نصب ایزوگام نما و عایق کاری

ایزوگام کار

ایزوگام به طور کلی پوششی مقاوم و محکمی می باشد.که از قیر و از الیاف های مصنوعی ای متشکل شده است. که با استفاده از گرما و حرارت دادن بر بستر سطوح مورد نظر چسبانده شده و نصب می شود. از ایزوگام ها برای عایق کاری کردن سطوحی که آب به درون آنها نفود می کند استفاده می شود. مانند سطوحی از جمله نمای ساختمان پشت بام کف استخر ها سرویس ها و…به طور کلی عمر مفید ایزوگام های اصل و استاندارد تغریبا حدود ۱۰ الی ۱۵ سال می باشد که این عمر مفید بستگی به نوع و جنس و کیفیت آن می باشد.

نصب ایزوگام در تمامی سطوح  بدون داربست

در ایزوگام کاری بر روی سطوح مورد نظر اعم از: داخل استخر ، دیوار نما کف پشت بام و دیواره های دیگر از ایزوگام های با کیفیت بالا و چسبندگی بالا جهت عایق کاری بهره برده میشود. و برای انجام این کار بهتر است ابتدا سطوح مورد نظر از هرگونه آلودگی پاک گردد تا کار چسبندگی و عایق کاری با خوبی انجام گیرد. به طور کلی در واقع استفاده از ایزوگام سبب عایق بندی در مقابل نفوذ آب و رطوبت در هنگام بارش بر روی سطوح ساختمان میشود.و هزینه این کار نسبت به روش های مشابه پایین تر است.

اجرای عایق حرارتی ایزوگام

امروزه با ساخت ساختمان ها چیزی که بسیار مهم است مقاومت نما در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت است زیرا در صورتی که ساختمان در برابر رطوبت مقاوم نشود به مرور زمان با بارندگی و رطوبت هوا نمای ساختمان نم زده و به مرور مقاومت خود را از دست داده و دچار مشکل میشود.
برای مقاوم سازی نما در برابر این گونه عوامل از عایق های حرارتی ایزوگام نما استفاده میشود.
با نصب ایزوگام نما مانع ورود رطوبت به نمای ساختمان میشویم.
عملیات ایزوگام نما به صورت کار در ارتفاع به شما ارائه داده میشود خدمات ایزوگام نمای ساختمان با دسترسی طناب و کمربند ایمنی بوده و در کمترین زمان و هزینه مقرون به صرفه اجرا میگردد.

انواع عایق کاری های ساختمان

در عایق کاری ساختمان سه نوع عایق کاری قابل استفاده است عایق کاری رطوبت،عایق کاری حرارتی و عایق کاری صوتی می‌باشد.
مهم تربت و بیشترین عایق کاری که امروزه کاربرد دارد عایق کاری رطوبتی می‌باشد که همان ایزوگام نمای ساختمان می‌باشد که نمارا از ورود رطوبت محافظت میکند.

ایزوگام کاری نما
ایزوگام کاری نما با طناب

خدمات عایق کاری حرارتی

یکی از مشکلات اساسی ساختمان ها ورود نم به داخل آن و نم زدگی است که موجب میشود که به مرور ساختمان دچار مشکل گردد در این موقعیت باید از خدمات ایزوگام نما بهره مند شد.
در این خدمات عایق روی نما کشیده میشود که قیر نیز شامل آن میشود قیر موادی است که نمارا در مقابل هرگونه رطوبت و نم زدگی محافظت میکند و باید حتما هنگامی که داغ است مورد استفاده قرار گیرد.

نکاتی درباره ایزوگام کاری نما 

۱:همان طور که در مطالب بالا اشاره کریم در ابتدا بهتر است سطوح مورد نظری که قرار است عایق کاری شود با واترجت شستشو یا تمیز شود.تا کثیفی ها یا گرد و غبار هایی که در سطوح مورد نظر موجود می باشد از بین برورد.

۲:ترک ها یا شکاف های موجود در سطوح در صورتی که بزرگتر از یک سانتیمتر می باشد با سیمان یا خمیر ماستیک گرفته شود.و چنانچه اگر از درزگیر یا آستر استفاده شده باشد از خشک شدن مواد مورد استفاده شده اطمینان حاصل شود.

۳:در صورت نیاز بودن (( شوره شدن یا صیقلی نبودن زیز کار سطوح )) از خمیر های پرایمر استفاده می کنیم.

۴:پس از خشک شدن کامل خمیر و اطمینان یافتن از خشک شدن خمیر استفاده شده به طوری که به دستمان نچسبد کارمان را ادامه می دهیم.

۵:برای شروع کردن نصب ایزوگام بر روی سطوح مورد نظر باید مشعل روشن شده وشعله مشعل تنظیم شود

۶:سطح کارمان را با فصله های عرضی ۹۰ الی ۱۰۰ سانتی متری علامت گذاری می کنیم.

۷:اگر نیازی باشد جهت اطمینان بیشتر برای بعضی از قسمت ها از دو لایه ایزوگام استفاده می کنیم.

۸:لایه اصلی را باز کرده و از قسمت مورد نظر شروع به نصب ایزوگام می نماییم.قبل از شروع کار رول ایزوگام را که ۱۰ متری می باشد باز کرده و به اندازه های مورد نظرمان برش میزنیم.

ایزوگام کاری نما با طناب
ایزوگام کاری نما با طناب به روش راپل

قیمت ایزوگام نما در تهران

استفاده از قیر که دسته ای از مواد نفتی است با گرانی رو به رو شده زیرا استفاده از عایق های بر پایه قیر بسیار کاربردی است.
هزینه اجرای ایزوگام نما بر اساس مساحت نمای مورد نظر و میزان قیر و عایق مصرفی قابل محاسبه میباشد.
گروه کارابین راپل خدمات ایزوگام کاری نما و آب بندی کردن نمای ساختمان را با استفاده از تجهیزات حرفه ای و تخصصی در کمترین زمان و به بهترین نحو برای شما اجرا میکند.ویدئو پایین نمونه ای از پروژه های کار در ارتفاع و ایزوگام کاری نما با طناب می باشد.

گروه تخصصی ارتفاع کاران کارابین راپل با ۲۰ سال تجربه کاری در اجرای خدمات راپل کاری از جمله:

نماشویی، پیچ رولپلاک نما با طناب ، نصب و تعمیر سنگ های افتاده ، پوشاندن درزانقطاع ، آب بندی درزها و پنجره ها ، رنگ آمیزی نما ، شستشوی نماهای شیشه ای و کامپوزیت ، نورپردازی یا تعویض چراغ ها و کلیه خدمات نمای ساختمان با طناب بابهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزانی که به ما اعتماد میکند میباشد.

برای محاسبه ی هزینه  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس ۰۹۱۰۶۸۵۸۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *