مزیت های کار در ارتفاع(کار با طناب)

مزایای راپل

کار در ارتفاع به چه معناست؟

راپل به روشی گفته میشود که در آن ارتفاع کار به صورت معلق در هوا میماند و برای حرکت از پاهای خود استفاده میکند.راپل مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداختراپل کار به وسیله ابزار فرود راپل معلق در ارتفاع آویزان میشود و خدمات را به پایان می رساند.

امکان نصب و برداشتن سریع سیستم های ایمنی که خود نقش چشمگیری در زمان مفید کاری دارد. همچنین صرفه جویی در فضای کارگاهی و اشغال محیط بسیار کمی از فضای سازه باعث سهولت دسترسی و ایجاد نکردن ترافیک و مزاحمت برای محیط جانبی می شود و همچنین حداقل تاثیر در نما وفضای سطوح کاری را دارد.

همچنین نصب آسان سیستم های ایمنی با طناب باعث بهره وری بیشتر میشود. این سیستم ها را براحتی در پایان هرشیفت کاری می توان جمع آوری کرد ضمنا این سیستم هاکم ترین اثر تخریبی را در محیط کاری بر روی سازه بجای می گذارند.

 

مزایای راپل
مزایای راپل و معایب

مزیت های روش راپل(کار در ارتفاع بدون داربست):

به طور کلی هر حرفه یا کاری مزیت ها و معایت های خود را دارد که در این نوشته قصد داریم به مزایای راپل کاری بپردازیم تا شما را با این حرفه آشنا کنیم…

۱_ امنیت زیاد در هنگام کار در ارتفاع بدون داربست با دسترسی طناب
۲_سرعت بالا و کیفیت بالا در انجام خدمات
۳_ هزینه کمتر و مقرون به صرفه نسبت به کار با داربست
۴_احتمال به وجود آمدن خدمات کمتر و صدمات کمتر به راپل کاران
۵_انجام تمامی خدمات ساختمان با دسترسی طناب

به طور کلی مزایای راپل بسیار کم و غیر قابل اهمیت می باشند.

وجود راه حل های مناسب و عملی برای دست یابی و ایجاد امکان شرایط کار در مکان های دشوار باعث ایجاد ایمنی و همچنین صرفه جویی قابل ملاحظه ای در وقت و زمان و هزینه های کاری می شود که امروزه ثابت شده است.

شیوه های کار با طناب نه تنها در صرفه جویی منابع مالی هر پروژه نقشچشمگیری دارد بلکه باعث پایین آوردن میزان خطرات و سوانح کاری می شود.

در راپل کاری خدمات نماشویی ساختمان بسیار راحت و آسان تر از کار در ارتفاع با داربست می باشد. و حتما حتما پیشنهاد می شود برای انجام خدماتی مانند پیچ و رولپلاک نما یا نقاشی نمای ساختمان و همچنین برای شستشوی نما با طناب انجام شود زیرا امنیت و هزینه کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *