طناب های مخصوص کار راپل(کار در ارتفاع)

طناب راپل

طناب راپل کاری یکی از اصلی ترین ابزارهای کار در ارتفاع می‌باشد که در اجرای خدمات راپل کاری همانند نماشویی سبب حفظ جان ارتفاع کار میشود.

در راپل کاری از تجهیزات راپل  زیادی استفاده میشود که دارای ایمنی بسیار بالایی هستند و طناب کار در ارتفاع یکی از ابزار های مهم برای فرود می باشد که بدون طناب انجام کار کاملا غیر ممکن می باشد.

تمام نکاتی که باید در انتخاب طناب کار در ارتفاع توجه گردد:

طناب کار در ارتفاع باید سالم بوده و دارای امنیت بالا باشد و مورد تائیدیه جهانی قرار گیرد.طناب ها از داخل نباید دارای هرگونه شکستگی پارگی،سوختگی باشد.مقاومت طناب ها بسیار بالا بوده دارای جنسی صخیم است،طناب باید دارای خاصیت کشسانی باشد که استاتیک نام دارد

images3PXE7ZXOبهترین طناب های کار در ارتفاع کدام اند:

امروزه طناب های بسیار زیادی با نام و برند های متنوعی در بازار موجود می باشد.اما موضوعی که بسیار مهم و قابل توجه می باشد این است که کدام برند یا شرکت بهترین طناب راپل کاری را از نظر کیفیت و ایمنی بسیار بالا تحویل بازار می دهد!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تیم تخصصی کارابین راپل با توجه به تجربه کاری خود و اطلاعاتی که درباره طناب راپل کاری از معتبر ترین نمایندگی ها و همچنین بازار خرید و فروش تجهیزات جمع اوردی کرده را برای شما معرفی میکند. بهترین برند های طناب های راپل کاری عبارت از:

طناب های پتزل
طناب های بیال
طناب های تندون

در بازار خرید و فروش طناب برند های دیگری هم وجود دارد اما این سه برندی که ما معرفی کردیم جزوه بهترین ها و پر استفاده ترین طناب های موجود در ایران می باشد.

یکی از بهترین طناب ها برای اجرای خدماتی مانند نماشویی ساختمان و یا پیچ و رولپلاک نما طناب های پتزل و بئال می باشد که بسیار کارپردی و با کیفیت می باشد و حتما پیشنهاد می شود خریداری شود.

چند نکته های مهم در حفظ و نگه داری طناب های مخصوص راپل:

در حفظ و نگه داری طناب کار در ارتفاع نکات بسیاری وجود دارد که ما در این مقاله برای شما خواهیم گفت که چطور از طناب خود محافظت کنیم:

  1. شستشوی طناب هر چند وقت یک بار
  2. استفاده از کیسه مناسب برای طناب
  3. استفاده از طونل طنابی در قسمت های تیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *