آشنایی با مجموعه کارابین راپل

کار در ارتفاع

کلیه کارکنان ما مفتخرند به صورت حرفه ای و تخصصی خدمات کار در ارتفاع را با هزینه مقرون به صرفه ای و در کمترین زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز و گرامی انجام دهند.

گروه ارتفاع کاران کارابین راپل با بیش ۲۰ سال تجربه در اجرای خدمات زیر در حال فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. خدمات ارائه شده توسط کارابین راپل شامل:

نماشویی ، نصب و تعمیر سنگ های افتاده ، پوشاندن درزانقطاع ، آب بندی درزها و پنجره ها ، رنگ آمیزی و نقاشی نما ، شستشوی نماهای شیشه ای و کامپوزیت، پیچ و رولپلاک نما ، نورپردازی نما یا تعویض چراغ ها و کلیه خدمات نمای ساختمان با طناب بابهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزانی که به ما اعتماد میکند. میباشد.

  • مشاوره با مشتریان به صورت رایگان و صادقانه به همراه بیمه کاری
  • پرداخت هزینه بعد از تحویل و رضایت شما
  • انجام کار با بهترین کیفیت ممکن
  • عقد قرار داد با مشتریان قبل از اجرای کار
کار در ارتفاع
کار در ارتفاع با طناب

اگر قصد بازسازی نمای ساختمان خود را با دسترسی طناب و کار درارتفاع با طناب را دارید با کارشناسان و مشاوران شرکت کارابین راپل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را برای شما مشتریان گرامی ارائه دهند.

تمامی پرسنل ارتفاع کاران دارای بیمه بوده و تمامی تجهیزات به کار برده شده در خدمات راپل کاملا با کیفیت و متناسب با کار مربوطه میباشد. و بهترین ابزار های مارکت با استاندارد بین الملی برای پرسنل تهیه شده اند و متخصصان کار در ارتفاع شرکت کارابین راپل کامل آموزش دیده و حرفه ای می باشند.

کلیه کارکنان کارابین راپل از بیمه برخوردار هستند تا در صورت وقوع هرگونه خطر و صدمات از آن بهره مند گردند بیمه کارکنان لازمه اولیه برای کار در ارتفاع است زیرا این کار به صورت دسترسی با طناب بوده و باید جهت جلوگیری از حوادث و صدمات از بیمه برخوردار بود.

تلفن تماس شرکت: ۰۹۳۷۷۵۱۷۳۳۷