکسازی شده و در مرحله آخر دستمال نانو اجرا میشود که در میزان پاکسازی آلودگی ها از سطح نمای ساختمان بسیار موثر است.

این روش را میتوان یکی از مرسوم ترین روش ها نام برد زیرا کاربرد بسیار بالای این روش در اکثریت نماها موجب شده که روشی محبوب و تاثیرگذار صنعت نماشویی ساختمان شود. استفاده این روش در نماهای شیشه ای و کامپوزیتی هر سه الی شش ماه یک بار پیشنهاد می شود. زیرا اجرای این کار موجب نو ماندن و ماندگاری بالای نمای ساختمان شما می شود و هزینه کمتری به نسبت سایر روش های دیگر دارد. جهت دریافت مشاوره برای نطافت نمای ساختمان خود با استفاده از مواد شوینده و ابر و طی با کارشناسان شرکت کارابین راپل تماس حاصل فرمایید. منتظر تماس شما هستیم…

چرا باید نماشویی ساختمان انجام شود؟

نمای ساختمان ها به دلیل این که نقش بسیار مهمی در نمایش زیبایی ساختمان را دارند باید بیشتر در نظر گرفته شود و اگر برای مدت زمان طولانی ای بدون مراقبت رها شود ، می تواند منجر به آسیب دائمی بر سطوح نمای شاختمان شود.

زیرا در این مدت به دلیل آلودگی های موجود در سطح نما مانند گرد و غبار و بارش باران های اسیدی موجب نفوذ جرم به خورد سنگ می شود و این جرم پس از نفوذ به عمق سنگ دیگر از بین نمی رود.

علاوه بر از بین نرفتن بعضی از  جرم ها ، در بعضی از نماهایی که شیشه ای یا کامپوزیتی می باشند سطح نمای ساختمان بسیار مستعد خط و خش می شود و در عین حال ، می تواند گرد و غبار زیادی را به خود جذب کند.

زیرا سطوح موجود کدر و ضبر شده اند. بنابراین تمیز کردن آن دشوار تر هم می شود و قیمت نماشویی ساختمان بیشتر تر می شود.

همان طور که میدانید نماشویی ساختمان  یک کار کاملاً تخصصی است و بنابراین نیاز به توجه مناسب دارد. پس حتما قبل از اجرای شستشوی نمای ساختمان باید به دنبال یک تیم متخصص و حرفه ای برای اجرای نماشویی ساختمان خود باشید.

خدمات نماشویی
خدمات نماشویی ساختمان

چرا نماشویی ساختمان مهم است؟

به بیان ساده باید گفت که، یک ساختمان تمیز و جذاب بسیار زیبا تر از یک ساختمان کثیف و دارای جرم و آلودگی است.

زیرا نمایی که تمیز می باشد همیشه درخشنده است و جلب توجه می کند و این زیبایی و تمیزی موجب بالا رفتن ارزش ملک شما و همچنین از بین نرفتن نمای ساختمان شما می شود.

همان طور که می دانید ظاهر نمای ساختمان نقش بسیاری را در نمایش ملک شما ایفا می کند پس اگر زیبایی و تمیزی ساختمان برایتان ارزشمند و مهم می باشد حتما از خدمات نماشویی ساختمان با طناب استفاده شود.

بهترین زمان برای اجرای خدمات نماشویی

شاید حتما با به حال برایتان سوال پیش آمده باشد که بهریتن زمان برای اجرای خدمات نماشویی ساختمان چه زمانی می باشد؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر نظر فصلی بهترین زمان برای اجرای خدمات نماشویی در فصل بهار و تابستان می باشد و از نظر بازه زمانی معمولا بهتر است هر یک سال یک بار نمای ساختمان با واترجت شسشو داده شود.

البته موردی که باید به آن توجه کنیم این است که در بعضی از نمای ساختمان ها همانند نمای ساختمان های کامپوزیتی نماشویی بهتر است در بازه های زمانی شش ماه شش ماه اجرا شود تا نمای ساختمان از بین نرود.

اما در نمای ساختمان های سنگی و آجری اجرای خدمات نماشویی در هر یک سال یک بار کفایت میکند.

اجرای خدمات نماشویی در بازه های زمانی مشخص از کثیف شدن نمای ساختمان و همچنین از نفوذ جرم ها به خورد سطوح نمای ساختمان جلوگیری میکند و نمای ساختمان شما همیشه تمیز و نو می ماند.

یکی از فوایدی که اجرای خدمات نماشویی ساختمان در بازه های زمانی مشخص دارد این است که به دلیل نسبتا تمیز بودن نمای ساختمان قیمت نماشویی ساختمان شما بسیار کمتر از اجرای نظافت نمای ساختمان آلوده انجام می شود.

نماشویی ساختمان
نماشویی ساختمان شیشه ای

نماشویی با داربست چگونه انجام می شود؟

نماشویی ساختمان با داربست یکی از روش های سنتی و قدیمی برای اجرای نظافت و پاکسازی جرم ها از نمای ساختمان می باشد که حدودا ۲۰ سال پیش از این روش استفاده می شد.

در حال حاضر نماشویی با داربست معمولا برای ساختمان هایی که ارتفاع کمتری دارند مورد استفاده قرار میگیرد و یا در زمان هایی که به هر دلیلی امکان استفاده از روش راپل کاری در نمای ساختمان وجود نداشته باشد از این روش استفاده می شود.

استفاده با داربست هزینه بیشتری نسبت به سایر روش های دیگر دارد زیرا هم فرآیند نظافت نمای ساختمان زمان بر می شود و هم هزینه های اجاره داربست باید پرداخت شد که به نسبت سایر روش های دیگر بیشتر می باشد.

این روش در زمان گذشته یکی از روش های پر استفاده بود که با به وجود آمدن روش راپل کاری به طور کامل محبوبیت خود را از دست داد و با روش کار در ارتفاع با طناب جاگزین شد.

نماشویی ترموود

همان طور که می دانید سطوح نمایی که دارای چوب ترمودد می باشد با گذشت شما کهنه شده و حالت خود را از دست می دهد، از این رو برای این به سطوح چوب ترموود نمای ساختمان آسیب جدی ای وارد نشود سطوح ترموود باید ترمیم و احیا شود. نماشویی ترموود یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل برای ترمیم، احیا و بازسازی مجدد ترموود می باشد.

نماشویی ترموود موجب بلند شدن جرم ها از سطح چوب ترمو می شود و به نوعی لایه آسیب دیده را برداشته و یک سطح کاملا ترمیز و آماده برای احیای مجدد ترموود ها ایجاد می کند. نماشویی ترمودد بصورت واترجت و با فشار از پیش تنظیم شده انجام می شود تا از آسیب رسیدن به چوب ها دربرابر فشار بالای آب جلوگیری شود.

نماشویی ترموود از آنجایی که دارای فشار بسیار بالایی می باشد کلیه جرم های موجود در سطح ترموود را به همراه پوسته ها، و خرابی هایی که به مرور زمان بر روی سطوح ترموود ایجاد شده است پاکسازی کرده و به نوعی کار زیر سازی سطوح ترموود قبل از احیای مجدد ترموود ها را انجام می دهد.

تصویر زیر از پروژه های نماشویی ترموود می باشد که اخیرا توسط اکیپ کار در ارتفاع شرکت کارابین راپل اجرا و انجام شده است. همان طور که در تصویر زیر پیداست سطوح چوب ترموود پس از اجرای نماشویی بصورت واترجت کاملا تمیز شده و یک سطح کاملا نو و تازه از چوب های ترموود ایجاد شده است.

نماشویی ترموود، شرکت کارابین راپل
نماشویی ترموود

نماشویی نمای شیشه ای شیشه سکوریت

امروزه در اکثریت نمای ساختمان ها از شیشه هایی استفاده می شود که شیشه سکوریت نام دارند. شیشه های سکوریت یکی از مقاوم ترین شیشه ها می باشند که از کیفیت بسیار بالایی بردار می باشند.

نماشویی شیشه سکوریت اگر به موقع و سر وقت شستشو شوند بسیار تمیز و شفاف می ماند و هیچ گاه براقیت و به نوعی لعاب خود را همانند شیشه های معمولی ای که در نمای ساختمان ها استفاده می شود از دست نمی دهد.

نماشویی شیشه های سکوریت معمولا در دو مرحله شستشو می شوند. در مرحله اول سطوح شیشه با واترجت شستشو می شود و در مرحله دوم مجددا به صورت دستی با استفاده از طی و ابر و مواد شوینده شستشو می شود تا لکه ای بر روی سطوح شیشه نماند.

شیشه های سکوریت یکی از مزیت های خوبی که دارند این است که همانند شیشه های معمولی شوره نمی زنند به همین دلیل است که بسیار در نمای ساختمان ها و همچنین در داخل ساختمان ها به خصوص در ساخت حفاظ های شیشه ای و پارتیشن شیشه ای استفاده می شوند.

بهترین روش برای نماشویی شیشه سکوریت استفاده از واترجت و در نهایت شستشو با مواد شوینده صیف و ریکا پریل هست. ترکیب این دو مواد در نماشویی شیشه سکوریت نهایت تمیزی را بر روی سطوح شیشه به وجود خواهد آورد.

در صورتی که در خصوص نماشویی و شستشوی نمای شیشه سکوریت نیاز به مشاوره دارید همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت نماشویی ساختمان
قیمت نماشویی ساختمان با طناب

نماشویی در پارک فناوری پردیس

پارک فناری پردیس یکی از مهم ترین و معروف ترین پارک های فناوری کشور می باشد که در آن مناطق ساختمان های مدرن و جذابی ساخته شده است؛ ساختمان های ساخته شده در پارک فناوری پردیس بسیار پر چالش و متنوع می باشد و مدل ساخت ساز ساختمان ها در این شهرک کاملا متفاوت می باشد.

شرکت ما با نام تجاری کارابین راپل یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نماشویی در پارک فناوری پردیس می باشد و تا به حال بیش از ۵ پروژه بسیار بزرپ را در پارک فناوری پردیس نماشویی کرده و با رضایت کامل به کارفرمایان خود تحویل داده است.

برخی از معروف ترین نمونه کارهای اجرا شده نماشویی در پارک فناوری پردیس توسط شرکت ما اجرای خدمات نماشویی ساختمان فناب، و اجرای نماشویی ساختمان شرکت دارو سازی دارلان دارو می باشد؛ در صورتی که ساختمان شما در پارک فناوری پردیش واقع شده است جهت دریافت مشاوره برای نماشویی با شماره های درج شده در سایت، با ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه فعالیت ما در این پارک به این صورت است که قبل از هر چیزی جهت اجرای خدمات نماشویی ساختمان در پارک فناوری پردیس پروژه شما توسط مشاورین و کارشناسان شرکت ما بصورت حضوری برسی و کارشناسی می شود و پس از برسی های انجام شده مجموعه کارهایی که باید توسط ما انجام شود به همراه لیست قیمت خدمت شما ارائه می شود.

شرکت ما برای اجرای خدمات نماشویی در پارک فناوری پردیس بیش از ۱۰ استراتژی مختلف را به جهت جرم زدایی و پاکسازی آلودگی ها از سطح نمای ساختمان می تواند برای شما انجام دهد و برای خدمات اجرا شده توسط پرسنل تضمین کیفیت دارد.

کلیه نیروی های شرکت ما برای اجرای خدمات نماشویی ساختمان در پارک فناوری پردیس کاملا دوره دیده و حرفه ای می باشند و دوره های آموزشی کار در ارتفاع را گذرانده و دارای مدرک رسمی برای فعالیت به جهت کار در ارتفاع را دارند.

در صورتی که هر سوالی در خصوص اجرای خدمات نماشویی در پارک فناوری پردیس دارد همین حالا با مشاورین شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا شما را بصورت کامل راهنمایی کنیم؛ مشاورین و کارشناسان شرکت ما همه روزه بصورت ۲۴/۷ آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

نماشویی در پارک فناوری پردیس، ساختمان دارلان دارو توسط شرکت کارابین راپل
نماشویی در پارک فناوری پردیس

مدت زمان اجرای خدمات نماشویی

یکی از سوالات پر تکراری که اکثریت مشتریان از ما میپرسند این است که مدت زمان اجرای خدمات نماشویی چند روز بوده و چقدر زمان می برد.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مدت زمان اجرا بستگی به وضعیت تمیزی و کثیفی نمای ساختمان و همچنین  وابسته ابعاد و متراژ نمای ساختمان شما می باشد.

مدت زمان حدودی برای اجرای خدمات نماشویی ساختمان در اکثریت پروژه ها بین سه الی دو روز می باشد.

شرکت نماشویی کارابین راپل

شرکت نماشویی کارابین راپل بیش از دو دهه است که در زمینه نظافت نمای ساختمان فعالیت میکند و جزوه اولین شرکت هایی می باشد که خدمات نماشویی با طناب را به مشتریان خود ارائه میکند.

شرکت نماشویی ساختمان کارابین راپل از زمان آغاز فعالیت خود تا به حال با اجرای کیفیت بالای پروژه ها و قیمت بسیار مناسب توانسته رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان خود را به دست بیاورد. هدف اصلی مجموعه ما جلب رضایت مشتریان و اجرای کار با بهترین کیفیت می باشد.

تمامی اساتید و متخصصین شرکت ما کاملا با تجربه و دوره می باشند و با نحوه نماشویی ساختمان آشنایی کاملی دارند و در زمان اجرای کار به جهت بالا بردن بازدهی و کیفیت استراتژی های مختلفی را عملی میکنند.

نماشویی ساختمان | کارابین راپل
نماشویی ساختمان

پادکست نماشویی ساختمان

اگر فرصت کافی برای مطالعه مطالب را ندارید پیشنهاد میکنیم پادکست نماشویی ساختمان شرکت کارابین راپل را گوش کنید تا اطلاعات خود را درباره نماشویی ساختمان افزایش دهید.

پاسخ سوالات متداول مشتریان

قیمت نماشویی چقدر می باشد؟

قیمت نماشویی ساختمان متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان و همچنین میزان آلودگی نمای ساختمان محاسبه می شود.

نماشویی چگونه انجام می شود؟

نماشویی با استفاده از دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود.

قابل توجه مشتریان گرامی تیم تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل خدمات نماشویی و کفسابی، نقاشی نما و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را در تمامی نقاط کشور از جمله: تهران مشهد تبریز مازندران اصفهان و سایر شهر های دیگر انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره برای اجرای نماشویی همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه پیش فاکتور قیمت اجرای پروژه از ما دریافت نمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

33 پاسخ

  1. با سلام وقت به خیر
    قیمت نماشویی دیوار آجری با طناب چقدر می باشد…؟
    سوله ای داریم به متراژ ۲۰۰۰متر لطفا قیمت اجرای نماشویی رو اعلام نمایید.

    1. با سلام وقت به خیر جناب کاویانی.
      برای تعیین قیمت نماشویی در مرحله اول باید محل مورد نظر نما توسط کارشناسان ما برسی شود و سپس نرخ انجام کار مشخص شود.
      لطفا جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت شستشوی نمای ساختمان خود عکس نما یا محل مورد نظر را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا مشاوره های لازم و هزینه نماشویی برای شما ارسال شود.
      سپاس.

  2. با قیمت نماشویی با طناب ساختمان ۸طبقه همراه با پاک کردن شیشه ها چقدر می باشد…؟
    برای شستشوی نمای ساختمان از چه موادی استفاده می شود و نیروی شما دارای بیمه نامه می باشند یا خیر…؟

    1. درود
      جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
      برای شستشوی نمای ساخمتان از مواد هایی همچون سیلیس ، دیسکیلیر و نانوی نمای ساختمان استفاده می شود که بستگی به جنس و وضعیت نمای ساختمان شما دارد و در مرحله اول باید برسی و کارشناسی شود.
      در خصوص بیمه نامه هم بله تمامی اعضای تیم کارابین راپل دارای بیمه می باشند.

  3. باسلام ممنونم از تیم خوبتون بابت اجرای نماشویی شیشه های ساختمان واقعا عالی بود کارشون سپاپس

    1. با سلام وقت شما ام به خیر.
      بسیار خوشحالم که از انجام کار تیم ما رضایت کاملی داشتین انجام وظیفه بود جناب زیبایی.

  4. با تشکر از تیم نمونه و مشتری مداریتون بابت نماشویی ساختمان . شستشوی نما به درستی و بدون هیچ ایرادی انجام شد.
    سپاس

    1. با سلام جناب محمدی.
      بسیار خوشحالم که از خدمات نماشویی ساختمان ما راضی بودین. انجام وضیفه بوده.
      سپاس گذارم از شما بابت اشتراک گذاری نظر مفیدتون
      موفق و پیروز باشید.

  5. با سلام
    خدمات نماشویی ساختمان در مشهد هم انجام می دهید یا خیر…؟
    یک ساختمان آجری به ابعاد ۲۵ متر با بهر و ۶ طبقه ارتفاع که تقریبا ۱۸ متر می باشد داریم. وضعیت نما بسیار کثیف می باشد.
    هزینه نماشویی ساختمان ما چقدر در میاد؟

    1. سلام و عرض ادب جناب روحی. نماشویی تو مشهد هم انجام میدیم بله.
      بابت استعلام قیمت و هزینه انجام نماشویی ساختمان لطفا یک عکس از واتساپ برامون ارسال کنید تا کارشناسان ما قیمت رو براتون مشخص کنند.

  6. با سلام وقتتون به خیر…
    یه نمای سیمانی داریم که بسیار الوده شده و تقریبا دوده زیادی رو نما نشسته.
    آیا با اجرای نماشویی ساختمان نما تمیز میشه یا خیر…؟
    نماشویی در اصفهان هم انجام میدین…؟

    1. سلام و عرض ادب جناب رمضانی فرد…
      معمولا اکثریت نماهای سیمانی با اجرای نماشویی کاملا تمیز میشن و آلودگی های موجود در نمای ساختمان تا حد خیلی زیادی از بین مرن…
      بهترین راه در مرحله اول اجرای واترجت نمای سیمانی شما هست که تا حد بالایی نما تمیز میشه…
      پس از اجرای نماشویی ساختمان اگر آلودگی ای تو سطح نما مونده باشه اجرای نقاشی نما هست که به نوعی نمای ساختمانتون به طور کل بازسازی میشه…
      نماشویی در اصفهان هم انجام میدیم بله. شما لطفا یک عکس از نمای ساختمانتون برامون ارسال کنید تا قیمت اجرا براتون ارسال بشه…

  7. سلام قیمت خدمات نماشویی در کرج چقدر هست؟ما یه نمای گرانیتی داریم ک ۸ طبقه ارتفاع داره و ۱۲ متر بهر

    1. سلام در صورت امکان یک عکس یا ویدیو از نمای ساختمانتون بگیرید و از طریق واتساپ برامون ارسال کنید تا قیمت اجرای نماشویی رو برای شما اعلام کنیم.

  8. درود. نماشویی با داربست هم انجام میدین؟
    یک ساختمان ۱۲ طبقه در غرب تهران داریم که سیمانی هست و نیاز به واترجت داره

  9. با سلام سپاسگذارم از تیم خوبتون بابت اجرای نماشویی واقعا راضی بودم از کار اجرا شده…
    خسته نباشید خدا قوت

  10. درود مدتی هست که سنگ های مشکلی گرانیتی نمای ساختمان ها سفیدک زده و به نوعی انگار جرم ها تبدیل به رسوب شده.
    میخواستم بدونم آیا این سفیدک ها با اجرای خدمات نماشویی از بین میره یا خیر…؟

  11. سپاس فروان از اقای اکبری بابت اجرای پروژه و اخلاق خوبشون. کارتون عالی بود ممنون

  12. با سلام ممنونم از تیم نمونه و خوبتون بابت اجرای شستشوی نما. کیفیت اجرای و رفتار نیروهاتون عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *