دوره های آموزشی کار در ارتفاع

آموزش کار در ارتفاع

دوره هایی جهت آموزش کار در ارتفاع:

راپل کاران ما آمادگی لازم جهت هرگونه آموزش در کار راپل را برای شما عزیزان فراهم میکند.برای این آموزش ها شما عزیزان باید یک سری دوره های آموزشی را پشت سر بگذاری که حداکثر به مدت یک هفته بوده و پس از آن فر کارآموز آمادگی لازم را جهت شرکت در خدمات راپل را به دست خواهد آورد.

نکات مهمی که باید در روش راپل توجه شود:

از تجهیزات و وسایلی باید استفاده گردد که مخصوص کار راپل باشد.
وسایلی که استفاده میشود باید سالم و دارای استاندارد باشد هرگونه خرابی خسارت های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.
محلی که طناب به آن متصل میشود که اصطلاحا کارگاه نام دارد باید دارای استحکام کافی باشد تا از خطر سقوط راپل کار جلوگیری گردد.
هر وسیله باید در صورت خرابی تعویص گردد و در پایان کار در صورت کثیف بودن برای خدمات بعدی تمیز گردد.

کارایی که قبل از یادگیری و آموزش کار در ارتفاع انجام دهید

یکی از کارهای مهمی که قبل از یادگیری کار در ارتفاع شروع کنید این است که باید استقامت بدنی خود را بسنجید و از سالم بودن بدن خود مطمئن شوید…

برای افرادی که بیماری قلبی و یا… دارن یادگیری راپل یا کار در ارتفاع به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود زیرا باید خطرات احتمالی را در نظر گرفت. و مورد دیگری که قبل از یادگیری باید به ان توجه کنید این است که شما ترس از ارتفاع دارید یا خیر…؟
این مورد را حتما باید مورد برسی قرار  دهید سپس به دنبال یادگیری خدمات کار در ارتفاع بروید.

اگر در اوایل آموزش کار در ارتفاع می باشد خطا نکنید و در اول راهی خدماتی همچون نماشویی با طناب و شستشوی نمای ساختمان انجام ندهید. زیرا این خدمات بسیار حساس می باشند و حتما باید شخص اجرا کننده کار یک راپل کار حرفه ای و با تجربه باشد.

خدمات همچون پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یا نصب سنگ در ارتفاع هم همانند خدمات نماشویی از کارهای سرسخت در ارتفاع می باشد و پیشنهاد میشود.

معمولا برای شروع کار در ارتفاع در زمان دوره آموزش راپل کارهایی ساده تر همچون ابر و طی شیشه نمای ساختمان و یا اجرای خدمات نقاشی نمای ساختمان انجام دهید تا با افزایش تجربه و بالا رفتن توانایی اجرای کار کردن در ارتفاع به سمت کارهای سخت تر بروید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *