پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما | کارابین راپل

پیچ و رولپلاک نما یکی از اصلی ترین خدمات شرکت کارابین راپل می‌باشد؛ همانطور که می‌دانید هر ساختمانی پس از گذشت چند سال از ساخت به این خدمات نیاز دارد. زیرا با گذشت زمان و نفوذ آب به پشت سنگ‌های نمای ساختمان و سایر عوامل دیگر، سنگ های کار شده در نمای ساختمان به مرور زمان چسبندگی خود را از دست می‌دهند؛ و کاهش چسبندگی سنگ ها موجب شل شدن سنگ ها شده و به مرور زمان از نمای ساختمان ریزش می کنند.

اما اصلا جای نگرانی ای وجود ندارد و این مشکل با استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان رفع و حل می‌شود.

پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان موجب مستحکم سازی و مقاوم سازی سنگ‌های شل شده و در حال زیرش از نمای ساختمان می شود؛ و از ریزش سنگ هایی که چسبندگی خود را در نمای ساختمان از دست داده اند جلوگیری می‌کند.

در زمان اجرای این خدمات، کل سنگ های نمای ساختمان شما به صورت تک به تک، با بهره گیری از پیچ و رولپلاک، مقاوم سازی شده و به اصطلاح اسکوپ می‌شوند تا؛ از ریزش سنگ‌های نما و همچنین از وقوع هرگونه خطر برای افراد، به دلیل سقوط سنگ از نمای ساختمان جلوگیری شود. به طور کلی باید بگوییم که خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان موجب ایمن سازی و بازسازی نمای ساختمان شده و در نتیجه موجب افزایش ایمنی ساختمان شما می‌شود.

پیچ و رولپلاک نما | کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نما

مشاهده فهرست مطالب

خدمات پیچ و رولپلاک نما چگونه انجام می شود؟

خدمات پیچ و رولپلاک نما دارای مراحل مختلفی می باشد که هر شرکت یا تیم اجرایی ای این خدمات را با توجه به استراتژی و تجربیات خود انجام می دهد. اما در این بخش از نوشته اصلی ترین و اصولی ترین مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را برای شما معرفی و توصیف خواهیم کرد.

اولین مرحله در خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برسی سنگ های نمای ساختمان و تهیه پیچ مناسب نسبت به سنگ های نما می باشد و سپس پس از تهیه پیچ، مرحله بعد سرهم بندی کردن پیچ ها و رولپلاک های خریداری شده به یکدیگر می باشد.

پس از این که متریال خریداری شده به یک دیگر سرهم شدند حال نوبت به اجرای مستحکم سازی سنگ ها می‌رسد. در این مرحله تک تک سنگ ها با فاصله های اصولی به صورت هر ۴۰ سانت یک پیچ، با استفاده از دریل سوراخ کاری شده و فرآیند اجرای پیچ و رولپلاک نما شروع می شود.

یکی از نکاتی که در زمان اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید به آن توجه کنیم این است که طبق استاندارد جهانی مناسب ترین فاصله برای پیچ کردن سنگ های نما فاصله های هر ۴۰ سانت یک بار می باشد. حال در بعضی از پروژه ها ممکن است به دلیل شل بودن بعضی از سنگ ها از تعداد پیچ بیشتری در فاصله های کمتر به جهت افزایش ایمنی ساختمان استفاده شود و یا در بعضی از پروژه ها ممکن از به دلیل مستحکم بودن سنگ ها از تعداد پیچ کمتری استفاده شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، شرکت کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بستگی عوامل‌های بسیار مختلفی دارد که؛ قبل از اقدام به هر کاری پروژه شما باید توسط تکنسین های این خدمات برسی شده و سپس با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما قیمت اجرای پروژه مشخص شود.

در حال حاضر قیمت پیچ و رولپلاک نما توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات راپل کاری و کار در ارتفاع به دو صورت مشخص شده و انجام می شود:

  1. محاسبه قیمت اجرای پروژه بصورت تعداد پیچ مصرفی
  2. محاسبه قیمت بصورت پروژه ای یا همان کنتراتی

در روش اول قیمت اجرای پروژه بصورت پیچی تعیین می‌شود. مثلا بر فرض مثال قیمت اجرای هر پیچ و رولپلاک به همراه متریال ۱۰.۰۰۰ هزار تومان؛ در این روش قیمت نهایی پروژه شما با توجه به تعداد پیچی که در نمای ساختمان استفاده شده مشخص می شود و قیمت کاملا مشخصی و دقیقی ندارد.

در روش دوم پروژه شما توسط کارشناسان برسی می شود و یک قیمت کلی و تمام شده برای اجرای این خدمات در ساختمان شما محاسبه و تعیین می شود.

به طور کلی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بسته به نوع ساختمان شما محاسبه می شود و اختلاف قیمت بسیار زیادی در روش هایی که ذکر کردیم وجود ندارد.

در ادامه به نقد و برسی کامل عوامل موثر در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان که، توسط تکنسین های کار در ارتفاع کارشناشی و برسی می شوند خواهیم پرداخت.

در هر صورت اگر نیاز به خدمات پیچ و رولپلاک دارید و به دنبال یک شرکت یا مجری کار مناسب برای اجرای این خدمات هستید شرکت ما یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک نما و کفسابی در تهران و سایر نقاط کشور می باشد که این خدمات را بصورت تضمینی برای شما عزیزان انجام می دهد.

جهت دریافت مشاوره از مشاورین شرکت ما و دریافت پیش فاکتور استعلام قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را از ما دریافت نمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

پیچ و رولپلاک نما کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

نصب سنگ های ریزش کرده از نما و مستحکم سازی سنگ های درحال ریزش از نما

خدمات نصب سنگ های ریزش کرده از نما و مستحکم سازی سنگ های در حال ریزش از نما یکی از حساس ترین بخش های خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد که، برای انجام این کار شرکت اجرا کننده پروژه، باید از تجربه، تخصص و حرفه بالایی برخوردار باشد.

از آنجایی که این بخش از خدمات بسیار حساس می باشد حتما این کار باید توسط استاد کاران کار بلد به جهت نصب سنگ های ریزش کرده و در حال ریزش نما انجام شود تا در آینده سنگ های نصب شده دچار ریزش مجدد نشوند.

شرکت ما با توجه به تجربه ۲۰ ساله ای که در زمینه ارائه خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان دارد؛ خدمات نصب سنگ های ریزش کرده از نما را با بهترین نحو ممکن و با ایمنی بسیار بالا انجام می دهد. به طور کلی مراحل پیچ کردن سنگ های ریزش کرده از نما و در حال ریزش توسط شرکت ما شامل مراحل زیر می باشد.

  1. کنترل و برسی سنگ های در حال ریزش و مستحکم سازی آنها با استفاده از پیچ و رولپلاک های واشر دار…
  2. برسی تعداد، ابعاد و انداز های سنگ های ریزش کرده از نمای ساختمان و…
  3. تهیه سنگ های ریزش کرده با توجه به متراژی و ابعاد مورد نیاز برای نصب مجدد به نما سنگ…
  4. زیرسازی و آماده سازی سطوح برای ترمیم و نصب مجدد سنگ به نما…
  5. سوراخ کاری سنگ های تهیه شده برای نما + چسب کاری پشت سنگ به جهت افزایش چسبندگی سنگ نصب شده…
  6. جایگذاری سنگ های خریداری شده در محل سنگ های ریزش کرده در نما…
  7. سوراخ کردن سطح نما و پر کردن سوراخ ها با پیچ و رولپلاک…
  8. پیچ کردن سنگ نصب شده به همراه واشر در نما…
  9. بتونه کاری سطوح سنگ های نصب شده در صورت نیاز…
  10. بند کشی و درزگیری سنگ های نصب شده با استفاده از سیمان سفید و چسب بتن در صورت نیاز و…

کلیه مراحل ذکر شده فرآیند ترمیم و نصب سنگ های ریزش کرده از نمای ساختمان می باشد که، این کار توسط شرکت ما به صورت کاملا اصولی اجرا و انجام می شود.

در صورتی که سنگ های نمای ساختمان شما ریزش کرده و قصد ترمیم و نصب سنگ های ریزش کرده از نما را دارید با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. جهت دریافت مشاوره از ما فقط کافیست همین حالا با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را از ما دریافت نمایید.

ویدیوی زیر نمونه ای از فرآیند اجرای پروژه های خدمات پیچ و رولپلاک نما با طناب و مستحکم سازی سنگ نمای ساختمان توسط استاد کاران و متخصصین کار در ارتفاع شرکت کارابین می باشد که می‌توانید برسی نمایید.

پیچ و رولپلاک نمای سنگی

پیچ و ورلپلاک نمای سنگی توسط شرکت ما با پچ های گالوانیزه به همراه رولپلاک هایی که در داخل سوراخ اسکوپ می شوند اجرا و انجام می شود. ما این خدمات را با استفاده از بهترین پیچ های موجود در بازار و با سایز پیچ ۵ الی ۷ سانتی بسته به اندازه سنگ شما انجام می دهیم.

در زمان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان سنگی سطوح سنگ را با دقت کامل سوراخ میکنیم تا آسیبی به سطح سنگ نمای ساختمان شما وارد نشود و لرزش دریل موجب شل شدن سنگ نشود.

پس از این که سطح نما را با پیچ مستحکم کردیم جای پیچ را با بتونه های مخصوصی که دارای مواد آب بریز می باشند و همرنگ سنگ ساخته شده اند پر میکنیم تا طول عمر پیچ هایی که در نما استفاده کردیم افزایش پیدا کند.

خدمات پیچ کردن نماهای سنگی بسیار مهم می باشد و شما کارفرمایان عزیز قبل از اقدام به هر کاری باید به دنبال یک شرکتی بگردید که معتبر و مورد اطمینان باشد و این خدمات را با دقت برای شما انجام بدهد.

شرکت ما یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه متسحکم سازی و مقاوم سازی سنگ های نمای ساختمان می باشد و خدمات پیچ و رولپلاک نمای سنگی را برای شما مشتریان عزیز با بالا ترین سطح کیفیت و با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار انجام می هد؛ جهت دریافت مشاوره از شرکت ما با ما تماس بگیرید تا شما را راهنماییم کنیم.

پیچ و رولپلاک نما با طناب

اگر به دنبال یک روش کم هزینه و مطمئن که هم پروژه شما به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه انجام شود و هم ایمنی ارتفاع کار تضمین باشد می‌گردید؛ پیچ و رولپلاک نما با طناب دقیقا همان روش است.

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب با استفاده از طناب های مقاوم مخصوص کار ارتفاع انجام می شود در حال حاضر هیچ کدم از روش های دسترسی  به نمای ساختمان همانند روش راپل یا همان طناب کاری امن نیست.

خدمات پیچ و رولپلاک نما با طناب به دلیل عدم استفاده از ابزارهای دسترسی به نما و انجام تعمیرات نمای ساختمان در ارتفاع همانند داربست، کلایمر و جرثقیل بسیار کم هزینه می باشد و شما با انجام این روش فقط دستمزد متریال و تکنسین اجرا کننده خدمات را پرداخت می‌کنید.

روش پیچ و رولپلاک نما با طناب یا همان با راپل به قدری ایمن و مطمئن می باشد که از این روش به جهت درستی به برج ها و ساختمان های مرتفعی مانند برج آزادی، برج تهران و برج میلاد تهران استفاده می شود.

اگر در ساختمان خود قصد اجرای خدمات مستحکم سازی و پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان خود را دارید حتما حتما برای اجرای این خدمات از روش دسترسی با طناب یا راپل استفاده کنید.

پیچ و رولپلاک نما | کارابین راپل
اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما

نکاتی مهم درباره پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

در اجرای خدمات پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان چند نکته مهم وجود دارد که به معرفی و توضیح هر کدام از نکات خواهیم پرداخت. نکانت مهمی که در این خدمات باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می باشد.

  • نحوه اجرا و تعداد پیچ مصرفی
  • برسی متریال و جنس ابزار مورد استفاده برای اجرای پروژه
  • پوشش سطوح سوراخ شده با بتونه

همان طور که در پاراگراف های قبلی اشاره کردیم به صورت کلی و اصولی تعداد پیچ های مصرفی برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما، سنگ‌های نمای ساختمان باید با فاصله های هر ۴۰ الی ۵۰ سانت یک بار مستحکم شده و پیچ شوند. البته نحوه انجام این کار یک موضوع کاملا وابسته به نمای ساختمان شما بود و فراّیند اجرای پروژه با توجه به مساحت، مراژ و ابعاد سنگ های نمای ساختمان شما انجام می شود.

متریال و جنس ابزار مصرفی در  زمان اجرای خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکاتی می باشد که باید به آن توجه کنیم. متاسفانه امروزه عده ای از افراد سودجو وجود دارند که این خدمات را با قیمت بسیار کمتری اجرا می کنند و در قبال هزینه کمتری که دریافت می کنند در زمان اجرای پروژه کم کاری کرده و همچنین از جنس های متفرقه و بی کیفیت برای مستحکم سازی سنگ های نمای ساختمان استفاده می کنند که ممکن است در آینده برای شما و دیگران خطرساز باشد.

مثلا یکی از کم کاری هایی که بعضی از افراد در این خدمات انجام می دهند این است که، از جنس های متفرقه و بی‌ کیفیت که قیمت کمتری نسبت به پیچ های مقاوم و فولادی دارند استفاده می کنند، و یا پیچ و رولپلاک ها را به جهت سریع تر به اتمام رساندن پروژه با فاصله بیشتری به نمای ساختمان می زنند. و همچنین در هنگام محکم کاری و بستن پیچ کم کاری می‌کنند و پیچ ها را به درستی سفت و چفت نمی‌کنند.

یکی دیگر از نکات مهم در اجرای این خدمات این است که حتما سطوح سوراخ کاری شده در نما باید در انتهای پروژه با استفاده از بتونه  پوشش داده شوند. پوشش  سطوح سوراخ کاری شده در نمای ساختمان چند مزایا برای ساختمان شما دارد.

اولین و مهم ترین مزایای بتونه کاری سطوح پیچ و رولپلاک شده این است که این کار موجب جلوگیری از نفوذ آب به پیچ‌ها و پشت سنگ می‌شود و از پوسیدگی پیچ و رولپلاک در بلند مدت جلوگیری می کند. و دومین مزایای بتونه کاری و پوشش جای سوراخ ها این است که این کار موجب یک دست شدن نمای ساختمان و عدم مشخص شدن جای پیچ ها در نما می شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست
پیچ و رولپلاک نمای سنگی

پیچ و رولپلاک نما در تهران

استان تهران یکی از پر جمعیت ترین شهر های ایران می باشد که دارای ساختمان های بسیار زیاد مرتع، قدیمی، نوساز و گران قیمتی می باشد؛ و از آنجایی که تعداد جمعیت در این استان بسیار زیاد می باشد، همین امر موجب شده تا ساختمان های بسیار زیادی در این استان ساخت و ساز شود. اما متاسفانه به دلیل پایین آمدن کیفیت متریال ها و عدم توجه برخی از نماکاران در حین ساخت نمای ساختمان موجب افزایش خطرات ریزش سنگ نمای ساختمان ها شده است.

در حال حاضر در اکثر ساختمان های استان تهران که چند سال از ساخت آنها گذشته است به دلیل شل شدن سنگ های نمای ساختمان شروع به ریزش کردن از نمای ساختمان کرده اند و ساکنین ساختمان ها برای این که از این خطر جلوگیری کنند مجبور اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما و یا تخریب کامل نمای ساختمان خود هستند.

خدمات پیچ و رولپلاک نما در تهران یکی از پرتقاضا ترین خدمات ساختمانی و کار در ارتفاع می باشد که افراد بسیاز زیادی در این زمینه در حال فعالیت می باشند. اگر ساکن استان تهران هستید و نمای ساختمانتان نیاز به خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان دارد حتما در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات پیچ و روپلاک نما دقت بسیار بالایی به خرج دهید.

برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما در تهران سنگ های نمای ساختمان شما باید به بهترین شکل ممکن پیچ شده و مقاوم شوند. برای این که یک بار برای همیشه خیال خود از ریزش سنگ از نمای ساختمان راحت کنید باید کار خود را به شرکتی که تخصص بالایی در این زمینه دارد بسپارید.

شرکت ما یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیچ و رولپلاک نما در تهران می باشد و برای اجرای این خدماتدر استان تهران هم تیم اجرایی و هم تیم کنترل کیفیت دارد تا پروژه شما به بهتریتن شکل ممکن و بدون وجود هیچ گونه کمبودی در کار اجرا شود.

در صورتی که نیاز به خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران را دارید جهت دریافت مشاوره و کارشناسی از پروژه خود همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را به همراه پیش فاکتور قیمت اجرای پروژه از ما دریافت نمایید.

تلفن تماس مشاورین شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

پیچ و رولپلاک نما در تهران | کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نما در تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

آیا به دنبال یک مجری کاربلد و مطمئن برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج هستید؟ در صورتی که نیاز به خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان در کرج را دارید شرکت ما این خدمات را با بهترین قیمت ممکن و با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

استان البرز کرج یکی از مناطق پر جمعیت همانند تهران می باشد که در سطح شهر این شهر ساختمان های بسیار زیادی وجود دارد؛ از همین رو جمعیت بسیار بالای شهر کرج موجب شده تا درخواست و تقاضای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج بسیار بالا باشد.

شرکت ما برای اجرای مقاوم سازی و مستحکم سازی سنگ های نمای ساختمان در کرج دارای ۲۰ نیروی کاربلد و ماهر می باشد که بیش از ۱۰ سال است در زمینه اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در حال فعالیت می باشند و تا به حال بیش از هزاران پروژه را با موفقیت کامل به بهترین شکل ممکن اجرا کرده و به کارفرمایان خود تحویل داده اند.

در صورتی که می خواهید سنگ‌های نمای ساختمان شما را با بهترین قیمت ممکن، در کمترین زمان بصورت تضمینی پیچ و رولپلاک کنیم همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا شماره های لازم را به همراه پیش فاکتور قیمت اجرای پروژه و فعالیت هایی که قرار است در نمای ساختمان شما انجام دهیم برای شما مشتریان عزیز ارائه نماییم.

شرکت ما بیش از ۲۰ سال است که در زمینه اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج و تهران در حال فعالیت می باشد و تا به حال با کلیه چالش ها، روش ها و استراتزی های اجرای پروژه ها آشنا شده و تجربیات بسیاری در این زمینه دارد. برای اجرای مقاوم سازی و مستحکم سازی سنگ های نمای ساختمان پروژه خود را به ما بسپارید تا، نمای ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن ایمن سازی و مقاوم کنیم.

پیچ و رولپلاک نما در کرج | کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نما در کرج

چرا باید سنگ نما را پیچ و رولپلاک کنیم؟

زیرا پیچ و رولپلاک نما موجب جلوگیری از خطرات ناشی از ریزش سنگ های شل شده و در حال ریزش از نمای می شود و از بروز هرگونه خطر برای اعضای ساختمان و دیگران از جلوگیری شود.

در این خدمات به دلیل این که تمامی سنگ های نمای شما توسط پیچ و رولپلاک اسکوپ می شوند و نمای ساختمان شما از نظر ایمنی و محکم بودن سنگ ها و همچنین عدم زیرش سنگ از نمای ساختمان مطمئن می‌شود هیچ خطری افراد را تهدید نمی کند.

در مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استاد کاران و متخخصین کار دراتفاع شرکت ما (شرکت کارابین راپل) از روش های کاملا ایمن و مطمئن بهره می‌برند و تمامی مراحل اجرای پروژه را به صورت کاملا اصولی انجام می دهند. جهت دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت ما همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را برای اجرای این خدمات راهنماییم کنیم.

تلفن تماس مرکز پاسخگویی مشتریان: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷

روش های دسترسی به نمای ساختمان در پیچ کردن سنگ نما

همان طور که می دانید برای انجام هر کاری در نمای ساختمان نیاز به یک ابزار جهت دسترسی به نمای ساختمان داریم. حال در این بخش از نوشته قصد داریم انواع روش های دسترسی به نمای ساختمان را به همراه بهترین روش برای دسترسی به نما را جهت پیچ کردن سنک های نمای ساختمان معرفی کنیم. انواع ابزار ها و روش هایی که به کمک آنها می توانیم به نمای ساختمان دسترس داشته باشیم و کار خود را انجام دهیم شامل موارد زیر می باشند.

  1. دسترسی به نما با روش راپل یا همان طناب
  2. دسترسی به نما با داربست یا کلایمر
  3. دسترسی به نما با استفاده از جرثقیل یا بالابرهای برقی هیدرولیکی

روش هایی معرفی شده کلیه روش هایی می باشند که افراد امروزه از آنها برای دستری به نمای ساختمان استفاده می کنند.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که اصلا بهترین روش برای دسترسی به نما کدام روش است؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین روش، روش راپل کاری یا همان طناب می باشد.

روش راپل کاری یکی از ایمن ترین و کم هزینه ترین روش هایی می باشد که امروزه در سراسر جهان از آن به عنوان دسترسی به نمای ساختمان استفاده می کنند.

شرکت ما خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان را برای شما مشتریان عزیز با استفاده از دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می دهند. تمام فعالیت های تیم ما در زمان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما به صورت کاملا ایمن بوده و راپل کاران شرکت ما دوره های آموزشی مربوط به این فعالیت را گذرانند و دارای بیمه نامه معتبر می باشند.

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به روش راپل بدون نیاز به داربست

کیفیت و هزینه انجام پیچ و رولپلاک نما

چون این کار به صورت راپل کاری و در ارتفاعات مختلف با دسترسی طناب می‌باشد. سرعت انجام کار بالا بوده و هزینه مقرون به صرفه ای را نسبت به داربست دارد و سبب صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه نیز می‌گردد. هزینه های این روش وابسته به میزان هزینه تجهیزات به کار برده شده از جمله تعداد پیچ و رولپلاک مصرفی و همچنین مساحت نمای ساختمان می‌باشد.

البته توجه گردد قیمت تمام شده تجهیزات مصرفی هم معیار مهمی در هزینه خدمات انجام پیچ و رولپلاک نما می باشد.

به طور مثال هزینه استفاده از پیچ های گالوانیزه یا پیچ های ساده کاملا متفاوت و متقییر می باشد. پیشنهاد ما برای پیچ و رولپلاک استفاده از پیچ های گالوانیزه می باشد که استقامت و مقامت بسیار بالایی را نسبت به پیچ های ساده دارند.

زیرا برای پیچ و رولپلاک حتما پیچ های بکار برده شده باید با کیفیت باشند و تمامی پیچ ها در مقابل هر گونه زنگ زدگی مقاومت داشته باشد تا کیفیت بالا و ماندگاری بهتری را تحویل شما بدهند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما
مجری پیچ و رولپلاک نما

میزان پیچ های کاربردی در پیچ و رولپلاک نما

تعداد پیچ های به کاربرده شده در سنگ نما براساس ابعاد تعداد و جنس سنگ نما انتخاب می‌شود و باید طبق اصول و استاندارد نصب و اجرا شود. حال همان طور که در مطالب بالا گفته شده بود می دانیم که در هر ۴۰ الی ۵۰ سانت یک پیچ باید نصب شود.

البته باید توجه شود که در سنگ هایی که در حال ریزش هستند و تقریبا از حالت چسبندگی به نما خارج شده‌اند بهتر است برای حفظ ایمنی بیشتر در هر ۳۰ الی ۲۰ سانت یک پیچ و رولپلاک نصب شود تا مقاومت بیشتری را محیا شود.

در کل باید گفت تعداد پیچی که انتخاب می‌گردد باید بتواند وزن سنگ را حمل کند و مانع از ریزش آن گردد به همین سبب استفاده تعداد کم پیچ موجب ریزش می‌گردد و علاوه بر آن استفاده بیش از اندازه موجب ترک و شکستگی سنگ نما می‌شود و درنتیجه موجب ریزش سنگ از نمای ساختمان می‌شود؛ پس بهترین کار این است میزان پیچ نصبی استاندارد و طبق اصول باشد.

سایز پیچ مناسب جهت پیچ و رولپلاک نما

برای نصب و تحکیم سنگ نما از پیچ های متنوعی استفاده می‌شود. که انتخاب نوع و ضخامت پیچ مورد استفاده براساس میزان ضخامت سنگ نما و مواد پشت سنگ است.
انتخاب پیچ و سایر آن باید به گونه ای باشد که موجب ایجاد ترک و شکستگی در سنگ نشود و هزینه اضافی و همچنین خرابی نما در برنداشته باشد.
امروزه اکثر نماها ساختاری از سنگ تراورتن و گرانیت تیشه ای و… دارند به همین دلیل ضخامت پیچ ها براساس ضخامت این سنگ ها محاسبه می گردد.
به طور کلی تقریبا ضخامت پیچ ۵ الی ۶ یا ۷ سانتی متر باید باشد و با افزایش سایز پیچ سایز مته ای که جای سوراخ کردن سنگ استفاده می‌گردد نیز نسبت به پیچ استفاده شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با دسترسی طناب

نکات مهمی که حتما باید قبل از پیچ و رولپلاک بدانید:

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مشغول فعالیت می باشند. و خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را با قیمت های مختلفی انجام می دهند.

نکته مهمی که باید بدانید این است که تعداد انگشت شماری از افراد هستند که با قیمت بسیار پایینی این خدمات را انجام می دهند.

چون مبلغ کمتری نسبت به سایرین در ازای انجام این کار دریافت می کنند؛ موجب وسوسه مراجعه کنندگان شده و با یک دیگر توافق انجام کار را می کنند. اما مشتریان مراجعه کننده نمی دانند که در انجام کار کم کاری بسیار زیادی را می کنند و با این کار ن تنها موجب در خطر انداختن جان خود و جان اعضای یک ساختمان می شوند بلکه جان مردمی که روزانه در سطح معابر شهری رفت آمد می‌کنند هم به خطر می اندازند.

به طور کلی ما در ادامه مطالب توضیحات کاملا کاملی درباره نحوه صحیح انجام کار خواهیم پرداخت تا شما را قبل از اجرای پیچ کردن سنگ نمای ساختمان آگاه و مطمئن کنیم.

حتما به یاد داشته باشید که پیچ و رولپلاک نما جزوه آن دسته از خدماتی است که هیچ گاه نباید دربرابر خطرات احتمالی و ناگهانی آن ریسک کرد و آن را نادیده گرفت و باید در انتخاب گروه انجام دهنده این خدمات دقت بسیار زیادی به خرج داد زیرا جان افراد در خطر است.

متاسفانه کار پیچ و رولپلاک نوعی است که افراد سود جو می توانند همه جوره در انجام کار کم کاری کنند و کار بی کیفیتی را بدون متوجه شدن کارفرما تحویل بدهند. در ادامه قرار است برخی از آن کم کاری هارا مورد نقد و برسی انجام دهیم.

به طور کلی برخی از کم کاری هایی که در زمان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انجام می‌شود به شرح زیر می‌باشد:

  • فرو کردن پیچ ها با چکش: بعضی افراد هستند که پیچ و رولپلاک را بدون بستن، و محکم کردن پیچ ها با پیچ بند آنها رها کرده و با چکش بر روی پیچ ها ضربه می‌زنند و آنها را به داخل سنگ فرو می‌کنند. در این حالت جدا از این که سنگ ها محکم و سفت نمی‌شوند بلکه شل تر هم می‌شوند و احتمال خطر ریزش سنگ ها از نما بسیار بالاتر می‌رود. پس حتما در هنگام نصب پیچ و رولپلاک به این نکته توجه فرمایید.
  • بعضی از افراد هستند که به جهت زود تر تمام شدن کار فقط به صورت نمایشی از پیچ بند استفاده می‌کنند و پیچ و رولپلاک ها را به خوبی سفت و محکم نمی‌کنند پس حتما دقت نمایید که پیچ ها به خوبی نصب و محکم شوند.
  • استفاده نمودن از جنس های فیک و متفرقه که در اول مطالب توضیحات کاملی درباره جنس های معتبر و خوب پیچ پرداختیم.
  • بتونه نکردن جای سوراخ های پیچ ها و سر باز موندن پیچ های نصب شده.
  • اصولی و صحیح نبستن پیچ ها از نظر سایز پیچ فاصله نصب پیچ و سایر موارد.

انواع مختلف رولپلاک در پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

در حال حاضر برای اجرای پیچ کردن سنگ نمای ساختمان از چهار مدل رولپلاک استفاده می‌شود که هر کدام از مدل ها با توجه جنس سنگ انتخاب و اجرا می شوند. رولپلاک ها به برای مستحکم سازی سنگ نمای ساختمان بسیار هستند و حتما باید از رولپلاک های مناسبی استفاده شود.

همان طور که در بند های قبلی اشاره شد در هر پروژه ای با توجه به وضعیت فعلی پروژه شما، و با در نظر گرفتن نوع سنگ‌های نما، وضعیت پشت سنگ‌های نما و همچنین نوع پیچ و رولپلاک مورد نیاز برای اجرای پروژه، توسط کارشناسان برسی و انتخاب می شود.

به طور کلی برخی از رولپلاک هایی در حال حاضر توسط تکنسین های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده شامل موارد زیر می باشند:

  • رولپلاک های روکار
  • رولپلاک های توکار
  • رولپلاک های فیشر

تصویر زیر نمونه ای از انواع رولپلاک های قابل استفاده در اجرای خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان می باشد که در پروژه های مختلف با توجه به جنس سنگ نما توسط کارشناسان و افراد با تجربه تیم اجرایی شرکت کارابین راپل تهیه و استفاده می شوند.

پیج و رولپلاک نما
انواع رولپلاک

آیا اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما با طناب خطرناک است؟

گاهی اوقات برای مشتریان ما سوال پیش می آید که آیا اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب خطرناک است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر اصول و استاندارد های ایمنی به درستی انجام شود خیر هیچ خطری برای کار با طناب وجود ندارد.

زیرا در این روش از کار با بهره مندی از کمربند ایمنی و طناب های مخصوص کار در ارتقاع خطرات بسیار کاهش پیدا می کند و حتی روش کار با طناب نسبت به داربست بسیار ایمن تر و مطمئن تر می باشد.

ویدئو زیر نمونه ای از اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با دسترسی طناب توسط تیم کارابین راپل می باشد.

خدمات پیچ و رولپلاک نما با طناب بهتر است یا داربست؟

اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب بهتر است انجام شود یا با داربست؟ قطعا بدون شک روش راپل کاری یا همان پیچ و رولپلاک نما با طناب بهتر و ایمن تر از سایر روش ها و ابزارهای دیگر مانند داربست و… می باشد.

اما نکته که باید به آن توجه کنیم این است که استفاده از هر کدام این روش ها در چه شرایطی بهتر و مطمئن تر است؟ همان طور که می دانید نمای ساختمان ها دارای شکل ها و طرح های مختلفی می باشد به همین دلیل با قاطعیت کامل نمی توان گفت روش راپل کاری بهترین روش می باشد.

زیرا در برخی مواقع ممکن است با توجه به وضعیت فعلی یک ساختمان امکان اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما با استفاده از روش راپل کاری وجود نداشته باشد.

اما به طور کلی در اکثریت پروژه ها امکان استفاده از روش راپل کاری وجود دارد و مطمئن ترین روش و کم هزینه ترین روش برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما روش راپل کاری یا همان کار ارتفاع با طناب می باشد.

پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان با طناب یکی از اصولی ترین و مطمئن ترین روش ها از لحاظ ایمنی، سرعت اجرای کار، قیمت اجرای کار و… می باشد.

پیچ و رولپلاک سرامیک نما

خدمات پیچ و رولپلاک سرامیک نما توسط شرکت ما با استفاده واشر های نگهدارنده و در عین حال در گوشه های سرامیک ها به جهت جلوگیری از ریزش مجدد و شستگی سرامیک ها انجام می شود. سرامیک ها به دلیل لعابی که در سطح خود دارند امکان سوراخ کردن از وسط آنها همانند سنگ ها وسط ندارد.

اگر سوراخ کاری از وسط سرامیک انجام شود سرامیک های نما کاملا می شکند و از نمای ساختمان ریزش میکند. تنها راه چاره برای پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی سوراخ کاری در چهار طرف سرامیاک یعنی گوشه ها یا همان لبه های تیز سرامیک ها می باشد و برای مستحکم سازی و مقاومت سرامیک ها استفاده از واشرهای بزرگ می باشد.

خدمات پیچ و رولپلاک سرامیک بسیار حساس و سخت می باشد و اجرای آن به راحتی کار هر شخص یا شرکتی نمی باشد؛ شما برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان خود از شرکتی کمک بگیرید که نیروهای کار در ارتفاع آن شرکت توانایی سوراخ کاری حرفه ای و پیچ کردن صحیح را بلد باشند تا بنوانند سرامیک های نمای ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن محکم کنند تا از خطر ریزش سرامیک از نمای ساختمان جلوگیری شود.

یکی از سوالتی که برخی از مشتریان ما از ما پرس و جو می کنند این است که آیا نصب سرامیک های ریزش کرده از نمای ساختمان هم قابل انجام می باشد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله این کار انجام شدی می باشد.

نصب سرامیک های ریزش کرده از نمای ساختمان با استفاده از چسب بتن و چسب کاشی به همراه پیچ و رولپلاک انجام می شود؛ البته نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این کار زمانی انجام شدنی است که سنگ سرامیک های ریزش کرده از نما زیاد نباشد.

برای این که درباره پیچ و رولپلاک سرامیک نما راهنمایی و مشاوره ای دریافت کنید از نمای ساختمان خود یک عکس به همراه یک ویدیو کامل بگیرید و از طریق واتساپ برای مشاورین شرکت ما ارسال نمایید تا برسی های لازم راهنمایی های لازم را به جهت پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی خدمت شما ارائه دهند.

اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما | کارابین راپل
اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما

مسئولیت ریزش سنگ از نمای ساختمان به عهده چه کسی می باشد؟

یکی از سوالات پر تکراری که اکثریت مشتریان از ما پرس و جو میکنند این است که مسئولیت ریزش سنگ از نمای ساختمان به عهده چه کسی می باشد؟ در پاسخ به این سوال مهم و حساس باید بگوییم که به طور کلی در اکثر کشورها، مسئولیت ریزش سنگ از نمای ساختمان به عهده صاحبان ساختمان و یا مدیران آن ساختمان می باشد.

امروزه برای اطمینان از ایمنی ساختمان، صاحبان و مدیران ساختمان باید با توجه به قوانین و مقررات محلی، نظارت و مراقبت از ساختمان را به صورت دوره‌ای انجام دهند. به علاوه، آنها باید از اکیپ ها و شرکت های تخصصی و مجرب جهت بررسی و ارزیابی ساختمان در صورت وجود خطرات ناشی از ریزش سنگ یا سایر موارد مشابه، مشاوره بگیرند تا از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری شود.

قطعا پیشگیری بهتر از درمان است پس خطر ریزش از نمای ساختمان را حتما جدی بگیرید و در صورت ریزش سنگ از نما فرآیند پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان را حتما انجام دهید.

البته یکی از نکاتی که باید آن توجه کنید این است که در برخی موارد، مسئولیت ریزش سنگ از نمای ساختمان ممکن است به دلیل وجود خطرات یا سهل انگاری در اجرای کار از سمت پیمانکاران و سازندگان ساختمان نیز با آنها باشد. در چنین مواردی، قوانین و مقررات محلی تعیین می کنند که مسئولیت بر عهده چه کسانی است.

در هر صورت، برای جلوگیری از ریزش سنگ از نمای ساختمان و حفظ ایمنی عمومی، تمامی افراد مرتبط با ساختمان، از جمله صاحبان، مدیران، پیمانکاران و سازندگان، باید با رعایت قوانین و مقررات محلی و اصول ایمنی، به تلاش برای حفظ ایمنی ساختمان بپردازند.

در صورتی که سنگ های نمای ساختمان شما نیاز به پیچ کردن دارند به هیچ عنوان ریسک نکنید و هر چه سریع تر قبل از به وجود آمدن خطرات احتمالی با اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما از وقوع هر گونه خطر برای عموم و ساکنین ساختمان خود جلوگیری نمایید.

اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما | کارابین راپل
مجری خدمات پیچ و رولپلاک نما

اجرت پیچ کردن سنگ نمای ساختمان چقدر می باشد؟

اجرات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بستگی به متراژ، ابعاد، جنس و وضعیت فعلی نمای ساختمان دارد که توسط کارشناسان و استادکاران خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان مشخص می شود.

اجرت اجرای خدمات معمولا به صورت مشخص می گردد. در صورتی که خرید مصالح به عهده کارفرما باشد فقط اجرات اجرای پیچ کردن سنگ نما پرداخت می شود و در صورتی که خرید مصالح + اجرای پروژه به عهده مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باشد اجرت هر دو مورد باید توسط کارفرما پرداخت شود.

در صورتی که قصد پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان خود را دارید با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه پیش فاکتور اجرت اجرای خدمات محکم کاری و پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان را دریافت نمایید.

آیا پس از اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ظاهر ساختمان خراب می شود؟

زیبایی نمای ساختمان یکی از مهم ترین خواسته های ساکنین و صاحبین املاک می باشد به همین دلیل یکی از سوالات مهم پر تکرار و دغدغه هایی که مدیران ساختمان ها صاحبین املاک دارند این است که آیا با اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما ظاهر نمای ساختمان بهم میریزید و جای پیچ ها نما را زشت نشان می دهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع یک موضوع کاملا وابسته به تجربه تیم اجرایی ای که خدمات پیچ و رولپلاک نما ساختمان را انجام می دهند است. اگر تیم اجرایی کار بلد و با تجربه باید با استفاده بتونه و هم رنگ سازی بتونه با سنگ ها میتواند جای پیچ هارا کاملا حرفه ای بپوشاند و قسمت های پیچ شده اصلا مشخص نشوند.

پس در نتیجه برای پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر با استفاده از بتونه کاری حرفه ای در قسمت های پیچ شده ظاهر ساختمان به هیچ عنوان خراب نمی شود پس نگران این مورد نباشید.

ضرورت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک و مستحکم سازی سنگ ها یکی از ضروری ترین کارهایی می باشد که هر ساختمانی باید آن را جدی بگیرید و حتما انجام دهد. سنگ های شل شده در نما یا در حال ریزش از نما هر لحضه ممکن است یک اتفاق ناگوار و غیر قابل جبرانی را به وجود بیاورند از همین رو پیچ کردن سنگ نما را بسیار باید جدی بگیرید.

شما با اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک بار برای همیشه سنگ های نمای خود را مستحکم کرده و برای همیشه خیال خود را از خطر ریزش سنگ از نمای ساختمان راحت می‌کند.

پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان از وقوع یک فاجعه بسیار بزرگ یعنی ریزش سنگ از نمای ساختمان جلوگیری می‌کند و در نتیجه امنیت شما و عابران پیاده را تضمین میکند.

اگر سنگ های نمای ساختمان شما شل شده اند و نیاز به مستحکم سازی و افزایش مقاومت دارد حتما این مورد رو جدی بگیرید و در کمترین زمان ممکن به صورت فوری قبل از هر اقدامی سنگ های نمای ساختمان خود را مستحکم سازی و پیچ کنید.

شرکت یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان می باشد و به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت میکند. برای دریافت مشاوره به جهت پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم رو از ما دریافت نمایید.

پیچ و رولپلاک نما
مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ کردن سنگ نما چقدر زمان می برد؟

یکی از سوالاتی که اکثریت مشتریان از ما پرس و جو می‌کنند این است که مدت زمان پیچ کردن سنگ نمای ساختمان چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زمان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بستگی به تعداد پیچی که در نما چفت می شود و همچنین جنس سنگ های نمای شما دارد.

حدودا برای نمای یک ساختمان معمولی که حدودا ۴ طبقه می باشد دو روز زمان می برد، البته نکته که باید به آن اشاره کنیم ابعاد ساختمان معیاری برای مدت زمان اجرای پروژه نمی باشد زیرا در برخی از پروژه ها ممکن است دسترسی به نما سخت باشد تایم زیادی صرف شود و در برخی پروژه ها دسترسی به نما آسان باشد تایم کمتری صرف شود.

به طور کلی و حدودی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان حدودا بین ۲ الی ۴ روز زمان می برد. برای اجرای این خدمات بهتر است هیچ عجله ای نشود و تمامی سنگ ها با دقت و با حوصله بدون عجله پیچ شود تا کیفیت پروژه بالا برود.

خدمات پیچ کردن سنگ نما چون یکی از خدمات حساس می باشد نیاز به صرف تایم زیادی برای اجرا دارد هر چه دقت اجرای پروژه بیشتر باشد تایم اجرا و اتمام پروژه شما هم بیشتر خواهد شود.

دلایل بتونه کردن سطح نما

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا پس از پیچ کردن سنگ نمای ساختمان کلیه سطوح نما با استفاده از بتونه پوشانده می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بتونه کاری سطوح پس از پیچ کردن سنگ ها مزایایی بیاری دارد.

مثلا موجب افزایش مقاوت پیچ ها شده و از پوسیدگی پیچ ها در طولانی مدت جلوگیری میکند؛ یکی دیگر از مزایایی بتونه کاری سنگ ها افزایش زیبایی نما می باشد که بتونه موجب همرنگ سازی جای پیچ ها با سنگ شده و نمای شما به اثر سوراخ های ایجاد شده زشت دیده نمی شود.

یکی دیگر از مزایای بتونه کاری سنگ ها پس از اجرای خدمات مستحکم سازی سنگ های نما این است که پیچ ها بر اثر باران و رطوبت زنگ نمی زنند و در نتیجه رسوب زنگ زدگی پیچ ها سنگ های نمای ساختمان شما را خراب نمیکنند.

اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما | کارابین راپل
اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پروژه ها با استفاده از دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود. خدمات پیچ و رولپلاک نمای سنگی بدون داربست یکی از کم هزینه ترین و پر سرعت ترین روش ها می باشد.

زمانی که نمای ساختمان شما بدون نیاز به بستن داربست توسط پیچ و رولپلاک می شود به دلیل ردیفی انجام شدن کارها از بالا تا پایین، و عدم وجود مانعی برای انجام کار در نمای ساختمان سرعت کار بسیار بالا می باشد.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست از مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر روش های دیگر برخودار می باشد. در این روش هزینه مستحکم سازی نمای ساختمان شما نسبت به سایر روش های دیگر نصف می باشد یعنی شما فقط دستمزد اجرای پروژه را پرداخت خواهید کرد و همین دلیل برای ارزان تر انجام شدن کار بسیار تاثیر گذاشته است.

پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان بدون داربست توسط راپل کاران و ارتقاع کارانی که دوره های آموزشی کار در ارتفاع با طناب را گذرانده اند قابل انجام می باشد. در صورتی که برای نمای ساختمان خود نیاز به خدمات مستحکم سازی و مقاوم سازی سنگ های نمای ساختمان را دارید شرکت ما قطعا بهترین انتخاب و بهترین مجری پیچ و رولپلاک نما بدون داربست برای شما خواهد بود.

در صورتی که درباره نحوه اجرای پروژه خود بدون نیاز به بستن داربست نیاز به مشاوره و کارشناسی دارد همین حالا با مشاورین و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را به همراه استعلام قیمت از ما دریافت نمایید.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست | کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

پیچ و رولپلاک نما با داربست

در برخی از پروژه ها متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن ساخت و ساز ساختمان و یا طرح نمای ساختمان امکان استفاده از روش کار در ارتفاع بصورت راپل و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست وجود ندارد؛ از همین رو برای مقاوم سازی سنگ های نمای ساختمان از روش پیچ و رولپلاک نما با داربست انجام می شود.

استفاده از داربست یکی از روش های سنتی و قدیمی برای اجرای خدمات تعمیرات و بازسازی نمای ساختمان می باشد که امنیت کمتری برخودار می باشد؛ اما راه چاره چیست؟ شرکت ما دارای نیروهای ماهر و فعالی می باشد که بصورت کامل توسط کار در ارتفاع در روی داربست را دارند و خدمات پیچ و رولپلاک نما با داربست را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین سطح ایمنی برای شما انجام می هند.

شرکت ما برای این که هیچ خطری در زمان اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما با داربست رخ ندهد. برای افزایش ایمنی و اطمینان حاصل در زمان اجرای پروژه از کمربندهای ایمنی مخصوص کار در ارتفاع یعنی هارنس استفاده می کنند و کمربند های ایمنی خود را با استفاده از ابزارهای راپل به داربست بسته و کار خود را بر روی داربست با خیال راحت و با سرعت بالا در اجرای پروژه انجام می دهند.

در صورتی که در خصوص اجرای پروژه خود بدون نیاز به بستن داربست به مشکل خورده اید و نمای ساختمان شما برای پیچ کردن سنگ های نما نیاز به داربست دارد پروژه خود را با خیال راحت به ما بسپارید و از کیفیت کار اجرا شده نوسط شرکت ما لذت کامل ببرید.

تخصص شرکت ما اجرای پروژه های کار در ارتفاع با دسترسی طناب و بدون طناب می باشد؛ برای اجرای پروژه های خود با بهترین شکل ممکن فقط کافیست همین حالا با مشاورین شرکت ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان | کارابین راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
جمع بندی مطالب:

متقاضیان گرامی حتما از گروه های متخصص و کار بلد برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده نمایید. در انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اصلا ریسک نکنید و کیفیت کاری را فدای قیمت نکنید و به دنبال افراد انجام دهنده کار با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به جهت بالا بردن سطح ایمنی از نظیر ایمن سازی و مطمئن شدن نمای ساختمان خود باشید.

قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نما همانند تعیین قیمت نماشویی ساختمان و نقاشی نما نیازمند کارشناسی و برسی می باشد. جهت دریافت قیمت با کارشناسان تیم ما تماس حاصل فرمایید تا قیمت اجرای کار و مشاوره های لازم انجام شود.

گروه تخخصی ارتفاع کاران کارابین راپل به زودی کیلیپ های کاملی به جهت آگاه سازی مشتریان از نحوه صحیح و اصولی انجام پیچ و روپلاک نمای ساختمان خواهد ساخت.

توجه: پیچ و رولپلاک نما خدماتی است که توسط گروه کارابین راپل به شما مشتریان عزیز ارائه میگردد. در این روش از کار نیازمند تخصص و حرفه ای خاص هستیم و براساس رعایت تمامی قوانین و اصول کار، این فعالیت را انجام می دهیم.
هرگونه اشتباه در این کار سبب ترک خوردن و شکستگی سنگ نما شده و در نتیجه موجب ریزش سنگ از نمای ساختمان می شود. علاوه بر از بین بردن ظاهر زیبای نمای ساختمان موجب به وجود آمدن خطراتی برای دیگر افراد و سایر عموم می شود.
نصب درست سنگ نما و اطمینان از نصب درست و تحکیم سنگ عامل مهمی در جلوگیری از ریزش سنگ میشود.
گروه کارابین راپل به صورت تخصصی و روشی ایمن این فعالیت را در کمترین زمان و با هزینه ای مقدون به صرفه برای شما عزیزان به انجام می رساند. جهت پرسش سوالات متداول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

پاسخ برخی از سوالات متداول:

بهترین نوع پیچ مناسب برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما کدام مدل می باشد؟

بهرین جنس در بین پیچ‌ها که کیفیت و مقاوت بیشتری دارند و مناسب خدمات پیچ و رولپلاک نما می‌باشند پیچ های گالوانیزه می‌باشد. پیچ‌های گالوانیز از نظر ساختار و سختی در برابر پوسیدگی مقاوت بسیار زیادی را نسبت به پیچ های ساده دارند.

برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما پیچ‌های چند سانتی مناسب می باشد؟

معمولا برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از پیچ‌های ۵ سانتی الی ۷ سانتی استفاده می‌شود که، این سایز از پیچ ها با توجه به جنس و ضخامت سنگ نمای ساختمان شما انتخاب می شود.

جهت دریافت مشاوره و برقراری ارتباط با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید:

تلفن تماس مجری پیچ و رولپلاک نما ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

22 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب…
    قیمت اجرای پیچ کردن سنگ نما چقدره هست…؟!
    یک ساختمان سه طبقه داریم که چند تا از سنگ هاش ریزش کرده و نیاز به پیچ و رولپلاک داره…
    کارمون هم تو کرج هست

    1. سلام جناب خاکویی لطفا عکس نمای ساختمانتون رو برامون ارسال کنید تا برسی کنیم
      مبلغ اجرای کار بستگی به وضعیت نمای ساختمان شما داره.

  2. سلام برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از چه روشی استفاده میکنید…؟
    راپل یا داربست؟

    1. دورود بر شما جناب احمدی
      از هر دو روش با توجه به وضعیت فعلی نمای ساختمان برای اجرای پیچ و رولپلاک نما میتونیم استفاده کنیم
      لطفا یک عکس از نمای ساختمانتون ارسال کنید تا مشاوره های لازم رو خدممتون انجام بدیم.

    1. با سلام وقت شما به خیر جناب مومن در صورتی که اندازه و ابعاد ابزار های نمای ساختمان کوچیک نباشه امکان پیچ کردن وجود داره.
      لطفا عکس نمای ساختمانتون رو ارسال کنید کنید تا برسی کنیم

  3. سلام اکیپ اجرایی شرکت شما پس از اجرای پیچ کردن سنگ نما بتونه کاری هم انجام میدن؟

    1. با سلام وقت به خیر جناب سلطان پور بله انجام میدن. در صورتی که نیاز مشاوره دارید و یا سوالی دارید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم خدمت شما ارائه شود.

    1. با سلام بله جناب عماد تمامی پرسنل دارای بیمه نامه و مدرک ایراتا می باشند.

  4. درود فراوان خداقوت به شما.
    آیا برای اجرای پروژه پیچ کردن سنگ نمای ساختمان و نصب سنگ های ریزش کرده از نما قرارداد هم عقد میکنید؟

    1. با سلام وقت به خیر جناب محمودیان بله برای کلیه خدمات شرکت ائم از پیچ و رولپلاک نما با کارفرمایان قرارداد می‌بندیم.

  5. سلام چطور بدونم سنگ های نمای ساختمانمون نیاز به پیچ و رولپلاک داره؟ اخیرا یکی از سنگ ها ریزش کرده نگران هستیم

    1. سلام میتونیم به صورت حضوری پروژتون رو برسی کنیم اگر نیاز به پیچ و رولپلاک داشت هزینه و نحوه اجرای پروژه رو خدمتتون اعلام کنیم.
      جهت دریافت مشاوره و بازدید حضوری از محل پروژه با ما در ارتباط باشید.

    1. با سلام قیمت اجرای پروژه ها توسط شرکت ما به صورت کنترات و تعداد پیچ مصرفی با توجه به انتخاب مشتری اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *