کار در ارتفاع چه فعالیتی است؟

“کار کردن در ارتفاع “از جمله فعالیت هایی است که در محیط های کاری مختلف به صورت روزمره و یا برای انجام برنامه های تعمیر و نگهداری، انجام می شود.

شرایط خاص کار کردن در ارتفاع ، آن را به فعالیتی خاص از نظر نوع مخاطرات و پیامدهای حوادث احتمالی آن تبدیل نموده است.

از اگر بخواهیم خدمات های قابل اجرا کار در ارتفاع را نام ببریم باید خدماتی همچون نماشویی یا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را نام ببریم که امروزه با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست در ارتفاع قابل اجرا می باشد.

کار در ارتفاع به روش راپل کاری در واقع یک روش کار به صورت دسترسی با طناب در ارتفاعات مختلف میباشد این روش کار بدون داربست بوده اما دارای ایمنی بالاست تمامی ارتفاع کاران راپ از بیمه برخوردار هستند و تمامی تجهیزات دارای ایمنی کامل هستند.در این روش کار کلیه خدمات مربوط به زیباسازی و تحکیم آن میباشد.

کار کردن در ارتفاع نیازمند پیش نیاز هایی همچون قدرت بندی بالا وزن متعادل و همچنین شرایط جسمانی اماده ای می باشد که حتما قبل از شروع این کار به آن توجه کرد

امروزه تمامی نماها نیازمند خدمات راپل و کار کردن در ارتفاع هستند زیرا خدمات راپل در جهت بهتر دیده شدن نماها و برجستگی آن همچنین تحکیم در برابر فرسایش و جلوگیری از خطرات ناشی از ریزش سنگ نما ها انجام میشود.

پس توصیه میکنیم که حتما در صورت نیاز نماهای خود را برای ارائه خدمات در اختیار ما قرار دهید تا به نحو احسن و با هزینه مقرون به صرفه و در کمترین زمان خدمات کار در ارتفاع را به شما عزیزان ارائه دهیم.

کار کردن در ارتفاع چیست ؟

در مفهوم عام کار با طناب یا کار کردن در ارتفاع به گونه ای ازموقعیت های استقرار وکار به کمک طناب ، بصورت ایمن که از تکنیک های کوهنوردی و غارنوردی گرته برداری شده است ، اطلاق می شود. در زمینه های صنعتی از زمان بکارگیری این روش ها آمار تلفات بطرز چشمگیری کاهش یافته است.

ابزار های کار در ارتفاع

ابزار های مختلفی برای کار کردن در ارتفاع وجود دارد که شامل:

  • کار با طناب
  • کار با داربست
  • کار با کلایمر
  • کار با جرثقیل های سبد دار
  • کار با بالابر های هیدرولیکی سبد دار

امن ترین روش برای کار در ارتفاع روس کار با طناب یا راپل کاری می باشد که هم ایمنی بالایی دارد و هم درآمد بسیار عالی و چشمگیری.

اگر خواهان کاری با کیفیت هستید با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲