سیمان کاری نما با طناب

سیمان کاری نما با طناب (راپل)

برای جلوگیری از نم زدگی و نفوذ آب و سرمای شدید و آسیب های آن به نماها از روش سیمان کاری استفاده میشود.در این روش ارتفاع کاران راپ با تهیه موادی از ماسه و سیمان تمامی سوح را با دسترسی طناب بدون داربست به صورت متر به متر پوشش داده و سیمان کاری نما با طناب میکنند.

تمامی سطوح از سیمان پوشیده میشود و نما را مستحکم و مقاوم در برابر فرسایش میکند.

سیمانکاری نما با هزینه ای مقرون به صرفه و  در زمان کمتر انجام شده و هیچ گونه کثیف کاری و مزاحمت از طرف راپل کاران صورت نمیگیرد.

نماشویی سیمانیانواع سیمان کاری نما

نماهای سیمانی انواع مختلفی دارد ازجمله:
۱-نمای سیمان شسته
۲-نمای چکشی
۳-نمای رومی
۴-نمای تیشه ای
۵-نمای کلنگی
۶-نمای تگری
۷-نمای کمچه ای

اجرای سیمان کاری نما

برای اجرای سیمان روی نما توصیه میگردد که ابتدا خدمات نماشویی انجام شود تا سطح نما عاری از هرگونه آلودگی گردد و از طرفی نما مرطوب شود تا چسبندگی سیمان و مقاومت آن بیشتر شود.
برای اجرای سیمان روی نما ابتدا شاسی کشی های فلزی همراه با رابیتس اجرا شده سپس روی توری های رابیتیس خمیری از ترکیب سیمان و پودر سنگ را روی آن میپوشانند تا ملات ماسه و سیمان روی آن بچسبد.

اجرای نمای سیمان شسته

برای اجرای این روش ابتدا زیرسازی انجام میدهیم سپس ملاتی که به صورت خمیری و ساخته شده از سیمان و پودر سنگ است روی دیوار قرار میدهیم و سپس شروع به پاشش سنگدانه های ریز که رنگی می‌باشند میکنیم.سپس این سنگدانه هارا با فشار کم داخل ملات فرو می‌بریم و درنهایت اسفنجی که مرطوب می‌باشد روی نما میکشیم و سنگدانه های شسته شده نمایان میگردد.

استفاده از ملات و سیمان روی نما

ملاتی که ساخته میشود باید کیفیت بالایی داشته باشد و سیمانی که استفاده میگردد نیز باید با کیفیت بوده تا ملات به دست آمده نیز با کیفیت باشد در نتیجه نمای کار ظاهری زیباتر خواهد داشت.
بعد از اجرای آستر نما که لایه زیرین است نوبت به لایه رویه نما می‌رسد که در آن از مصالح متنوع استفاده میگردد.

اجرای نمای سیمان سفید

در این روش از کار ملات خمیری ساخته شده ترکیبی از پودر سنگ و سیمان سفید می‌باشد که ابتدا نما با این ملات خمیری شکل پوشش داده میشود و سپس با ماله های پلاستیکی سطح آن را صاف میکنند و در این هنگام آب به سطح سیمان پاشیده می‌شود تا از ترک خوردن جلوگیری گردد این نماها حداقل ۳ روز و روزی ۲ الی ۳ بار باید آب داده شود تا مقاوم شود.

گروه تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل ارائه دهنده خدماتی از جمله: نماشویی ساختمان کفسابی پیچ رولپلاک نما،نقاشی نمای داخلی،نقاشی نمای بیرونی،نورپردازی و…به صورت حرفه ای است. مفتخر هستیم که در کنار شما مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه دهیم…قابل توجه مشتریان گرامی تیم تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل خدمات نقاشی نمای ساختمان را در تمامی نقاط کشور از جمله: تهران مشهد تبریز مازندران اصفهان و سایر شهر های دیگر انجام می دهد.

جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه با کارشناسان ما نماس حاصل فرمایید

تلفن تماس ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲