شستشوی نمای آجری

شستشوی نمای آجری

نماشویی آجر

نماشویی آجر به دلیل سفت و سخت بودن سطوح آجر مقداری سخت و زمان بر تر از سطوح دیگر می باشد و نیازمند دقت بالا و همچنین مصرف به اندازه مواد مخصوص شستشوی نما می باشد.منظور از مصرف به اندازه یعنی مواد هایی که در نماشویی استفاده میشود به اندازه ای مصرف شود که هم آلودگی ها از بین روند و هم موجوب خرابی سطوح مورد نظر نشود.در نماشویی نمای آجری از مواد سیلیس برای از بین بردن آلودگی ها و سند بلاست نما استفاده می کنند.
شستشو یکی از نماها،شستشو نماهای آجری میباشد که دارای خاصیت عایقی بوده و به دلیل جنسی که دارد به سرعت جرم و کثیفی را به خود میگیرد.
نماهای آجری به مرور بر اثر عوامل مختلف دچار کثیفی شده و زیبایی خود را از دست میدهند.برای جرم زدایی در شستشو نمای آجری باید از فشار بالای آب استفاده کرد و میتوان با استفاده از دستگاه نماشویی (واترسندبلاست) به روش راپل تمامی جرم های سطح را از بین برد.

در هنگام شستشوی نمای ساختمان آجری از مواد جرم گیر و نانو میتوان استفاده کرد،این مواد به سرعت سطوح آجری را تمیز کرده و از هرگونه جرم و کثیفی پاکسازی میکند استفاده از این مواد سبب میشود که تمیزی سطح آجری بیشتر طول بکشد و مدت زمان بیشتری سطح تمیز بماند.در این شستشو میتوان از دستگاه واترجت نیز استفاده کرد اما به دلیل جرم سطوح باید با فشار بسیا بالای آب و به همراه مواد جرم گیر شستشو نما صورت گیرد.

شستشوی نمای آجری
شستشوی نمای آجری با طناب

 قیمت نماشویی آجر 

شستشوی نمای آجری به دلیل سخت بودن سطح آن بسیار سخت تر از نماهای شیشه ای و نماهایی است که سطح صاف و صیقلی دارد و همچنین نماهای آحری به سرعت بر اثر عوامل مختلفی دچار کثیفی میگردند،جرم گرفته و لکه های زشتی را به وجود می آورند که در نتیجه زیبایی نما از بین می رود عواملی مانند بارش باران و باد و … سبب جرم بستن آن میشود پس توصیه میگردد که شیتشو این نماهارا به تعویق نیندازید تا زیبایی نما را به آن بازگردانید قیمت شستشو آن براساس میزان سختی شستشو،میزان آلودگی موجود بر روی سطح،و مواد و تجهیزات مورد استفاده برای شستشو و همچنین مساحت و ارتفاع نمای ساختمان بستگی دارد.

شستشوی نمای آجری
شستشوی نمای آجری

عوامل موثر در آلودگی و کثیفی نما های آجری

امروزه در شهر ها به دلیل افزایش جمعیت و عوامل محیطی مختلف وجود آلاینده های هوا افزایش یافته و در نتیجه نماها به سرعت کثیف میشود مثلا نماشویی نمای آجری جزوه آن دسته از نماهایی می باشد که درهواست زیادی دارد. عوامل مختلفی سبب این امر میشود عواملی چون:

  1. وجود آلاینده های هوا
  2. شرایط محیطی(باد،باران،…)
  3. ریختن فضولات پرندگان و دیگر حیوانات روی سطوح
  4. هرگونه آگهی و تبلیغات که روی سطوح چسبانده میشود.

این گونه عوامل سبب میشود تا نماها نیاز به شستشو داشته و به زیبایی و درخشش خود بازگردد.