شستشو پاسیو و نظافت حیات خلوت

شستشوی پاسیو

یکی دیگر از خدمات راپل شستشو و نظافت پاسیو،پاکسازی حیات خلوت،بستن سقف حیات خلوت،شستشو شیشه های پاسیو میباشد.
در نماشویی پاسیو از دسترسی طناب استفاده میگردد در نتیجه مشکل استفاده از داربست را برطرف میکند استفاده از طناب در ارتفاع سبب افزایش سرعت کار و کاهش زمان و هزینه شستشو نمای پاسیو میگردد.

نماشویی پاسیو و حیاط خلوت
نماشویی

خدمات مختلف در نماشویی با طناب

در شستشوی نما مختلف خدمات دیگری نیز وجود دازد گروه کارابین راپل علاوه بر شستشو نماهای ساختمان ها،شستشو نمای ویلا،شستشو و پاکسازی پاسیو را نیز انجام میدهند.

روش های نماشویی پاسیو

در این روش از نماشویی ساختمان از طناب استفاده میگردد و بسته به جنس نمای پاسیو روش های شستشو متفاوت است و گاهی میران آلودگی و کثیفی نمای پاسیو قابل تغییر است
در روش اول شستشوی نمای پاسیو با استفاده از دستگاه نماشویی واترجت صورت میگیرد،واترجت دستگاهی است که فشار بالایی از آب را به سطوح نما پاشش میکند و در نتیجه سطوح را از هرگونه آلودگی پاکسازی میکند.
در روش دوم اگر میزان آلودگی سطح زیاد باشد و روی سطوح با گذشت زمان جرم گرفته و در نتیجه نیاز به شستشو با دستگاه واتر سندبلاست که فشار آب بالاتری نسبت به واترجت دارد ودرصورت نیاز میتوان از مواد رسوب زدا برای از بین بردن جرم ها استفاده کرد.

نماشویی ساختمان با طناب
نماشویی نما

عوامل موثر در شستشو نمای پاسیو

جنس نماهای پاسو معمولا پوشیده از سرامیک،سنگ،و در مواردی از سیمان میباشد.
کثیفی پاسیو به دلیل باز بودن محیط و سقف آن عوامل مختلفی دارد این عوامل عبارتند ازعوامل مختلفی چون:حیوانات وپرندگان مختلف،آلودگی های موجود در هوا،عوامل محیطی مثل بارندگی،باد و…در نتیجه گروه کارابین راپل خدمات شستشو پاسیو و پاکسازی حیات خلوت را برعهده میگیرد.

انواع خدمات در نماشویی پاسیو

  1. شستشوی پاسیو با واترجت
  2. شستشوی حیاط خلوت با واترسندبلاست
  3. شستشوی دیواره پاسیو
  4. نصب فنس
  5. بستن سقف پاسیو
  6. نظافت نما و نظافت حیاط خلوت
  7. پوشاندن پاسیو

گروه ارتفاع کاران کارابین راپل مفتخر است کلیه خدمات ساختمانی از جمله:پیچ رولپلاک سنگ نما،ایزوگام نما،بستن درزانقطاع،نورپردازی برای شما مشتریان عزیز به اجرا درآورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *